جمهوری خواه همزن می سازد رواناب تگزاس مدارس صندلی

AUSTIN تگزاس - جمهوری همزن که به نام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک کودک متجاوز و پست risque تصاوی

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

AUSTIN تگزاس - جمهوری همزن که به نام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک کودک متجاوز و پست risque تصاویر زنان در رسانه های اجتماعی پیشرفته دور مقدماتی برای یک صندلی در نفوذ ایالت تگزاس هیئت مدیره آموزش و پرورش.

رابرت فردا شده است خار تگزاس خواهان. او را چهره یا Lani Popp, یک سان آنتونیو مدارس دولتی منطقه آسیب شناس گفتار و یا اینگا پنبه که ریاست یک سازمان غیر انتفاعی است که با پشتیبانی از خانواده ها در انتخاب مدارس در مارس رواناب برای تگزاس مرکزی منطقه.

15-عضو هیئت مدیره کمک می کند تا مجموعه سیاست ها و برنامه های درسی برای دولت عمومی سیستم مدرسه. هیئت مدیره دارای چندین بار کشیده ملی توجه بیش از آن بحث در مورد مسائل اعم از آموزش تکامل و خلقت و تاریخ برده داری.

مارو خجالت دلاری در سال 2016 زمانی که او انتخاب شد رئیس حزب در شهرستان تراویس صفحه اصلی امور خارجه کنگره آمریکا که در آن جمهوری خواهان را تحت سلطه سیاست های تگزاس برای دو دهه بوده است. او مجبور به رها کردن آن موقعیت چند ماه بعد هنگامی که او در زمینه به اجرا برای رئيس جمهور.

"ما به شدت با او مخالفت در رواناب و کار به آموزش رای دهندگان جمهوری خواه در مورد مبتذل افترا آمیز و قابل سرزنش نظرات در طول سال گفت:" مت Mackowiak رئیس Travis County حزب جمهوری خواه.

مارو بالا کمپین مسئله این است که "استیضاح محکوم و حذف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" و پرتاب او در زندان است. به عنوان انتخابات برمی آمد در سه شنبه شب مارو پرسیدم Woo hoo! لیندون جانسون به قتل JFK. مغلوب ساختن پیشی جستن یک کودک متجاوز!"

در یک رای دهندگان راهنمای تهیه شده توسط اتحادیه زنان رای دهندگان فردا گفت که از بین بردن یک منبع عمده ای از بودجه مدارس که دانش آموزان دبیرستان باید انتخابی ارائه شده در کلاس های امن استفاده از تفنگ و دختران ارشد باید در کلاس های رقص و قر سربالا.

فردا به دنبال نشان دادن یک منطقه است که امتداد از آستین به سن آنتونیو. وقت جمهوریخواه کن مرسر ندارد به دنبال انتخاب مجدد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب