'Haida Gwaii بسته است": در از راه دور میلاد سلیمان تظاهرات به نگه داشتن مردم دور

متنوع جنگل-خانه موجودات ناهموار مناظر صد ساله نخست سازمان فرهنگی و پیچهای تودرتوی سواحل قرعه کشی هزاران نفر از

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

متنوع جنگل-خانه موجودات ناهموار مناظر صد ساله نخست سازمان فرهنگی و پیچهای تودرتوی سواحل قرعه کشی هزاران نفر از بازدید کنندگان به شمال B. C. الجزایر از Haida Gwaii هر سال است. منطقه سفر سایت توصیف آن به عنوان یک محل است که فراتر از "لبه جهان را به خود."

همانطور که درجه حرارت افزایش استقبال بازدید کنندگان برای Haida Gwaii است که هر دو در یک نقطه از غرور و عمده اقتصادی راننده.

با توجه به COVID-19 لحن تغییر کرده است. ترس بالقوه عواقب فاجعه بار فقط یک نفر با کروناویروس آمدن به این جزیره جوامع محلی که شامل الجزایر یک پیام ساده: Haida Gwaii بسته است.

برای رانندگی در این نقطه خانه محلی در حال انجام آنچه که تقریبا هیچ کس در سن اجتماعی فاصله: جمع آوری را نشان می دهد.

تعداد زیادی از مردم جمع شده در کنار جاده از طریق Skidegate یک جامعه کوچک است که عمل به عنوان دروازه اتصال Haida Gwaii به سرزمین اصلی توسط کشتی. آنها اسمش را نمی کند یک بلوک جاده نفسه اما آنها در مورد اجرای یک اگر همه چیز را تشدید کرد.

این یک "نه-حزب خوش آمدید" — با 100 یا بیشتر معترضان گسترش حداقل دو متر از هم جدا.

"مردم اینجا فکر آن مهم تر به ارسال پیام نمی آمد و حتی خودمان را بیشتر در معرض خطر با جمع آوری گفت:" بیلی Yovanovich رئیس شورا از این Skidegate گروه است. "بیایید فقط یک ایستاده در حالی که ما می توانیم."

برای B. C. دور جزیره جوامع ترس از شیوع کروناویروس حاد است. مردم محلی در حال نزدیک گره و قطع از بقیه استان توسط یک قایق سوار (یا دو) و رهبران به این نتیجه رسیده اند که ورود coronavirus در سواحل خود می تواند طوفان کامل برای شیوع. آن را در حال حاضر اتفاق افتاده است در هشدار خلیج کوچک باکلان جزیره ساحل شمالی جزیره ونکوور که در آن یک ویرانگر شیوع ادعا کرد زندگی یک اول ملت ،

به مسائل بدتر این جزیره جوامع برخی از مطلوب ترین تابستان مقصد در استان B. C., معروف برای, قایقرانی, تماشای حیات وحش و شکار.

اما همه که در حال حاضر گرفته شده صندلی عقب در Haida Gwaii که در آن زمان به فکر این است که بهترین دفاع در برابر coronavirus است که اجازه دهید بازدید کنندگان می آیند و در همه. حتی وب سایت گردشگری goHaidaGwaii.ca ویژگی های یک خودنمایی بنر قرمز هشدار بازدید کنندگان به سفر به این منطقه در طول بیماری همه گیر.

در نهایت صاحبان کسب و کار Skidegate اعضای گروه و حامیان از جاهای دیگر در Haida Gwaii تشکیل "نیست-خوش آمدید" حزب حدود 100 نفر گفتن رانندگان از ورود از طریق کشتی که مگر آنها مقیم دائم, Haida Gwaii بسته شد.

"هشدار خلیج حادثه بازدید خیلی نزدیک به خانه آنها از دست کسی بود که تنها 57 سال" Yovanovich گفت: شیوع این بیماری در باکلان جزیره که در آن مردم هنوز در وضعیتی وخیم.

خارج از Namgis رئیس همین Svanvik خانه او و همسرش قرار داده اند دو جعبه: یک "صندوق" برای ایمیل, همسایگی پیام ها و محصولات پخته شده — و یک "صندوق" که در آن آنها قرار دادن لوازم اضافی مانند برنج برای هر کسی که ممکن است به آنها نیاز دارید.

آن را غیر معمول آرایش برای باکلان جزیره جایی که همسایه هستند و تحت شرایط عادی فقط به عنوان به احتمال زیاد به در آغوش گرفتن زمانی که آنها در دیدار خارج از خانه های یکدیگر به عنوان آنها را به ارائه محصولات پخته شده و یا با کمک یک ماموریت.

اما جزیره تنها 1000 نفر متشکل از روستای هشدار خلیج و 'Namgis اول کشور است که تحت سخت مستند با توجه به COVID-19 که زده حداقل 26 نفر از اعضای انجمن و ارسال امواج شوک از اضطراب است که این ویروس ممکن است در دراز کشف نشده در جای دیگر در این جزیره است.

قبل از این ویروس در زمان نامتناسب تلفات در اینجا خطر COVID-19 به باکلان جزیره به نظر می رسید اما از راه دور. جامعه را به انزوا و حتی به نظر می رسید بازی به نفع خود.

"اگر من صادقانه میگم آره من فکر کردم که ما یک کمی امن تر در اینجا" Svanvik روز جمعه گفت بین چک کردن خرچنگ تله و گرفتن کنفرانس تلفنی در مورد دولت محلی اضطراری. "در همان زمان من فکر کردم:" اگر آن را می شود در اینجا پس از آن که مانند گاو مقدس ما یک جامعه گره نزدیک در یک جزیره کوچک است.' "

هشدار خلیج شهردار دنیس Buchanan فکر در امتداد همان خطوط — در نظر گرفتن هر احتیاط به شستن دست های خود را محدود تماس با دیگران و نه لمس صورت خود را.

بنابراین او شوکه شده بود که او آزمایش مثبت برای COVID-19. آزمایش های بیشتر در جامعه نشان داد یک خوشه از 26 موارد مثبت.

"من فکر می کنم آنچه که ما آموخته است که در جوامع کوچک که در آن مردم می دانند که در همه وجود دارد مقدار زیادی از تماس شخصی" او گفت:. "اگر شما به کسی که شما را دیده اند (در حالی که) شما یا لرزش دست خود را و یا آنها را در آغوش بگیرند."

بدترین سناریو مورد متوجه شد در آخر هفته گذشته هنگامی که یک Namgis زن اول شد اولین بار سازمان ملل فرد در B. C. مرگ COVID-19.

"در جامعه ما بسیاری از مردم در اینجا زندگی می کردند تمام زندگی خود را. در غم بار همه با هم می آید," Svanvik گفت. "با از دست دادن ما قادر به گرد هم می آیند و حمایت از یکدیگر است."

بنابراین مردم از باکلان جزیره انجام آنچه آنها می — خروج کالا در outboxes دوخت ماسک و برقراری ارتباط عملا زیرا آنها می توانند ملاقات در فرد است.

آنها می دانند که تنها راه یقین برای محافظت در برابر ویروس خواهد بود که اجازه نمی دهد آن را وارد جامعه در وهله اول. اما زمان برای آن آمده است و رفته است.

"ما شده است کاهش یافته و در پایان عمیق و ما رو به مرتب کردن بر اساس چیزهایی که ما به" Svanvik گفت.

باکلان جزیره نیست و تنها از راه دور جامعه در کانادا برخورد با COVID-19 چالش است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هفته گذشته Baffin جزیره جامعه از حوضچه ورودی شد در وهله اول در نوناووت با مثبت COVID-19 آزمون باعث یک تیم واکنش اضطراری برای پرواز و تست در آزمایشگاه هزاران کیلومتر دور است. محدودیت در حوضچه ورودی برداشته شد که آزمون کشف شد به مثبت کاذب.

برای 5,000 ساکنان دائمی Haida Gwaii آنچه اتفاق می افتد در دیگر جوامع کوچک بيشترین.

حدود نیمی از مردم زندگی در الجزایر در حال Haida عضو — از جمله بزرگان کار به تصویب در Haida زبان به نسل جوان.

هفته گذشته Yovanovich و رابرت ویلیامز Skidegate عضو شورا مشغول به کار بودند در گروه پاسخ اضطراری. در همان زمان ویلیامز' پدربزرگ بود انجام Haida درس زبان بیش از زوم یک ویدئو کنفرانس نرم افزار.

"ما یک تعداد انگشت شماری از سخنرانان مسلط چپ آنها در حال انجام همه آنها می توانند برای محافظت از ما Haida زبان در حال حاضر" Yovanovich گفت. "ما فقط نمی توانیم به این شانس."

از این هفته وجود داشته است هیچ coronavirus موارد شناسایی شده در Haida Gwaii اما یک بیماری همه گیر از ترس گسترش عمیق و گسترده ای در جامعه است.

Yovanovich توصیف حادثه سه هفته پیش زمانی که یک بازدید کننده به Haida Gwaii در زمان کشتی به Skidegate و بعد از آن کشف شده توسط تلفن است که کسی که او تا به حال شده است در تماس نزدیک با در سرزمین اصلی تا به حال آزمایش مثبت است.

شایعات گسترش مانند آتش سوزی با بسیاری از ساکنان شدن از کوره در رفته با ترس که یکی از آلوده مسافرتی می تواند قرار دادن تمام Haida Gwaii را آسیب پذیر جمعیت در معرض خطر است.

این منطقه عملیات اضطراری تیم خواسته است تا این استان به ممنوعیت افرادی که زندگی می کنند در خارج Haida Gwaii از سوار شدن به کشتی در دسترس نباشد مگر اینکه آنها ضروری کارگران و یا ارائه منابع.

تا کنون در این استان توافق نیست برای انجام این کار ترک برای اولین بار سازمان ملل گروه های مانند Skidegate باند به راست خود را در پست های بازرسی با هدف جلوگیری از سفر.

"ما همه در این نکته با هم و هر اندازه ما را به اجتناب از آن است که ارزش تلاش" Yovanovich گفت.

اگر همه چیز بدتر به عنوان آب و هوا گرم تر می شود, او گفت که آنها در مورد صحبت کردیم به افزایش تلاش های خود را با قرار دادن محاصره و بسته شدن ذخیره زمین.

به Svanvik به 'Namgis رئیس در نظر گرفتن اقدامات حفاظتی در حال حاضر تنها راه برای دیگر جوامع جزیره به مطمئن شوید که آنها نمی خواهد همان تراژدی به عنوان باکلان جزیره — حتی اگر خطر به نظر می رسد از راه دور.

"این ضد بصری برای ما نه با هم و نه به آغوش دوست شما و یا خواهر و برادر یا نوه," او گفت:.

Svanvik تشبیه جزیره اجتماعی فاصله اقدامات به پوشیدن کمربند ایمنی چیزی است که او با استفاده از قلم مو کنار نیاز برای تا زمانی که نوه اش نام او را در آن سال پیش.

"او گفت:" پاپا کمربند ایمنی خود را,' " Svanvik به یاد می آورد و اضافه کرد که وقتی که می آید به حفاظت از جامعه خود را از coronavirus او در حال حاضر فکر می کند: "بهتر است من کمربند ایمنی است."

Alex McKeen
الکس McKeen ونکوور-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل و کارگر برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @alex_mckeen


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب