راهنمای مبتدیان به بهینه سازی کلمات کلیدی و Backlinking

[ad_1] اگر شما در حال ایجاد یک وب سایت برای اولین بار و یا شروع به انتشار برخی از نوشته خود کار آنلاین شما مم

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

اگر شما در حال ایجاد یک وب سایت برای اولین بار و یا شروع به انتشار برخی از نوشته خود کار آنلاین شما ممکن است شنیده ام این واژه SEO اطراف انداخته بودن. اما به چه معنی است ؟ SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو و فعال است روند افزایش وب سایت خود را دید در وب است. وجود دارد مقدار زیادی از عناصر است که به SEO و اگر چه می توان آن را در خود آن نیاز به مقدار زیادی از زمان و تلاش به منظور موفق باشد. بیایید نگاهی به دو تا از مهم ترین عناصر است که باید شامل یک پایه استراتژی جستجوگرها.

کلمات کلیدی

یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما نیاز به انجام به هنگام ایجاد یک وب سایت است که تصمیم گیری در کلمات کلیدی خود را. کلمات کلیدی اساسا یک واحد و یا یک عبارت است که مردم ممکن است نوع به یک موتور جستجو برای پیدا کردن وب سایت خود را. چیز خوب در مورد کلمات کلیدی است که آن چیزی است که شما باید کنترل کامل بیش از شما می توانید انتخاب کنید کلمات کلیدی خود را و شما می توانید آنها را به وب سایت خود را خودتان. کلمات کلیدی نیاز از جمله در محتوای سایت خود را در آدرس (در صورت امکان) در تگ های متا خود را interlinks و حتی در این تصویر برچسب شده است. با این حال شما باید به چوب چگالی بین 1 و 3 ٪ در هر صفحه به عنوان هر یک بیش از این می تواند شبیه به دادن.

اگر شما مطمئن نیستید در مورد کلمات کلیدی که شما می خواهید به هدف قرار دادن یک منبع خوب است Google AdWords Keyword Tool. این ابزار را قادر می سازد شما را به نوع در یک کلمه کلیدی عبارت و سپس ببینید چقدر رقابت وجود دارد برای آن را بر روی وب و همچنین چگونه بسیاری از مردم جستجو برای عبارت خود را هر ماه. اگر شما فقط با شروع کردن یک کلمه کم رقابت است یک ایده خوب به عنوان این را به استراتژی جستجوگرها خود را که کمی آسان تر است.

Backlinking

در حال حاضر کلمات کلیدی ما در بالا ذکر شد ساده ترین بخشی از یک استراتژی SEO برای به انجام رساندن. چرا ؟ خوب چون آنها بخشی از on-page بهینه سازی که اساسا بدان معنی است که آنها را در سایت خود هستند. Backlinking از سوی دیگر می افتد را به خارج از صفحه بهینه سازی و این است به عنوان آسان نیست. به منظور برای وب سایت خود را به نظر می رسد بالا در رتبه بندی موتور جستجو, موتورهای جستجو می خواهید بدانید که در آن مربوط است. یکی از راه هایی که آنها تعیین این است که از طریق مقدار زیادی از لینک به وب سایت های دیگر به وب سایت شما.

بنابراین backlinking استراتژی شامل تشویق وب سایت های دیگر لینک به مطالب خود را. اگر سایت شما بزرگ است یا به خوبی شناخته شده لینک به طور طبیعی خواهد آمد اما به عنوان یک تازه وارد به دنیای اینترنت شما نیاز به قرار دادن یک کمی تلاش بیشتر در. برخی از چیزهایی که شما می تواند نگاه به شامل انجمن ارسال, بازاریابی رسانه های اجتماعی وبلاگ نویسی خوش آمدید و وبلاگ اظهار نظر. هنگامی که ارتباط شما می خواهید امتحان کنید و لینک به وب سایت خود را از طریق متن لنگر - لنگر, متن, متنی است که مرتبط است و باید عبارت کلمه کلیدی خود را - به منظور افزایش رتبه بندی شما برای کلمه کلیدی خاص.

SEO آسان نیست اما می توان آن را انجام داده است. اگر شما مایل به قرار دادن در زمان و تلاش را در وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا یک وب سایت جدید نمی تواند در رقابت با تاسیس بیشتر در وب سایت تو رفتگی در دیوار.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن