یکی دیگر ناخواسته ایالات متحده ثبت: 50,000 جدید کروناویروس موارد در 1 روز

بزرگنمایی این تصویر زنان پوشیدن ماسک در هیوستون شنبه ، شهرستان هریس نیاز به هر گونه کسب و کار ارائه

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

زنان پوشیدن ماسک در هیوستون شنبه ، شهرستان هریس نیاز به هر گونه کسب و کار ارائه کالا یا خدمات به نیاز همه کارکنان و بازدید کنندگان به سایش پوشش صورت در مناطق نزدیکی به همکاران و یا عمومی حداقل از طریق Aug. 26. David J. فیلیپ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
David J. فیلیپ/AP

در یک گریم حسابداری از coronavirus' پیشرفت در ایالات متحده یکی دیگر از نقطه عطف رسیده بود گفت: بیش از 50 ، 000 مورد جدید گزارش شده در یک روز.

دانشگاه جانز هاپکینز و پزشکی را Coronavirus مرکز منابع که آهنگ های این ویروس در سراسر جهان می گوید: تعداد کل موارد گزارش شده در ایالات متحده می ایستد در 2,686,480 افزایش بیش از روز سه شنبه رقم 50,700. مرگ و میر نسبت به کروناویروس در 128,062.

برزیل در رتبه دوم در جهان پس از ایالات متحده آمریکا با 1,448,753 موارد و 60,632 مرگ و میر.

در شهادت سهشنبه مجلس سنا کمیته بهداشت و درمان, آموزش و پرورش, کار و بازنشستگی, Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی پیش بینی تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده به زودی می تواند رسیدن به 100.000 دلار در هر روز است.

در شهادت او Fauci جلب نامطلوب مقایسه بین آمریکا و اروپا در تلاش برای کنترل گسترش ویروس و اشاره کرد تا 95 درصد از اروپایی ها شد در برخی از نقطه در مستند نسبت به 50 درصد از آمریکایی ها است.

در مصاحبه روز شنبه با مری لوئیس کلی NPR همه چیز در نظر گرفته, Fauci اذعان دولت فدرال ناسازگار اولیه راهنمایی در مورد اینکه آیا به پوشیدن ماسک صورت بود "مضر" را حاوی ویروس است.

اما او گفت: او را تشویق توسط تعداد فزاینده ای از رهبران جمهوری خواه در حال حاضر با دعوت از مردم به پوشیدن ماسک از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل.

وی با اشاره به سنا شهادت روز گذشته Fauci گفت: "واقعا نمی شود از 100,000 نفر در روز است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب