جاده های خالی توسط coronavirus یک آهنربا برای روروک مخصوص بچه ها خیابان

ماه گذشته رمان coronavirus تبدیل شده است به طور معمول در مناطق شلوغ و بزرگراه ها در سراسر لس آنجلس را به خمیاز

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

ماه گذشته رمان coronavirus تبدیل شده است به طور معمول در مناطق شلوغ و بزرگراه ها در سراسر لس آنجلس را به خمیازه کشیدن خالی امتداد است که ممکن است نگران کننده به برخی از.

معمول ظروف سرباز یا مسافر از لباسهای شخصیت ها و گردشگران نارسایی پیاده روی مشاهیر هیچ جا یافت شود. پارکینگ-زیادی-مثل کشش 405 آزادراه که تله هزاران نفر در روزانه راش-ساعت رفت و آمد است و جریان آزادانه در طول روز.

اما در جایی که برخی از دیدن پوچی دیگران دیدن یک جاده سریع السیر.

در هفته های اخیر پلیس در سراسر کالیفرنیا می گویند خیابان روروک مخصوص بچه ها سریع بوده و به نوبه خود دولت پاک کردن جاده را به خود شخصی زمین های بازی. از جنوب کالیفرنیا به منطقه خلیج روروک مخصوص بچه ها شده اند به چالش کشیدن یکدیگر در خطرناک سرعت در سطح خیابان و یا عجله تقاطع ها به انجام burnouts و خطرناک دیگر وسیله نقلیه مانع از محققان می گویند.

تبلیغات

این اجتماعات بزرگ — به طور کلی شناخته شده به عنوان "sideshows" یا "تصاحب" — به ویژه نگران کننده در زمینه coronavirus پلیس می گویند. در برخی از بخش های دولت, فروشگاه های مواد غذایی نیست اجازه دادن به بیش از 50 نفر در داخل در یک زمان. در تصاحب صحنه, مقامات می گویند که صدها نفر از مردم ممکن است در مجاورت نزدیک در یک تقاطع با سختی هر کسی با پوشیدن ماسک و دستکش.

"این 200 نفر جمع شده بودند در یک تقاطع است که از یک منطقه است. هیچ یک از شش فوت از هم جدا" گفت: California Highway Patrol افسر اندرو سوانک که بخشی از خیابان مسابقه نیروی کار در آژانس جنوبی را بدست آورد. "احتمال گسترش این ویروس بسیار بالا است و اگر کسی یک حامل است."

مسابقات خیابانی است ذاتا خطرناک با یا بدون اضافه شدن خطر ابتلا به کوروناویروس. لس آنجلس تایمز تحقیقات نشان 179 نفر کشته در سرعت مسابقات در لس آنجلس از سال 2000 تا سال 2017 و محققان گفت: مسابقه خیابانی حوادث را تبدیل به نگرانی روز افزون در سال های اخیر است.

خالی blacktops در حال طراحی در انواع ماشین علاقه مندان به مقامات می گویند. CHP افسر Ryann Grimes گفت: گروه هایی که در تعامل با "رول مسابقه" — با اشاره به بسته های از اتومبیل های رانندگی در امتداد بزرگراه قبل از موشک تعقیب کردن ماشین خود را با سرعت بالا — شده اند بیشتر شایع به عنوان بخش عمده ای از کالیفرنیا گرفته اند پناه در خانه جدی است.

تبلیغات

در ساکرامنتو پلیس و کلانتر مقامات گفت که آنها تا به حال برای مقابله با چندین sideshows به خود جلب کرد که گروه 100 و یا بیشتر به مکان های مختلف در سراسر شهرستان در عید پاک یکشنبه. در اواخر ماه مارس اوکلند پلیس گفت: آنها سه نفر بازداشت و یدک حداقل یک دوجین از وسایل نقلیه پس از وقفه یک استقلالی.

سر به سر مسابقه کشیدن اغلب در ارتباط با مسابقات خیابانی در فرهنگ پاپ شده اند اتفاق می افتد اغلب در سن فرناندو ولی در لس آنجلس به گفته محققان که می گویند ماهیت تصادفی از این مسابقات است به خصوص خطرناک برای عبور و مرور بدون توجه به چگونه چند هستند این روزها. پلیس لس آنجلس Asst. رئیس رابرت ارکس که مسئول نظارت بر عملیات گشت گفت: او معتقد است ماموران توانسته اند به زور ترین تصاحب کردن خیابان های شهر و بر روی بزرگراه.

اما یکی اجرای قانون رسمی صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به منظور بحث درباره این موضوع با صراحت گفت: لس آنجلس-منطقه روروک مخصوص بچه ها بزرگ شده اند به طور فزاینده ای بی شرمانه پس از همه گیر فلج شهرستان. جوان خدمه که سازماندهی تصاحب آغاز کرده اند تلاش به مرحله تجمعات در تقاطع ها از جمله نزدیکی به مرکز استیپلز در مرکز شهر لس آنجلس است که می شده اند غیر ممکن است فقط چند هفته پیش.

"فعالیت های است که در واقع برداشتن. آنها با استفاده ... آنها با این فرض که اجرای قانون مشغول است با کل وضعیت همه گیر است که ما بیش از حد شلوغ به مقابله با آنها" این مقام گفت.

تبلیغات

ترین بی باک مسابقه خیابانی حادثه در هفته های اخیر, اما, ممکن است اتفاق افتاده حدود 1100 مایل شمالی در 405 که حدود دو دوجین از خودروهای مسدود کردن یک بخش از فرمونت پل در پرتلند سنگ., و انجام burnouts, با توجه به بیانیه صادر شده توسط اداره پلیس پورتلند.

دونالد گلز یک عضو سازمان بین المللی اخوان المسلمین از خیابان روروک مخصوص بچه ها نیست شخصا آمار جاده ها از دولت توصیه ساکنان خانه بمانند. اما او را شگفت زده برای دیدن یک گروه به عنوان پرشور به عنوان ماشین جامعه سرمایه گذاری در این وضعیت است.

دوستان خود را که سازماندهی مسابقات درگ گرفته اند برخی از اقدامات احتیاطی با پوشیدن ماسک و دستکش و تلاش برای نگه داشتن جمعیت کوچک است. اما به عنوان مسابقه گروه اغلب سازماندهی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی, آن را سخت به محدودیتی که نشان می دهد تا.

"هنگامی که کلمه می شود ، مردم گله به این مکان" گلز گفت. "که خود را عشق و علاقه خود را."

تبلیغات

گلز هشدار پلیس در برابر سرزنش هر گونه اخیر سربازان ارتش در سرعت بالا فعالیت صرفا در خیابان مسابقه جامعه اشاره کرد که او را دیده روزمره رانندگان فشار گاز نسبت به سه رقم در وسط روز در جاده های خالی نیز هست. در اوایل این ماه این شهر در بخش حمل و نقل منتشر شد یک مطالعه نشان می دهد سرعت تا حد 30 درصد در برخی از لس آنجلس سطح خیابان.

به عنوان شهرستان و مقامات دولتی تبدیل شده اند دقیق تر در مورد اجرای اجتماعی فاصله در هفته های اخیر برخی از سازمان های پلیس آغاز کرده اند درخواست نقض آن به خیابان روروک مخصوص بچه ها.

در ساکرامنتو که در آن sideshows در اوایل این ماه منجر به حداقل یک تصادف مربوط به اجرای قانون خودرو رئیس پلیس دانیل هان گفت: ماموران آغاز خواهد شد با استناد به آن بازداشت شده در مسابقه صحنه برای نقض شهرستان سلامت سفارش. سوانک و گرایمز, CHP وظیفه نیروی اعضا گفت: این سازمان است که در نظر گرفتن اقدامات مشابه در سراسر دولت است.

همراه با صدور یک بلیط برای یک تماشاگر در یک مسابقه سرعت برخی از محققان امیدوارم که ضربه مالی ممکن است به اندازه کافی برای جلوگیری از برخی از مردم از صحنه های مسابقه است.

همان خیابان باز که کشیده اند روروک مخصوص بچه ها را نیز ساخت و اجرای سخت تر برخی از محققان گفت.

تبلیغات

پلیس اغلب در تلاش برای کررل رانندگان و تماشاگران در تصاحب صحنه چرا که آنها به شدت outmanned — به طور معمول یک تعداد انگشت شماری از پلیس موبایل خواهد بود وظیفه با شکستن یک استقلالی شامل به عنوان بسیاری از 300 نفر است. در حال حاضر با هیچ چیز اما هوا بین روروک مخصوص بچه ها و خود مقصد بعدی Grimes گفت: دستگیری در حال تبدیل شدن بیشتر به چالش کشیدن و خطرناک است.

"ما بیشتر قابل توجه گرفتن وجود دارد چرا که خیابان ها را خالی هستند. هنگامی که ما وجود دارد این خیابان ها هنوز هم خالی است بنابراین آن را آسان تر برای آنها را به فرار ... و آنها در حال رفتن سریع در اتوبان برای رسیدن به مکان دوم" او گفت:. "آنها فقط اینکه فوق العاده بی پروا با این وضعیت که به آنها داده می شود."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب