یکی دیگر از درآمد آمار برای کالج ها: لغو اردوهای تابستانی

بزرگنمایی این تصویر یک نمای هوایی از خالی زمین فوتبال در تاوسن دانشگاه تاوسن, Md. پاتریک اسمیت/گتی

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نمای هوایی از خالی زمین فوتبال در تاوسن دانشگاه تاوسن, Md. پاتریک اسمیت/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک اسمیت/گتی ایماژ

هر تابستان در حدود 250 متوسط و بالا مدرسه دانش آموزان جمع آوری در دانشگاه میشیگان برای MPulse تابستان هنرهای نمایشی موسسات. سالن سخنرانی و مراحل در آن آربور دانشگاه زنده با جوان نوازندگان و رقصندگان و برای تلفن های موبایل از رشته سازهای کوبه ای و دانشجویی صدای آواز به ضرب و شتم معاصر برادوی است.

در این سال کسانی سالن سخنرانی خالی هستند و مراحل خاموش. MPulse یکی از بی شماری کالج تابستان برنامه های لغو شده و یا منتقل شده آنلاین توسط coronavirus بیماری همه گیر. با وجود مجازی جایگزین بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها مانند میشیگان در حال از دست دادن میلیون ها دلار درآمد.

"هر مدرسه که به شدت متکی به تابستان درآمد در حال رفتن به یک زمان سخت گیری به پایان می رسد دیدار می گوید:" کریس Marsicano استادیار عمل آموزش عالی در Davidson دانشگاه. "درد است که هنوز هم برای رفتن به واقعی حتی برای ثروتمندترین نهاد."

گسترده کالج ها در حال تامین مالی در سه راه: از دولت تخصیص شهریه و هزینه ها و از موقوفات. اما نیز وجود دارد کمکی درآمد که Marsicano می گوید می آید از تابستان اردوگاه های ناهار خوری خدمات و رویدادهای خاص.

MPulse بود و قادر به حرکت 10 از 12 برنامه های تابستانی آنلاین. اما با دو برنامه اختصاص داده شده به تئاتر و رقص لغو خواهد شد که هزینه دانشگاه در مورد $200,000 در درآمد می گوید: Sarah J. Rau, مدیر نامزدی و توسعه برای دانشگاه, مدرسه, موسیقی, تئاتر و رقص.

"ما یک نهاد مستقل مالی" Rau می گوید. این به این معنی است که این برنامه را دریافت نمی هر گونه پول از دانشگاه به پوشش آن هزینه های مستقیم. "برنامه های تابستان, شهریه درآمد و کمک های مالی که ما دریافت می کنیم که برای حمایت از کلید به منطقه ما مالی بقا."

Marsicano می گوید برنامه تابستان درآمد حیاتی برای مدارس که نمی دریافت مقدار از بودجه دولت و یا به شدت وابسته به شهریه و هزینه های. اما این به این معنا نیست که باقی مانده کالج ها مصون از تاثیر مالی.

"هر کالج یا دانشگاه در کشور, آیا آن را در یک کالج یا گل سرسبد دانشگاه یا زیادی تحقیقات دانشگاه" Marsicano می گوید: "احساس درد از عدم تابستان درآمد."

اردوهای تابستانی در دانشگاه تمرکز می تواند در زمینه های مختلف از جمله ورزشی, علوم کامپیوتر, رباتیک و رادیو و تلویزیون و فیلم است. تیم Huchton این اردوگاه در محوطه دانشگاه هماهنگ کننده American Camp Association, می گوید اگر شما فکر می کنم از هر گروه علمی در یک دانشگاه وجود دارد احتمالا یک اردوگاه برای آن است.

این تعطیلی نیز مؤثر کارکنان این نهاد می گوید Marsicano. اعضای هیات مانند ناهار خوری سرویس کارگران که کار هفتگی یا ماهانه مواضع اغلب مکمل درآمد خود را در طول تابستان با کمک به تغذیه و یا حمایت از اردوی تابستانی دانش آموزان است.

حدود نه درصد از این کارگران می گوید Huchton "چه کسی خواهد بود کار در سالن های غذاخوری به طور معمول در طول تابستان کمک به تغذیه یک دسته از 12 تا 15 ساله" که شده furloughed یا گذاشته است.

در میشیگان, Rau می گوید او استخدام حدود 90 اساتيد و هنرمندان مهمان و 40 دانشجو مشاوران برای MPulse هر یک از تابستان است. با لغو برنامه های این سال او با استفاده فقط 60 اساتيد و هنرمندان مهمان و 10 مشاوران.

فراتر از درآمد از دست رفته, اما, Marsicano می گوید مسائل دیگر وجود دارد در اینجا در مخاطره: "من بیشتر نگران سهام مفاهیم برای آن دسته از دانش آموزانی که نمی خواهد به طور معمول باید یک فرصت به صرف هر زمان در کالج دانشگاه, اجازه دهید به تنهایی کل تابستان."

او اضافه می کند که اردوگاه های تابستانی می توان عمده استخدام ابزار برای دانشگاه به دنبال گسترش تنوع دانشجویی خود را ثبت نام.

"اگر ما نمی تواند اجرا شود که برنامه آن را می شود سخت تر برای جذب و حفظ دانش آموزان کم درآمد دانش آموزان از رنگ و دانش آموزانی که از بین المللی پس زمینه" Marsicano می گوید. "این برنامه بسیار مهم در ساختمان متنوع و فراگیر کلاس."

Huchton موافق است. "بسیاری از مواقع زن و بچه خودشان را نمی بینند که در کالج دانشگاه, و آنها نمی توانید از این فرصت برای همیشه فکر می کنم" شاید کالج است که واقعا برای من, " او می گوید. "این برنامه در حال انجام بسیاری از تحقیقات و یا ساختمان جامعه برای کمک به کودکان درک کنند که" شما می توانید یک محل در این دانشگاه به عنوان به خوبی.'"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب