لس آنجلس افسر pummeling مرد غیر مسلح

لس آنجلس - یک افسر پلیس لس آنجلس بوده است به اتهام حمله به یک مشت غیر مسلح خاطی مشکوک بیش از ده بار در برخورد

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

لس آنجلس - یک افسر پلیس لس آنجلس بوده است به اتهام حمله به یک مشت غیر مسلح خاطی مشکوک بیش از ده بار در برخورد فیلمی از اطرافیان دادستان روز سه شنبه گفت.

افسر فرانک هرناندز بود به اتهام حمله تحت رنگ اقتدار است.

تصویری از اطرافیان و دوربین های فرسوده توسط افسران را نشان می دهد هرناندز pummeling مرد در 27 آوریل به عنوان او ایستاده بود با دست خود پشت سر خود را به عنوان اگر او از رفتن به دستبند.

شارژ همراه کمتر از یک هفته پس از هزاران نفر از معترضان گالوانیزه توسط پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس به نام برای فردی گری از دادستان منطقه جکی Lacey برای انجام کمی به محاکمه افسران پلیس برای تیراندازی و دیگر خشونت در کار است.

Black Lives Matter و گروه های دیگر را مورد انتقاد لاکی که سیاه و سفید است, برای آوردن اتهامات در صدها نفر از تیراندازی پلیس در طول بیش از هفت سال در حال اجرا بزرگترین دادستان محلی در ایالات متحده

لاکی گفت: "انجام داده است و بهترین او می تواند اما در برابر قوانین اجازه می دهد که ماموران برای استفاده از نیروی مرگبار و آن را دشوار را به اتهام. او گفت که او را محاکمه بیش از 20 افسر پلیس برای استفاده از زور است و تنها در انتظار مورد در دولت برای یک افسر درگیر تیراندازی.

  • A speaker addresses the crowd from a stage on Sunset Boulevard on Tuesday, June 9, 2020, in Los Angeles during a sit-in protest over the death of George Floyd, who died May 25 at the hands of Minneapolis police.
  • In this image made from an April 27, 2020, police body-worn camera video provided by the Los Angeles Police Department, an LAPD officer makes an arrest in the Boyle Heights section of Los Angeles. The Los Angeles police officer has been charged with beating an unarmed trespassing suspect in April in an encounter caught on video by a bystander and on this police body camera. Los Angeles prosecutors said Tuesday, June 9, that officer Frank Hernandez was charged with assault under color of authority.

Lacey است برای انتخابات مجدد در یک کمپین است که با تمرکز بر تعقیب پلیس خشونت عدالت کیفری و اصلاحات.

هرناندز, 49, می تواند تا سه سال در زندان شهرستان اگر محکوم به جنایت.

این اتحادیه به نمایندگی هرناندز صادر نادر بیانیه ای در محکوم کردن آنچه که به تصویر کشیده شده در فیلم.

"در حالی که ما یک مسئولیت امانتی به ما ارائه کاربران با کمک از طریق امور داخلی اداری, روند, آنچه ما دیدیم که تصویری غیر قابل قبول بود و نه آنچه که ما آموزش دیده برای انجام" لس آنجلس پلیس محافظ لیگ هیئت مدیره گفت.

آن را بلافاصله روشن نیست اگر هرناندز تا به حال یک وکیل مدافع است که می تواند ارائه دهید.

این حادثه هنگامی رخ داد که پلیس نامیده می شدند در مورد یک مرد خاطی در بسیاری خالی در بیل هایقتس محله است.

هرناندز و شریک زن وارد را از طریق یک سوراخ در یک زنجیره لینک حصار و با نزدیک شدن به مظنون گفتن او را به ترک با توجه به فیلم ارائه شده توسط پلیس. مردی که با پوشیدن لس آنجلس قوچ نیوجرسی, نفرین در افسران اما برداشت دوچرخه خود را و سمت چپ گیاهی طرح.

این افسر زن به او گفت که می شود در راه خود را, اما پس از قدم زدن در پیاده رو گذشته یک کلیسا مشکوک گفت: ماموران او زندگی می کردند وجود دارد.

"شما اینجا زندگی می کنند نیست دیگر" هرناندز گفت. "خداحافظ."

مظنون سپس پرسید که چه هرناندز قرار بود انجام دهد و گفت که او ترس از او. هرناندز با نزدیک شدن به مرد و به او گفت که به نوبه خود در اطراف.

"هیچ کس اقدام مبارز" مرد گفت: به عنوان او ادامه داد: به نفرین در این افسر. "هیچ کس دیوانه اما شما."

خلاصه بعد از یک درگیری که در ابتدا حاضر به قرار دادن دست خود را پشت سر خود مشکوک مواجه حصار و به نظر می رسد مطابق با سفارش. هرناندز برداشت دست انسان به عنوان اگر او از رفتن به کاف او و سپس در زمان یک نوسان و پانچ در سمت راست سر.

هرناندز پس از آن تحویل یک سری از ضربات به سر و گردن و بدن لعن او را در تمام زمان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این یک اخلال در مورد استفاده غیر قانونی از زور در دست یک افسر پلیس" Lacey در بیانیه ای گفت. "در این مورد ما معتقدیم نیروی نه از نظر قانونی لازم است و نه معقول."

هرناندز محروم شده قدرت پلیس و اختصاص داده شده به اداره پلیس گفت:.

___

آسوشیتد پرس روزنامه نگار استفانی Dazio کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب