هیچ اتهامات علیه ماموران تیراندازی مرگبار از 'ER' بازیگر ونسا مارکز

لس آنجلس دادستان نمی خواهد پرونده اتهامات جنایی علیه دو افسر پلیس که به ضرب گلوله "ER" بازیگر ونسا مارکز در در

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

لس آنجلس دادستان نمی خواهد پرونده اتهامات جنایی علیه دو افسر پلیس که به ضرب گلوله "ER" بازیگر ونسا مارکز در درون او جنوبی پاسادنا خانه در ماه اوت سال 2018 در طول سلامتی, بررسی, با توجه به یادداشت از آژانس دوشنبه منتشر شد.

دفتر دادستان منطقه مشخص شد که جنوبی پاسادنا افسران Gilberto Carrillo و کریستوفر پرز عمل از نظر قانونی زمانی که آنها از کار اخراج 12 دور در 49 ساله پس از او خود یک ماکت اسلحه گرم.

"در این حادثه شواهد نشان می دهد که Carrillo و پرز در واقع و منطقی اعتقاد مارکز مطرح قریب الوقوع تهدید بزرگ و آسیب بدنی یا مرگ" شانون Presby سر معاون دادستان منطقه نوشت: در این یادداشت.

پلیس تا به حال اعزام شده است و به مارکز آپارتمان در 1100 بلوک از خیابان فریمونت در اوت. 30, 2018, در دستور یکی از دوستان که نگران بود برای بازیگر خوب بودن. وقتی ماموران وارد آنها در زدم 10 دقیقه و در نهایت وارد آپارتمان شد.

تبلیغات

منطقه زندگی می کنند انباشته بود با جعبه مبلمان و موارد دیگر در آنچه شرح داده شد توسط مقامات به عنوان "احتکار شرایط" ساخته شده است که آن را دشوار برای افسران برای باز کردن درب و حرکت را از طریق واحد تصویری از یک بدن فرسوده دوربین را نشان می دهد.

به عنوان به زودی به عنوان مارکز دیدم یکی از افسران او فریاد زد و شروع به داشتن تشنج تصویری را نشان می دهد. افسران و یک county بهداشت روان پزشک صحبت با مارکز برای بیش از یک ساعت در تلاش برای متقاعد کردن او به قبول کمک های پزشکی. پلیس در آن زمان گفت که او uncooperative ممکن است مبتلا به مسائل مربوط به سلامت روانی و به نظر می رسد قادر به مراقبت از خود.

پس از Carrillo گفت مارکز که او قرار بود انجام شود به یک بیمارستان روانی نگه مارکز برداشت یک جفت قیچی و چه افسران فکر کردم یک تفنگ دستی اشاره کرد و آن را در آنها با توجه به یادداشت.

"او یک تفنگ! تفنگ! تفنگ! تفنگ! تفنگ!" کاریلو فریاد زد که او طلیعه دیگر پرسنل در خارج از آپارتمان. او فریاد زد: چند بار برای مارکز به "رها کردن اسلحه" را به عنوان او خارج شد آپارتمان و ادامه داد: پایین راه پله به یک منطقه رایج است.

تبلیغات

زمانی که مارکز آمده از آپارتمان Carrillo گفته محققان او شنیده صدای تفنگ مجله درج و یک اسلاید بودن متصلب.

زمانی که Carrillo دیدم handgun بودن اشاره کرد و در مسیر خود او "ترس را از ذهن خود" و اخراج حدود هشت یا نه دور از او .40-کالیبر تفنگ دستی از طریق تیغه نسبت به مارکز. پرز همچنین شلیک تفنگ خود را با توجه به یادداشت.

افسران برگرفته از یک سلاح پس از تیراندازی و تعیین آن BB gun که شبیه یک تپانچه. مارکز دچار دو زخم گلوله گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او مرده.

در سال 2019 مارکز را دلیا McElfresh زمینه را غیر قانونی-مرگ ادعا علیه شهر جنوبی پاسادنا به دنبال 20 میلیون دلار همراه با دفن و هزینه های مراسم تشییع جنازه. وضعیت این ادعا روشن نشد دوشنبه ،

مارکز بهترین و شناخته شده برای او تکرار نقش به عنوان پرستار وندی گلدمن محبوب درام پزشکی "ER" که زد برای 15 فصل تا 2009. مارکز در ظاهر نشان می دهد از سال 1994 تا 1997. او همچنین ستاره دار به عنوان دانشجو آنا Delgado در سال 1988 در فیلم "ایستگاه و تحویل" که داستان از شرق لس آنجلس معلم ریاضی Jaime اسکلنت.

در سال های قبل از مرگ مارکز با استفاده از رسانه های اجتماعی برای مرجع خود را مبارزه با بیماری سلیاک و تشنج. او نوشت: در Facebook در آوریل سال 2018 که او "علاج ناپذیری بیمار است."

مارکز در سال 2005 ستاره دار در یک قسمت در فصل اول از این واقعیت تلویزیون نشان می دهد "مداخله" که شیرجه زده چگونه یک وسواس خرید اعتیاد ایجاد مشکلات مالی برای بازیگر با توجه به خلاصه داستان این قسمت در آمازون است.

او را برداشت و عناوین در سال 2017 هنگامی که او را متهم به "ER" شرکت ستاره جورج کلونی برای کمک به لیست سیاه خود از این سری است. کلونی علنا رد اتهامات.

تبلیغات

مارکز نوشته شده بود در رسانه های اجتماعی در ماه های قبل از کشنده برخورد در مورد تمایل خود را به مرگ و خرید یک "هوا" اسلحه که شبیه یک Glock. دقیقه قبل از او به ضرب گلوله او نوشت: در Facebook که "وجود تیراندازی بسوزانند من ریختن خاکستر بر هالیوود ،

"قصد خود را به عنوان توسط اثبات نهایی Facebook پست متاسفانه به نظر می رسد شده اند برای پایان دادن به زندگی خود" Presby نوشت: در این یادداشت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب