ترجمه مورتون مجموعه, دوچرخه سواری 'Everesting' رکورد

بزرگنمایی این تصویر ترجمه مورتون تصویر در سال 2014 آخرین فرد به یک رکورد "Everesting" بر روی یک دوچر

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ترجمه مورتون تصویر در سال 2014 آخرین فرد به یک رکورد "Everesting" بر روی یک دوچرخه است. علامت گونتر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت گونتر/خبرگزاری گتی ایماژ

یک چالش شده است و بیشتر محبوب در حال رشد در چند ماه گذشته واقعا خودآزارانه دوچرخه سواران وجود دارد: Everesting.

آن را سوار و ارتفاع از ارتفاع کوه اورست بر روی یک دوچرخه است. انتخاب یک تپه و بالا و پایین رفتن دوباره و دوباره تا زمانی که شما صعود 29,029 عمودی.

"این بسیار دردناک می گوید:" pro دوچرخه سوار Lachlan مورتون.

مورتون فقط شکست رکورد مقدار زمان آن طول می کشد برای تکمیل شاهکار — او به پایان رسید در هفت ساعت, 29 دقیقه و 57 ثانیه است. او آن را در روز شنبه بر روی یک تپه در Rist, دره عمیق و باریک در نزدیکی فورت کالینز کلرادو.

"بخش من بود سوار شد و حدود یک مایل و آن را به حال 200 متر از ارتفاع به دست آورید. و بنابراین من تا به حال به انجام 47 دور. و هر یک از دامان نوعی بود بیشتر یا کمتر از 10 دقیقه" او می گوید صبح Edition.

آن مورتون دوم اورست تلاش در فقط یک هفته. در ژوئن 13, او رفت و از طریق "42 دور از جهنم" در همان جاده تنها برای پیدا کردن چند روز بعد که برنامه ردیابی سوار خود را گرفتن نیست به اندازه گیری های مناسب. او در واقع در حدود 1500 فوت کوتاه از هدف.

"من متوجه شدم خیلی سریع من را به رفتن و دوباره آن را انجام دهد" او می گوید. زمانی که او رسما شکست رکورد هفته بعد او یش در اضافی دامان فقط به امن است.

Everesting شده است در اطراف برای چند سال به عنوان یک چالش برای, هاردکور, دوچرخه سواران. دوچرخه سواری گروه Hells 500 که پس از 2014 شده است ثبت رسمی-پاسداران Everesting می گوید: برای اولین بار شناخته شده Everesting آمد و در سال 1984 هنگامی که فرانسوا Siohan سوار 13 دور و بیش از 30000 عمودی در Col de la Faucille در دورهء زمین شناسی ژوراسیک فرانسه.

اما اصطلاح "Everesting" الهام گرفته شده بود توسط جرج مالوری — نوه اورست کوهنورد جورج مالوری — که در سال 1994 سوار در استرالیا کوه دونا Buang به آموزش برای بالا رفتن واقعی اورست.

در چند ماه گذشته Everesting برداشت تا بخار. با حرفه ای و سازمان یافته سواری لغو و یا به تعویق افتاد به دلیل coronavirus برخی از جوانب مثبت و درد هنردوستان شده اند به دنبال یک چالش است که می تواند انجام شود ،

"هر کسی می تواند آن را انجام دهد" مورتون می گوید. "آن را در دسترس است. شما فقط نیاز به یک تپه است."

مورتون سوم شخص برای تنظیم یک رکورد سرعت برای Everesting فقط در چند هفته گذشته. در مه 11, فیل Gaimon را برای اولین بار اجرا موفق در کمتر از هشت ساعت در کالیفرنیا. رکورد او شکسته شد فقط چهار روز بعد توسط کیگان Swenson در یوتا که به اتمام اورست در 7:40:05. و هانا رودز مجموعه ای از زنان سابقه در انگلستان در ژوئن 4, تبدیل شدن به زن سوم به تنظیم یک رکورد جهانی در طول دو هفته.

Hells 500 اندی ون برگن می گوید NPR که قبل از زمان کوهی از بهره آغاز معمولی مشغول ماه خواهد بود 120-160 ارسالی به Everesting سوابق. اما در ماه گذشته وجود داشت از 1200 تلاش و او انتظار دارد که همین کار را برای ماه ژوئن.

"با بسیاری از سواران حرفه ای تکمیل یک Everesting و عدم چیزهای دیگر به گزارش رسانه ها پوشش Everesting سر به فلک کشید" او می نویسد: در یک ایمیل. "این الهام بخش نسل جدیدی از ورزشکاران که به طور بالقوه نشنیده بودم از این مفهوم برای مقابله با چالش های خود را دارند."

ون برگن امتیاز به گزینه های اضافی از vEveresting با استفاده از یک مجازی دوچرخه سواری راه اندازی و آنلاین نرم افزار به نام Zwift اجازه داده است که مردم را به تلاش از داخل خانه خود و در حالی که تحت مستند.

"هیجان انگیز ترین چیزی است که در حالی که مسابقه در نهایت بازگشت و سواران حرفه ای را متوقف خواهد کرد شرکت آگاهی در اطراف این مفهوم و این خط لوله از ورزشکاران مایل به آن را در حال حاضر بسیار زیاد" او می گوید.

NPR بری Gordemer تولید نسخه صوتی این داستان.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن