اتحادیه اروپا بازگشایی مرز به کانادا, اما نه بالعکس

اتحادیه اروپا این است که بلند کردن اجسام از مرز محدودیت در برابر غیر ضروری مسافران از 15 کشور خارج از اتحادیه

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

اتحادیه اروپا این است که بلند کردن اجسام از مرز محدودیت در برابر غیر ضروری مسافران از 15 کشور خارج از اتحادیه اروپا از جمله کانادا آغاز ژوئیه 1.

که کمی آسایش برای کانادا اما هولمز و دختر اتریشی لاریسا Kroell که در گذشته شاهد هر یک از دیگر در ماه فوریه — به دلیل استقبال نیست که متقابلا توسط کانادا.

روز سه شنبه در اتاوا اعلام کرد که گسترش آن موجود بین المللی ممنوعیت سفر به تاریخ 31 ژوئیه برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

در حالی که هلمز, 23 در حال حاضر دارای گزینه ای برای دیدار او از راه دور شریک از دو سال زن و شوهر را برنامه ریزی شده است برای شروع زندگی خود را با هم در کانادا در ماه سپتامبر.

Kroell همچنین 23 پذیرفته شده توسط دانشگاه واترلو این سقوط اما با توجه به محدودیتهای سفر او انتظار می رود او را به شروع برنامه های تحصیلات تکمیلی از راه دور از اتریش.

"ما در حال تلاش نیست که به خارج از قوانین است. ما را (COVID) تست و انجام قرنطینه" هولمز گفت: یک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه مک مستر که راه اندازی کرده است یک درخواست اصرار اتاوا به دوباره تقسیم زوج.

"اتحادیه اروپا دارای یک چارچوب انعطاف پذیر به جای مسافران در طول همه گیر" هلمز اضافه شده است. "به نظر می رسد در علم به نظر می رسد در کشورهای با COVID می یابد و یک راه امن برای اتحاد دوباره مردم با عزیزان خود."

شورای اتحادیه اروپا گفت: تصمیم خود استوار بود, در میان چیزهای دیگر در مهار اقدامات انجام شده توسط این کشورهای غیر اتحادیه اروپا که باید COVID-19 عفونت رای قابل مقایسه با یا بهتر از میانگین اتحادیه اروپا. کشورهای عضو اقتصادی و منافع اجتماعی نیز در نظر گرفته شود.

دیگر کشورهای تحت پوشش توسط اتحادیه اروپا توصیه عبارتند از: الجزایر و استرالیا و گرجستان و ژاپن و مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه. محدودیت در برابر چین برداشته خواهد شد اگر پکن می کند همان است.

در حال حاضر متوسط ميزان عفونت در میان اعضای اتحادیه اروپا می ایستد در حدود 16 در هر 100,000 نفر است. ایالات متحده با نزدیک به 2.6 میلیون مورد تأیید و بیش از 126,000 مرگ برش را ندارد. این لیست را مرور و به روز رسانی هر دو هفته.

"محدودیت های مسافرتی ممکن است کاملا و یا تا حدی برداشته و یا دوباره به راه افتادند خاص (غیر از اتحادیه اروپا) کشور در حال حاضر ذکر شده با توجه به تغییرات در برخی از شرایط و به عنوان یک نتیجه در ارزیابی از وضعیت اپیدمیولوژیک," شورای اتحادیه اروپا در بیانیه ای گفت.

"اگر وضعیت در یک لیست (غیر از اتحادیه اروپا) کشور بدتر سرعت سریع تصمیم گیری شود."

در کانادا گسترش مرز محدودیت به این معنی است که تنها دیپلمات های هوایی خدمه فوری, خارجی, خانواده, اعضای دائم کانادا ساکنان و شهروندان و همچنین کارگران ضروری و برخی از دانشجویان بین المللی پذیرفته شده.

امور جهانی کانادا همچنان به توصیه کانادایی برای جلوگیری از غیر ضروری سفر به خارج از کانادا یا هر کشتی کروز سفر تا اطلاع ثانوی.

"تصمیم به سفر تنها به عهده فرد است. همه مسافران هستند به شدت توصیه می شود به دنبال دولت کانادا سفر رسمی مشاوره برای اطمینان از ایمنی شخصی و امنیت" گفت: GAC سخنگوی Sylvain لکلرک.

"امروز اعلام کرد که تنها یک توصیه از شورای اروپا به کشورهای عضو اتحادیه اروپا. به عنوان مثل کانادایی ها به دنبال به سفر خارج از کشور هستند به شدت توصیه می شود برای تماس با نزدیکترین دفتر دیپلماتیک از کشور مربوط به بررسی محدودیت ها و الزامات."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هولمز که در گذشته شاهد Kroell چهار ماه پیش در طول تعطیلات زمستانی در اتریش دانمارک گفت: در حال حاضر معاف مجرد شرکای دانمارکی ها از آن محدودیت های مسافرتی. دیگر کشورهای اروپایی نیز بررسی ایده برای نگه داشتن شهروندان و عزیزان خود را با هم در طول بحران.

"در چه نقطه ای می شود آن را امن برای دیدن او پرسید:" هولمز. "در آن است برای رفتن به یک سال ؟ یک سال و نیم? که سخت ترین قسمت است."

Nicholas Keung
نیکلاس Keung یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش مهاجرت برای ستاره. او در توییتر دنبال: @nkeung


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن