دادگاه عالی آمریکا با توقف تگزاس اعدام بیش از روحانیت سوال

هوستون - دیوان عالی ایالات متحده اعطا کردند سه شنبه به تگزاس عملیات برنامه ریزی شده برای مرگ به ضرب چاقو 85 سا

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

هوستون - دیوان عالی ایالات متحده اعطا کردند سه شنبه به تگزاس عملیات برنامه ریزی شده برای مرگ به ضرب چاقو 85 سال بیش از دو دهه پیش و ادامه بیش از چهار ماه تاخیر از اعدامها در این کشور شلوغ ترین مجازات اعدام دولت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دیوان عالی ایالات متحده مسدود روبن گوتیرز اعدام حدود یک ساعت قبل از او می تواند اعدام شده اند. گوتیرز وکلای استدلال کرده بود خود را مذهبی فعالان حقوق به این دلیل که سیستم زندان اجازه نخواهد داد یک روحانی به همراه او در مرگ مجلسی.

تگزاس سیستم زندان در سال گذشته ممنوع روحانیت از مرگ مجلسی پس از حکم دادگاه عالی که متوقف اعدام زندانی دیگری پاتریک مورفی, که به درخواست یک بودایی مشاور مجاز در اتاق. در واکنش به این حکم در مورفی مورد تگزاس, زندان, سیستم تغییر سیاست خود را به دیگر اجازه می دهد تا روحانیت در مرگ مجلسی که تنها زندان امنیتی کارکنان اجازه داده می شود به اعدام مجلسی

"از طریق صدها نفر از قبلی اعدام ایالت تگزاس به رسمیت شناخته شده است که مردم در حال اجرا را به حق بود در حضور مشاوران مذهبی در زمانی که آنها در صورت پایان زندگی خود گفت:" شاون نولان یکی از آقای گوتیرز وکلای. "آقای گوتیرز است که همان حق است."

دیوان عالی کشور گفت: آن اعطا اقامت در انتظار حکم دادگاه عالی در گوتیرز دادخواست در مورد این مسئله که آیا اجازه می دهد تا یک روحانی مشاور به همراه او در مرگ مجلسی. تصمیم گیری در این طومار بود و انتظار می رود در تاریخ بعد.

دادستان گفت: Gutierrez, 43 بود اقدام به سرقت بیش از $600,000 که Escolastica هریسون پنهان شده بود در خانه اش در براونزویل واقع در تگزاس جنوبی نکته که او را کشته و او را در سال 1998 است.

اگر گوتیرز اعدام انجام شده است او خواهد بود اولین زندانی در تگزاس را به دریافت یک تزریق کشنده پس از Feb. 6 و دوم ایالات متحده زندانی به مرگ قرار داده پس از این کشور شروع به بازگشایی پس از همه گیر تعطیل بسیاری از ایالات متحده پس از این کشور شروع به بازگشایی میسوری از سر گرفته شد اعدام در ایالات متحده آمریکا در مارس 19.

شش اعدام های برنامه ریزی شده در تگزاس در اوایل این سال به تعویق افتاد و توسط یک دادگاه تجدید نظر و یا قضات به دلیل شیوع. هفتم بود که با تاخیر بیش از ادعای ناتوانی فکری. گوتیرز وکلای تا به حال نیز به دنبال coronavirus مربوط به تاخیر اما تبدیل شد جمعه توسط تگزاس دادگاه کیفری و تجدید نظر.

تگزاس کاتولیک کنفرانس اسقف ثبت شده است مختصری با دادگاه عالی در حمایت از Gutierrez.

"به انکار یک زندانی رو اعدام قریب الوقوع دسترسی به معنوی و مذهبی هدایت و همراهی بی رحمانه و غیر انسانی" گفت: اسقف دنیل فلرس از Brownsville.

گوتیرز به مدت طولانی نگهداری می شود او نمی کشتن هریسون. خود را وکیل می گویند هیچ جسمی یا شواهد پزشکی قانونی اتصال او را به قتل. دو نفر دیگر نیز به اتهام در این مورد.

مقامات گفتند گوتیرز دوست Harrison, mobile home park مدیر و معلم بازنشسته بنابراین او می تواند راب او. دادستان گفت: Harrison تا به حال بی اعتمادی بانک ها و مخفی پول خود را در زیر کف کاذب در گنجه اتاق خواب.

Cameron County District وکیل لوئیس Saenz به نام گوتیرز را تجدید نظر "تاخیر تاکتیک است." دادستان ها گفته اند که درخواست برای تست DNA یک "نیرنگ" و Gutierrez محکوم شد در قطعات مختلف از شواهد از جمله یک اعتراف.

"وقت آن است که برای عدالت به خدمت برای خانم هریسون" Saenz گفت.

گوتیرز خواهد بود سوم اهل بیت قرار داده به مرگ در این سال در تگزاس و هفتم در ایالات متحده آمریکا

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال Juan A. Lozano در توییتر https://twitter.com/juanlozano70



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن