تهمت می خواهد به حرکت می کند اما Coronavirus است موجی در بخش هایی از قرمز امریکا

بزرگنمایی این تصویر یک متصدی بار با پوشیدن یک ماسک و دستکش چک یک حامی ID در زیر آتشفشان در هوستون تگ

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک متصدی بار با پوشیدن یک ماسک و دستکش چک یک حامی ID در زیر آتشفشان در هوستون تگزاس در ماه گذشته. تگزاس یکی از کشورهای بزرگ دیدن چشم انداز مثبت در coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان. علامت فلیکس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت فلیکس/خبرگزاری گتی ایماژ

در مورد 120,000 آمریکایی که در حال حاضر از درگذشت coronavirus.

در حالی که ملی تعداد روزانه مرگ و میر کاهش یافته است و در هفته های اخیر, جدید تایید موارد در حال افزایش تقریبا در نیمی از کشور از جمله خوشه در فلوریدا و تگزاس و آریزونا که در آن رئیس جمهور به رهبری روز سه شنبه.

"ما نجات جان میلیون ها نفر و در حال حاضر وقت آن است برای باز کردن" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قطعی شنبه شب در طول مبارزات انتخاباتی خود تجمع در Tulsa, Okla.

مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به برآورد قبلی که وجود دارد می تواند تا 2.2 میلیون مرگ و میر در صورتی که این کشور هیچ چیز برای جلوگیری از شیوع بیماری است. اما او ماه را صرف کمرنگ جلوه دادن این ویروس زمانی که کارشناسان بهداشت و درمان شد التماس عمل بیشتر هر چه زودتر. و کسانی که کارشناسان در حال حاضر هشدار آن را به عمل به عنوان اگر همه گیر شده است.

"[T]کلاه به همین دلیل من فکر می کنم شما در حال حاضر شاهد افزایش در تعدادی از کشورهای چرا که همه بازگشت به قبل از همه گیر طرز فکر" مایکل Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا و نویسنده از مرگبارترین دشمن: جنگ ما در برابر قاتل میکروب گفت: در ان بی سی دیدار با مطبوعات یکشنبه. او هشدار داد که coronavirus مانند "آتش سوزی جنگل" است که نشان دادن هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت.

در اوایل این بیماری همه گیر شد تا حد زیادی تحت تاثیر "آبی" یا دموکراتیک متمایل مناطق به خصوص نیویورک اما در حال حاضر بسیاری از موارد جدید در جنوب و رنگ قرمز نقاط کشور. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و برخی از فرمانداران جمهوریخواه است سرزنش شده اند افزایش یافته و آزمایش برای افزایش, موارد, اما در بسیاری از موارد در حال افزایش بیشتری نسبت به تست و که قطعا نیست توضیح افزایش بستری شدن در بیمارستان در مکان هایی مانند تگزاس.

این کمپین از presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن ساخت و شایستگی و بخشی از هسته خود استدلال در برابر تهمت و آن را ضربه او را دوباره برای آن به دلیل اظهارات دیگر او شنبه شب.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما می خوای پیدا کردن بیشتر مردم میخوای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' آنها را آزمایش و آنها را تست کنید. ما آزمون است که مردم نمی دانند چه خبر است."

کاخ سفید می گوید که او در حال "زبان در گونه" اما تهمت بارها گفت تست باعث می شود ایالات متحده نگاه بد در نظر او افزایش تعداد موارد گزارش شده. دموکراتیک گروه در حال حاضر قطع یک آگهی مرکزی در اظهارات خود.

از آن خواهد شد کلید برای تماشای واکنش های سیاسی در سمت راست اگر موارد و بستری شدن در بیمارستان همچنان به افزایش در این بخش از کشور به عنوان چیزهایی مانند پوشیدن ماسک — چیزی رئيس جمهور در ابتدا با تشویق آمریکایی ها به انجام — سیاسی تبدیل شده اند.

تا کنون هر چند مغلوب ساختن پیشی جستن قدرت اجبار با خود پایه همچنان به سنگین تر بودن از coronavirus را تغییر سمت قرمز آمریکا است.


5 چیزهایی که برای تماشای این هفته

1. ممکن است تدریجی افزایش در انتخابات: پنج کشور برگزاری مقدماتی سه شنبه — کنتاکی, New York, کارولینای شمالی و ویرجینیا و می سی سی پی.

بزرگنمایی این تصویر

دولت Rep. چارلز بوکر تصویر چهره امی مک گراث در کنتاکی آمریکا دموکراتیک اولیه. برایان Woolston/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برایان Woolston/AP

در کنتاکی مسابقه بین دو حزب دموکرات رقابت برای راست را در حزب جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل در حال پایین آمدن به سیم. دولت Rep. چارلز بوکر همه شتاب و مترقی حمایت بیش از امی مک گراث بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی خلبان جنگنده است که تمام پول و پارتی تایید بلکه از دست کنگره نژاد در سال 2018 دموکراتیک موج.

هر دو چهره در یک نبرد دشوار در یک انتخابات عمومی در برابر مک کانل در کنتاکی اما یک ویدیو جدید از بوکر کپسوله بسیاری از پیام های دموکرات ها در حال تلاش برای فشار در سراسر کشور در مورد کار-کلاس اقتصاد اعتراضات و سیاه زندگی مهم است.

در نیویورک توجه به ترقی خواهان رفتن پس از استقرار دموکرات ها به خصوص در مسابقه بین دیرین تشکر. الیوت انگل و جمال بومن سابق برانکس اصلی که موفق به کسب تاییدیه از بهداشت ، برنی ساندرز و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز. اشتباه از انگل که در گذشته با آن مواجه رقابتی اولیه 20 سال پیش باز درب برای بومن که مطرح $2 میلیون و صعودی است.

2. میدان نبرد آریزونا, Wisconsin: صحبت از انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن سر به یوما Ariz., روز سه شنبه به بررسی بخشی از حصار مرزی با مکزیک قبل از رفتن به ققنوس. معاون رئیس جمهور پنس و در عین حال می خواهد در ویسکانسین. این تصادفی نیست که آنها در حال رفتن به آن مکان میان رئیس جمهور لغزش نظرسنجی شماره. ویسکانسین و آریزونا به خوبی می تواند اوج نقطه متحده در ماه نوامبر.

3. شنوایی در DOJ استقلال گفت: مانند چیزی از یک قسمت از Showtime را میلیاردهادادستان کل ویلیام بر اعلام استعفای جفری برمن ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب نیویورک در منهتن هفته گذشته است. مشکل: برمن است که بررسی افراد نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نمی دهد. بار بعد در بیانیه ای گفت که برمن بود "انتخاب عمومی عینک بیش از خدمات عمومی" و خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن به دخالت و آتش او را. مغلوب ساختن پیشی جستن اما افزود: "[T]کلاه واقعا تا به او [بر]. من درگیر نیست."

و در حال حاضر کنگره درگیر است به بررسی آن است.

قضایی مجلس رئیس کمیته جری Nadler, D-n. y. است امیدوار کننده را امتحان کنید و مطمئن برمن شهادت. "تمام چیزی که بویش از فساد و بی کفایتی آن چیزی است که ما آمده اند به انتظار از این رئیس جمهور و دادستان کل" Nadler در بیانیه ای گفت. Nadler شد و در حال حاضر قرار به برگزاری جلسه روز شنبه با دو خبرچین در دخالت های سیاسی در وزارت دادگستری.

4. آرا در پلیس اصلاحات در کاپیتول هیل انتظار می رود: سنا بحث خواهد شد و احتمالا رای در پلیس اصلاحات. وجود دارد یک کلید رویه رای گیری برنامه ریزی شده برای روز شنبه. روز پنج شنبه در خانه است که انتظار می رود به تصویب دموکراتیک پلیس لایحه اصلاحات عمدتا در امتداد خط حزب. شما تعجب که چگونه بسیاری از مردم در حال تنظیم به سیاست را برای اولین بار به تماشای چرخ گوشت کنگره کار و آنچه که برداشت خود را در حال انجام آنها به نوبه خود به دور فکر سیاست بیهوده است و نه یک راه عالی برای اثر تغییر دهید و یا آن را به آنها را بیشتر به احتمال زیاد برای رای دادن ؟

5. مغلوب ساختن پیشی جستن مهاجرت اجرایی سفارش: پس از دولت از دست دادن بیش از DACA برنامه عمل معوق برای ورود دوران کودکی در دیوان عالی کشور در هفته گذشته رئیس جمهور تهمت است که انتظار می رود به امضای یک فرمان اجرایی تعلیق موقت ویزای کار از طریق پایان سال NPR فرانکو Ordoñez گزارش. این تعلیق انتظار می رود عبارتند از ویزا که بر کارگران ماهر در صنعت فن آوری (H-1B) مدیران در شرکت های بزرگ (L-1) فصل کارگران مانند هتل و کارگران ساختمانی (H-2B) و محققان و اساتید (J-1).


نقل قول از آخر هفته

"من گفت:" به طور کلی به هیچ وجه من می توانم آن را به پایین که سطح شیب دار بدون افتادن در کون, general.' "

-- مغلوب ساختن پیشی جستن در طول تولسا تجمع روز شنبه ارائه دفاع از خود را در حال قدم زدن در یک سطح شیب دار در وست پوینت. رئیس جمهور اشاره کرد او چرم-کفی کفش و نمی خواهید به سقوط مانند سابق رئیس جمهور جرالد فورد بیرون آمدن از هواپیما.

مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و در یک مماس به بحث و, در زمان reenact خود کمرویی پایین رفتن از سطح شیب دار و سوالات مطرح شده در مورد خود را با استفاده از دست دوم به نوشیدن آب است. او گفت که او نمی خواهید برای دریافت هر روز کراوات خود را. فیلیپ دست انداز در واشنگتن پست, پیدا تهمت صرف یک نفر از هر هشت دقیقه از تولسا سخنرانی صحبت کردن در مورد وست پوینت یا 14 دقیقه و 53 ثانیه از یک ساعت و 43 دقیقه سخنرانی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن