که شنیده نشده از COVID-19 در حال حاضر ؟ بیش از شما فکر می کنم

ژوهانسبورگ - یک نیم سال به مهم ترین بیماری های همه گیر در دهه آن را سخت به تصور کنید که هر کسی نه شنیده corona

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

ژوهانسبورگ - یک نیم سال به مهم ترین بیماری های همه گیر در دهه آن را سخت به تصور کنید که هر کسی نه شنیده coronavirus. اما نمرات از ورود مهاجران در سومالی بگویید ملل متحد کارگران هر روز که آنها غافل از COVID-19.

مانیتور برای U. N. مهاجرت سازمان مصاحبه از افراد در مرز با سومالی یک تقاطع در یکی از خطرناک ترین مسیر های مهاجرت: در سراسر دریای سرخ با قاچاقچیان از طریق جنگ زده یمن و به غنی کشورهای حوزه خلیج فارس.

سوالات برای مهاجران ساده هستند. منشاء? مقصد است ؟ چرا می خواهید ؟ اما پس از اولین عفونت تایید شد در سومالی یکی از جدید اضافه شد: چگونه بسیاری از مردم در گروه خود آگاه هستند از coronavirus?

در هفتۀ منتهی به 20 ژوئن بیش از نیمی از 51 درصد — از 3,471 مردم دنبال گفت که آنها تا به حال هرگز شنیده COVID-19.

"اولین بار که من این را دیدم من هم بسیار شوکه شده" آسمان سانچز, لوبیا, مدیر برنامه با U. N. سازمان مستقر در سومالی پایتخت موگادیشو گفت: آسوشیتد پرس.

یافته های کمی بیشتر از یک خط در آژانس گزارش یک یادآوری از چالش های بزرگ در رسیدن به هر کس در جهان با اطلاعات در مورد بیماری همه گیر بسیار کمتر آنها را به پوشیدن ماسک.

این مهاجران اغلب مردان جوان از مناطق روستایی کشور همسایه اتیوپی. بیشتر آنها بدون آموزش و پرورش و برخی از جوامع که در آن دسترسی به اینترنت پایین است, لوبیا, گفت:. او شک داشتند که هر چیزی که تا به حال شده است در ترجمه از دست داده.

"ما شده است مصاحبه با مهاجران برای سال های بسیاری," او گفت:.

در گذشته مصاحبه های بسیاری از مهاجران بودند و نه حتی آگاه است که جنگ بود که برپا در یمن گام بعدی در سفر خود را, او گفت:.

با که در ذهن "من فوق العاده شوکه شده که سطح آگاهی از coronavirus هنوز هم بسیار کم است."

به جای او heartened که تعدادی از کسانی که بی اطلاع از COVID-19 حذف شده است بیش از ده سال است که سوال خواسته شده است از 88 درصد در شروع است.

هر کسی که غافل است از coronavirus داده شده است یک توضیح کوتاه از این بیماری همه گیر از جمله چگونه به آن را حذف قرارداد و شرح علائم و اقدامات پیشگیرانه.

چه نگرانی باقلا در حال حاضر یافته جدید پروژه های نقشه برداری مهاجر مسیر از طریق سومالی یک کشور بی ثبات با دهه جنگ و ادغام آن با اطلاعات اپيدميولوژيک نشان coronavirus عفونت.

"این بسیار برای ما روشن است که مهاجران در حال ترانزیت مناطق با تایید موارد," او گفت:. "هنگامی که شما مهاجران با چنین سطح از ناآگاهی همراه با این ... من نمی خواهم به می گویند خطرناک است اما این مهاجران در حال قرار دادن خود در معرض خطر است."

احتمالا دیگران هم. مهاجران در حال حاضر چهره ننگ در شهرستانها مانند بوساسو که در آن قایق تنظیم کردن برای یمن به عنوان برخی از ساکنان آنها را سرزنش برای آوردن ویروس U. N. مهاجرت آژانس گفته است.

در حال حاضر با این بیماری همه گیر صدمه زدن به اقتصاد محلی بسیاری از مهاجران نمی تواند پیدا کردن کار است که اجازه می دهد تا آنها را به صرفه جویی در پول خود را برای سفر به بعد لوبیا گفت. "به طوری که آنها در حال مبارزه و حتی بیشتر از همیشه قبل از."

عدم آگاهی در مورد COVID-19 محدود نمی به مهاجران.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من شنیده ام چیزی که برای تلفن های موبایل مانند آن نام اما ما لازم نیست آن را در اینجا," فاطمه Moalin ساکن Sakow شهر در جنوب سومالی گفت: AP زمانی که با تلفن رسیده. "مسلمانان نمی قرارداد چنین چیزی."

دیگران در روستایی سومالی به خصوص در مناطق برگزار می شود با القاعده مرتبط الشباب گروه های افراطی شده اند بی اعتنا از ویروس. مقامات سومالی استناد محدود دسترسی به اینترنت, محدود, کمپین آگاهی و حتی افراط گرایان' محدودیت در ارتباطات با جهان خارج است.

اخیر ارزیابی U. N. مهاجرت آژانس آوارگان در سومالی را جدایی طلب منطقه سومالی یافت "بسیار بالا" سطح سوء تفاهم با برخی از افراد گیج کننده COVID-19 با یک پشه بیماری های منتقله یا فکر کردن یک کلید از نشانه های این بیماری تنفسی شد و اسهال.

اما اکثر پاسخ دهندگان آگاه بودند از این بیماری همه گیر تا حد زیادی به لطف برنامه های رادیویی کلمه از دهان و پیام بازی های برگزار شده توسط خدمات تلفن همراه در حالی که انتظار برای کسی که برای انتخاب کنید تا یک رویکرد مشترک در بسیاری از کشورها در آفریقا است.

"به آرامی به آرامی اطلاعات است وجود دارد" باقلا گفت.

این ویروس بیش از حد. سومالی با یکی از ضعیف ترین سیستم های بهداشتی در حال حاضر بیش از 2800 موارد است.

___

آسوشیتد پرس نویسنده عبدی Guled در نایروبی کنیا کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

آخرین مطالب