"خواب در حالی که سیاه و سفید'; لویی پلیس کشتن غیر مسلح سیاه

بزرگنمایی این تصویر جلسه اتاق داخل لویی مترو اداره پلیس. Kyeland جکسون/WFPL پنهان کردن عنوان تعو

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

جلسه اتاق داخل لویی مترو اداره پلیس. Kyeland جکسون/WFPL پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kyeland جکسون/WFPL

وکیل خانواده Breonna تیلور تماس او تیراندازی مرگ لویی مترو پلیس یک 'اعدام'. تیلور خواب رفته بود در آپارتمان خود در ماه مارس زمانی که پلیس پشت سر هم به خانه اش برای خدمت به یک حکم جستجو. این مورد به دست آوردن توجه ملی و این هفته حقوق مدنی و وکیل صدمه شخصی بن Crump اعلام کرد او استخدام شده بود توسط تیلور ،

Crump به نمایندگی از خانواده های دیگر سیاه قربانیان تیراندازی از جمله Trayvon Martin و در حال حاضر Ahmaud Arbery که ادعا بورس در گرجستان دستگیر شدند در هفته گذشته پس از تصویری از فوریه حادثه شد ، مانند تیلور مارتین و Arbery غیر مسلح بودند زمانی که آنها به ضرب گلوله کشته شدند و کشته شدند. Crump به نام Arbery قتل یک مجازات.

روز چهارشنبه به نام تیلور مرگ یک اعدام.

"شما نمی توانید راه رفتن در حالی که سیاه و سفید است. با Ahmaud شما نمی تواند آرام در حالی که سیاه و سفید است. رانندگی در حالی که سیاه" Crump در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. "اما Breonna تیلور خواب بود در حالی که در حرمت خانه خود را."

او به نمایندگی از تیلور مادر Tamika پالمر در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر سه LMPD افسران که ثبت شده در ماه گذشته در لوییویل. محلی وکلای کریگ Aguiar و Lonita بیکر نیز به نمایندگی پالمر.

"Breonna تیلور به ضرب گلوله کشته شد حداقل هشت بار توسط ماموران تیراندازی و مرگ او به عنوان یک نتیجه. Breonna مطرح شده بود و هیچ تهدیدی برای افسران و هیچ چیز را به سزاوار به مرگ در دست خود" می خواند شکایت که ثبت شده توسط Aguiar و بیکر.

آنها درخواست یک محاکمه با حضور هیئت منصفه به عنوان به خوبی به عنوان جبرانی و خسارت تنبیهی.

جسی Halladay سخنگوی LMPD گفت: در یک ایمیل که تحقیقات داخلی به صورت مداوم و کاهش یافته است به نظر بیشتر است.

تیلور خبره EMT و کنت واکر خواب بودند زمانی که پلیس وارد خانه اش حدود 1 a. m. در 13 مارس سال 2020 به خدمت یک حکم جستجو به گفته واکر وکیل راب Eggert در دادگاه اسناد و مدارک. زمانی که آنها وارد واکر اخراج یک شات است که آمار یک افسر در پا. افسر به حال عمل جراحی به زودی و پس از بهبود.

سه پلیس به ضرب گلوله به عقب زده و تیلور هشت بار او را به قتل. Eggert گفت: در یک دادگاه سند و معتقد است که افسران اخراج حداقل 22 گلوله.

آنها قرار گرفتند اداری انتقال در حالی که تحت بررسی است. هیچ کس متهم شده است در تیلور مرگ است. هیچ فیلم از این حادثه. پلیس می گویند که ماموران این واحد نمی پوشند دوربین بدن.

آیا ماموران شناسایی خود را قبل از اینکه مجبور به ورود یک ماده از اختلاف با LMPD گفت آنها و Eggert گفت: آنها نیست.

واکر شد و به اتهام اقدام به قتل یک افسر پلیس و حمله در درجه اول. اگر چه سرهنگ تد Eidem که با LMPD عمومی یکپارچگی واحد گفت: پس از این حادثه که پلیس وجود دارد برای اجرای یک حکم جستجو برای مواد مخدر بررسی واکر شد متهم با مواد مخدر و جرم. وجود دارد بدون مواد مخدر پیدا کردم در آپارتمان با توجه به واکر در یک استشهاد.

در اواخر ماه مارس واکر منتشر شد به خانه حبس یک حرکت که درو انتقاد از LMPD رئیس استیو کنراد و پلیس اتحادیه.

تیلور و وکلای او هنوز هم سوال در مورد حقایق در مورد.

گفتند افسران به دست آمده یک "تق" حکم که مناسب نیست با پلیس ادعا می کنند که آنها شناسایی خود را قبل از ورود. و به آنها گفت: پلیس در حال حاضر دستگیر هدف اصلی از مبارزه با مواد مخدر تحقیقات توسط این گروه رو به تیلور را در صفحه اصلی.

وکیل سام Aguiar اداره پلیس داستان را اضافه کنید.

"من استراحت بدهد. به نظر من آنها فقط در تلاش برای پوشش دادن آهنگ خود را از یک روز و در هر زمان آنها را در حفظ و گفت: چیزهایی که در تضاد با کارهای سابق آن را واقعا فقط به نظر می رسد مانند آنها پس از جان گذشته برای پوشش دادن به این و آن دلیل گرفتن حقیقت در این مورد بسیار مهم است," او گفت: در طول پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

تیلور داستان در سراسر رسانه های اجتماعی و اخبار در روزهای اخیر پس از اینکه به اشتراک گذاشته شده توسط فعال شان شاه کنتاکی بومی است. پس از سیاستمداران محلی و ملی, مراحل وزن در.

روز شنبه, لویی شهردار گرگ فیشر گفت: بعد از پلیس های عمومی یکپارچگی واحد خود را کامل بررسی گزارش تحویل داده خواهد شد به کشورهای مشترک المنافع وکیل که می تواند به دنبال اتهامات عنوان شده علیه. فیشر گفت: ممکن است که او ممکن است برای تحقیقات مستقل به تیراندازی.

"در این نوع از شرایط, شما می دانید, مردم همیشه می خواهند سریع پاسخ" فیشر گفت. "و معمولا هنگامی که وجود دارد واقعا پیچیده و غم انگیز موقعیت های شبیه به این وجود دارد معمولا فقط آسان نیست پاسخ."

او گفت دفتر او در تماس با مقامات کنتاکی از جمله رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear که او نیز روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای گفت که خارجی گفت: مراجع قانونی از جمله وزارت امور خارجه را دادستان باید بررسی نتیجه تحقیقات پلیس است.

به طور جداگانه Rep. جان Yarmuth (D-Ky.) توصیف تیلور کشتار به عنوان "عمیقا نگران کننده است." و از سوی دیگر ، کامالا هریس (D-کالیفرنیا.) از سوی وزارت دادگستری به بررسی تیلور مرگ است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن