پس از تولسا تهمت سر به ویروس hotspot آریزونا و مرز

واشنگتن - تجدید قوا پس از فروتنی هفته رالی رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چهره یکی دیگر از تست توانایی های

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

واشنگتن - تجدید قوا پس از فروتنی هفته رالی رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چهره یکی دیگر از تست توانایی های خود را به منظور جلب یک جمعیت در طول یک بیماری همه گیر سهشنبه به عنوان بازدیدکننده داشته است او آریزونا و تلاش می کند به یاد رای دهندگان از یکی از کلیدی 2016 وعده های انتخاباتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن آخر هفته تجمع در Tulsa, اوکلاهما, تا به حال شده است به معنای یک نشانه از این کشور را بازگشایی و نشان می دهد از نیروی سیاسی اما به جای تولید هزاران نفر از صندلی های خالی و چرخش سوال در مورد رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی رهبری و صورت خود را برای چهار سال دیگر در دفتر. پایین مردم در انتخابات تیز شده است تمرکز بر مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به آریزونا که دو برابر به عنوان یک 2020 میدان نبرد دولت و کنگره coronavirus کانون.

اول رئیس جمهور را در سفر به یوما به علامت ساخت بیش از 200 مایل از دیوار در امتداد ایالات متحده آمریکا و مکزیک, مرز, مسئله ای است که او ساخته شده است مبارزات انتخاباتی خود در چهار سال پیش. بعد او را نشانی گروهی از جوانان جمهوری خواهان در یک ققنوس megachurch که در آن رویداد سازمان متعهد شده اند هزاران نفر شرکت خواهد کرد.

در طول سفر COVID-19 همه گیر خواهد سایه مغلوب ساختن پیشی جستن. دموکراتیک شهردار ققنوس روشن ساخته است که او اعتقاد ندارد که این گفتار را می توان با خیال راحت برگزار می شود در شهرستان خود را — و خواست رئیس جمهور به پوشیدن ماسک صورت.

"هر کس از حضور در فردا رویداد به خصوص هر مقام انتخابی باید مجموعه ای به عنوان مثال برای ساکنان با پوشیدن ماسک و گفت:" شهردار کیت Gallego. "این شامل رئیس جمهور."

مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, به جای تبدیل آن به قرمز در مقابل آبی های فرهنگی موضوع است. نظرسنجی نشان می دهد که جمهوری خواه هستند به مراتب کمتر احتمال دارد به پوشیدن صورت پوشش از دموکرات ها با وجود کارشناسان بهداشت و هشدارهای که آن را به طور چشمگیری کاهش خطر انتقال ویروس است.

"دانشجویان برای مغلوب ساختن پیشی جستن" رویداد برگزار خواهد شد در شهر رویایی کلیسا و پخش به سراسر کشور. آن است که توسط نقطه عطف ایالات متحده آمریکا یک گروه تاسیس تهمت متحد چارلی کرک. سازمان دهندگان گفت: ایمنی و بهداشت اقدامات هنوز هم نهایی شد و آن را روشن کنید اگر شرکت کنندگان خواهد بود خواست به پوشیدن ماسک و یا نگه داشتن اجتماعی دور.

از اواخر مارس آریزونا به عنوان یکی از کشور فعال ترین نقاط برای گسترش COVID-19. استفاده از بیمارستان و در بخش مراقبت های ويژه و هواکش مجموعه سوابق روزانه در طول هفته گذشته.

عکس از رستوران ها و کافه های شلوغ با unmasked کاربران مشتعل اختلاف است. کالیفرنیا ، mlb یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی معکوس خود را هفته گذشته و اجازه شهرها و استان ها به نیاز مردم به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی. بیشتر آنها از جمله ققنوس و یوما و شهرستان ها است که آنها را احاطه کرده.

آریزونا شاهد روند نگران کننده در چند معیار از جمله درصد از آزمون است که اثبات مثبت برای این ویروس است که بالاترین در کشور است.

دولت را مثبت تست میزان در هفت روز به طور متوسط از 20.4% خوب بالاتر از میانگین ملی از 8.4 درصد و 10 درصد سطح است که مقامات بهداشت عمومی می گویند یک مشکل است.

کمپین مقامات هنوز در حال بررسی خرید اینترنتی از پایین مشارکت مردم در تولسا در میان نگرانی در مورد ویروس.

کمپین مقامات تاکید کرد که تظاهرات باقی خواهد ماند یک جزء اصلی از رئیس جمهور انتخاب مجدد استراتژی, اما اجازه داده است که آنها ممکن است در برخی از کشورهای خاص نیاز به کمی تغییر کند. بحث شد در مورد داشتن آنها را در بیشتر سالن های متوسط و یا خارج از منزل, شاید در هواپیما چوب لباسی و آمفی تئاترهای یا در شهرهای کوچک و دور از معترضان به احتمال زیاد.

اما مقامات بر این باورند که تهمت توانایی به رسم هزاران نفر از حامیان در طول یک بیماری همه گیر مجموعه تا مطلوب متضاد تصویر با رقیب دموکرات جو بایدن. هنوز کمپین تلاش برای پیدا کردن حمله موثر خطوط بایدن.

بایدن مانند تهمت تا به حال مبارزات با رای دهندگان جوان اما معاون سابق رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی است ابراز امیدواری کرد که ملی تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی ممکن است تغییر کند که.

مغلوب ساختن پیشی جستن مراجعه به ققنوس megachurch خواهد آمد و در همان روز که پنس لگد کردن یک ایمان محور تور برجسته موقعیت مرکزی که محافظه کاران مذهبی-به ویژه سفید پروتستان های انجیلی بلکه راست متمایل کاتولیک -- همچنان به اشغال در رئیس جمهور را پایه. در عین حال حتی به عنوان برگ برنده انتخاباتی آشکارا دادگاه مذهبی رای دهندگان وجود دارد نشانه ای از نرم شدن پشتیبانی در میان رای گیری بلوک رئیس جمهور نمی تواند به از دست دادن استطاعت.

یک نظرسنجی منتشر شده در اوایل این ماه توسط, غیر انتفاعی, عمومی, دین, موسسه تحقیقات نشان داد که سهم از سفید کاتولیک مشاهده تهمت favourably افتاده بود با رقم دو برابر سال گذشته, اندازه گیری 37 درصد در هفته آخر ماه مه در مقایسه با 49% در سراسر 2019. همان نظرسنجی در بر داشت مغلوب ساختن پیشی جستن favourability در میان سفید پروتستان های انجیلی در 62 درصد در ماه مه یک سطح قابل مقایسه با سال 2019 را — اما 15 ٪ کمتر از آن در ماه مارس است.

مغلوب ساختن پیشی جستن تمرکز بر روی ساخت و ساز از طولانی وعده داده شده مرز دیوار نیز به معنای افزایش حمایت خود وفادار ترین هواداران است.

دولت وعده داده شده برای ساخت 450 کیلومتر تا پایان سال, اما این احتمال بسیار زیاد نیست. دولت به اهدا بیش از $6.1 میلیارد دلار در قراردادهای ساخت و ساز از آوریل 2019 برای پروژه های مختلف در امتداد مرز. آن نیز چشم پوشی تهیه قوانین است که منتقدان می گویند روند اعطای چند میلیون دلار قرارداد مرموز و مبهم است.

کاخ سفید در این ماه شناور است که نظریه سفر به مکزیک ممکن است کمک به موج جدیدی از کروناویروس عفونت به جای متحده تلاش برای بازگشایی اقتصاد خود را. این روشن نیست که شواهد پشتیبانی از این نظریه.

مغلوب ساختن پیشی جستن اولین سفر به مرز در بیش از یک سال می آید یک روز پس از دیگری تندرو مهاجرت حرکت می کند. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روز دوشنبه گفت که آن را گسترش ممنوعیت کارت سبز صادر شده در خارج از ایالات متحده تا پایان سال و با اضافه کردن بسیاری از موقت ویزای کار به یخ, از جمله کسانی که استفاده می شود به شدت توسط شرکت های فن آوری و شرکت های چند ملیتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دولت بازیگران تلاش به عنوان یک راه برای آزاد کردن شغل در اقتصاد وضعیتی وخیم از coronavirus.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Jonathan Cooper و آسترید Galvan در ققنوس و Elana Schor در نیویورک کمک به این گزارش.

آخرین مطالب