انتاریو 58,000 غیر انتفاعی تماس برای $680 میلیون استانی صندوق تثبیت برای آب و هوا COVID-19 همه گیر

نورث یورک برداشت دیده می شود 42 درصد افزایش در تقاضا برای مواد غذایی اضطراری پس از COVID-19 جاروب جهان است. و

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

نورث یورک برداشت دیده می شود 42 درصد افزایش در تقاضا برای مواد غذایی اضطراری پس از COVID-19 جاروب جهان است. و در حالی که بانک غذایی سپاسگزار برای کوتاه مدت همه گیر بودجه برای پر کردن شکاف, مدیر اجرایی, Ryan نجیب, عجایب آنچه سازمان انجام خواهد شد در این تابستان زمانی که کمک های مالی به طور معمول رسید.

در سراسر مرزهای تورنتو تنها سلامت روانی آژانس به طور خاص طراحی شده برای خدمت به شهر و جامعه بسته شده به مشتریان و آن را حتی سخت تر برای کارکنان برای رسیدن به یک جمعیت است که داده های اولیه نشان می دهد شده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 گفت: مدیر اجرایی Aseefa Sarang. این سازمان که در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای این جمعیت آسیب پذیر قبل از همه گیر انتظار دارد تقاضا را افزایش می دهد تنها یک بار آژانس بازگشایی, او هشدار داد.

در ضمن توقیف خارج از این جهان کافه فراهم می کند که شغل و ثبات برای افراد با سابقه بیماری روانی داشته است به اخراج کارکنان خود را از 25. مدیر وارن Hawke مطمئن نیست چگونه سرمایه گذاری اجتماعی می تواند بازگشایی در یک دوره جدید از جسمی فاصله.

انتاریو شبکه 58,000 سازمان های غیر انتفاعی که همچنین شامل هنر, فرهنگ, تفریح و ورزش, سازمان, درخواست پارک ملکه به کمک یک پل $680 میلیون دلار کسری ناشی از بحران بهداشت و درمان.

با وجود $883 میلیون دلار بودجه اضطراری از اتاوا و $237 میلیون دلار از این استان بسیاری از غیر انتفاعی هنوز هم گفت: سارا ماتسوشیتا از انتاریو شبکه غیر انتفاعی.

"غیر سود ضروری است در حال حاضر برای کمک به کاهش اثرات COVID-19 و آنها مورد نیاز خواهد بود برای کمک به جوامع ما بازسازی و بازیابی" ماتسوشیتا گفت. "اگر غیر انتفاعی و موسسات خیریه نمی تواند ادامه دهد با هزینه های پایین دست می تواند قابل توجهی به ویژه در زمانی که دولت سیستم های تیره و تار است."

سازمان های غیر انتفاعی به شدت تکیه بر رویدادهای مالی کاربر هزینه ها و درآمد حاصل از شرکت های اجتماعی مانند کافی نت ها و یا فروشگاه های صرفه جویی, او گفت:. اما این فعالیت ها شده اند محدود یا لغو شد پس از مارس 17, زمانی که انتاریو اعلام وضعیت اضطراری است.

هفتاد و پنج درصد از سازمان ها از دست داده اند درآمد و یکی در سه غیر سود مجبور به اخراج کارکنان و یا کاهش پرداخت از ساعت, با توجه به بررسی های اخیر. یکی در پنج درهای خود را بسته اند و ممکن است بازگشایی, او گفت:.

به عنوان یک نتیجه, برخی از $1.8 میلیارد دلار از دست داده است و به این بخش از اواسط ماه مارس ماتسوشیتا گفت.

این شبکه می خواهد پارک ملکه برای ایجاد یک $680 میلیون "صندوق تثبیت" برای حمایت از سازمان هایی که به صورت بسته در طول همه گیر و یا باز کردن اما در حال غرق درخواست برای پشتیبانی. صندوق نیز به کمک این بخش بازگشایی و سطح شیب دار تا عملیات به سرعت یک بار وضعیت اضطراری به پایان می رسد.

صندوق خواهد سازمان های جلوگیری از بسته شدن برای همیشه و پرتاب هزاران نفر از کار در یک بخش که در آن 85 درصد از کارکنان زن هستند. و آن را حفظ مهم خدمات اجتماعی و فرهنگی مهم و برنامه های تفریحی که استخدام تقریبا یک میلیون نفر از مردم و مشارکت حدود 50 میلیارد دلار به انتاریو تولید ناخالص داخلی او اضافه شده است.

این شبکه همچنین می خواهد فورد دولت به ایجاد یک سازمان غیر انتفاعی گروه مشورتی برای اطلاع رسانی به استان کابینه کمیته بهبود اقتصادی.

به, تاریخ, دولت پاسخ داده است فراتر از اقدامات در حال حاضر اعلام کرد اما "همچنان به طور فعال کار با ذینفعان از طریق به چالش کشیدن این زمان برای دیدن آنچه که دیگر اقدامات می توان به حمایت از آنها" یک سخنگو در بیانیه ای گفت: به ستاره.

در خارج از این جهان کافه Hawke گفت: $2,000 ماهانه کانادا امداد اورژانس بهره مند شوند (CERB) برای گذاشته شدن کارکنان و فدرال کمک هزینه اجاره در حال کمک به نگه داشتن توقیف اجتماعی شرکت های شناور.

"اما بازگشایی واقعی ناشناخته," او گفت: از کافی نت ها در WELTMAN کالج سنت و ملکه سنت W. مکان. "آیا مردم می خواهید برای آمدن به بیمارستان سایت با غربالگری فقط برای گرفتن یک قهوه و یک ساندویچ ؟ و به عنوان کسب و کار محدود کردن کنفرانس ها و جلسات چه اتفاقی می افتد به ما غذا کسب و کار ؟ آن را به تاثیر تعداد ما می توانیم استخدام و ماهیت آنچه که ما انجام دهد."

در سراسر مرزهای, که در خدمت حدود 700 نفر در سال است تلاش برای رسیدن به مشتریان خود از راه دور و کاربردی برای همه گیر بودجه برای خرید حدود 40 تلفن همراه را به ماندن متصل به کسانی که آنها را نمی, مدیر اجرایی, Sarang گفت. کارکنان نیز تحویل غذا به مشتریان استفاده می شود که آژانس افت در حمایت از برنامه برای وعده های غذایی قبل از آنها بسته بودند او اضافه شده است.

کانادا انجمن بهداشت روان گفت: این بخش نیاز به حدود 100 میلیون نفر در سراسر کشور. و در عین حال انتاریو دریافت فقط 12 میلیون دلار در افزایش سلامت روان در بودجه با توجه به شبکه غیر انتفاعی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

برای شریف در شمال نیویورک برداشت که یکی از انتاریو چند سازمان های غیر انتفاعی است که درآمد خود را افزایش دهد و در طول همه گیر آن افزایش هزینه های در حال حاضر و در آینده است که او را نگه دارید تا در شب. آژانس شبکه حدود 40 بانک های مواد غذایی در خدمت بیش از 4,351 خانوار در ماه گذشته و تقاضا است و انتظار می رود به رشد او اشاره کرد.

"ما می دانیم که از رکود اقتصادی سال 2008 بود که تقریبا دو سال قبل ما شاهد بانک مواد غذایی استفاده قله و ما تصور می کنیم همان چیزی که اتفاق می افتد در حال حاضر," او گفت:. "در واقع این زمان ممکن است بدتر است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن