UNC کمیسیون توصیه می کند دوباره نامگذاری 4 ساختمان دانشگاه

چپل هیل, N. C. - یک کمیسیون در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل است رای به نفع یک توصیه به تغییر نام چهار سا

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

چپل هیل, N. C. - یک کمیسیون در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل است رای به نفع یک توصیه به تغییر نام چهار ساختمان دانشگاه که در حال حاضر روابط به slaveholders یا سفید supremacists.

این پیشنهاد از کمیسیون, تاریخچه مسابقه و یک راه رو به جلو در روز جمعه خواهد شد رفتن به مدرسه صدراعظم آلمان که در آن می توانید تصمیم بگیرید که آن را به جلو به هیئت امنا شارلوت آبزرور گزارش داد. هیئت مدیره برنامه ریزی شده برای دیدار با پنجشنبه است که انتظار می رود به بحث در مورد سیاست برای تغییر نام از امکانات در محوطه دانشگاه.

چهار ساختمان در مسئله بعد از نام مردانی که "با استفاده از موقعیت خود به اعمال و حفظ سیستم های خشونت آمیز نژادی انقیاد گفت:" استاد تاریخ جیم Leloudis که co-صندلی های این کمیسیون است.

توصیه می آید پس از دانشگاه در ماه گذشته برداشته توقف آن شده بود در محل پس از 2015 جلوگیری از حذف نام ساختمان دانشگاه که ممکن است همراه با برده داری و تبعیض نژادی و سفید برتری.

به گزارش روزنامه دانیلز ساختمان است که پس از نام سابق روزنامه ناشر و مادام العمر سفید supremacist Josephus دانیلز در حالی که کار ساختمان دارای نام Ku Klux Klan حامی Julian J. Carr. Carr به یک سخنرانی نژادپرستانه در طول فداکاری از مؤتلفه مجسمه در محوطه دانشگاه به عنوان شناخته شده "سکوت سام" که به پایین زده بود توسط معترضان در سال 2018 است.

Aycock و Ruffin اقامت سالن بعد از نام سابق کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. چارلز Aycock و توماس Ruffin Sr. و توماس Ruffin جونیور Aycock led سفید برتری کمپین که سرکوب سیاه رای دهندگان با توجه به روزنامه. سالمند Ruffin شد رئیس دادگستری کارولینای شمالی دیوان عالی کشور و به بردگی گرفته شده بیش از 100 نفر است.

Aycock led سفید برتری کمپین که سرکوب رای دهندگان سیاه. سالمند Ruffin شد رئیس دادگستری کارولینای شمالی دیوان عالی کشور و به بردگی گرفته شده بیش از 100 نفر با توجه به روزنامه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن