آخرین پاندمی کمبود: سکه های جدید کاغذ توالت

بزرگنمایی این تصویر بانک در سراسر کشور در حال اجرا هستند کم در nickels, dimes, چهارم و حتی سکه با تو

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بانک در سراسر کشور در حال اجرا هستند کم در nickels, dimes, چهارم و حتی سکه با توجه به تغییر کمبود است که کارشناسان می گویند در حال تشدید بیماری همه گیر کوروناویروس. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

فقط به عنوان تامین کاغذ توالت در نهایت برگشت به حالت عادی coronavirus باعث شده یکی دیگر از کمبود چیزی است که ما به طور معمول برای اعطا: تغییر پاکت پی سی.

بانک در سراسر کشور در حال اجرا هستند کم در nickels, dimes, چهارم و حتی سکه. و فدرال رزرو, که منابع بانک ها شده است مجبور به جیره بندی منابع کمیاب.

"این فقط یک, تعجب,," گفت, گی, دمپسی, اجرا می شود که بانک مرکزی لینکلن کانتی در ایالت تنسی زمانی که او آموخته است که از سهمیه بندی سفارش. "هیچ کس انتظار آن است."

دمپسی بانک به طور معمول را کنار می گذارد 400 تا 500 رول سکه در هر هفته. تحت سهمیه بندی سفارش های تخصیص قطع شد فقط 100 رول با مشابه کاهش در nickels, dimes و چهارم.

که جادوها مشکل برای عراق و کسب و کار مشتریان که نیاز به سکه به سهام ثبت پول نقد در سراسر Lincoln County, Tenn.

"شما فکر می کنم در مورد تمام فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های راحتی و بسیاری از مردم که هنوز هم کار با پول نقد" دمپسی گفت. "آنها را که فقط به تغییر است."

روستایی بانک ها به طور خاص به نظر می رسد به گرفتن shortchanged با توجه به کالین برت مدیر عامل شرکت تنسی انجمن بانکداران.

Rep. جان رز R دنیاست. صدا زنگ در هفته گذشته طی یک جلسه قبل از کمیته خدمات مالی مجلس.

"ترس من این است که مشتریان که با استفاده از این بانک ها خواهد شد واکنش نشان می دهند بسیار ضعیف" رز گفت. "و من می دانم که همه ما نمی خواهید از خواب بیدار به سرفصل در آینده نزدیک چنین به عنوان" بانک ها از پول است.'"

به کنگره هشدار داد که اگر کسب و کار قادر به ایجاد تغییر دقیق آنها را مجبور به دور کردن یا دور کردن "در یک زمان در یک زمان زمانی که سکه هستند تفاوت بین سود و از دست دادن است."

رئیس فدرال جروم پاول مطمئن افزایش یافت که بانک مرکزی این است که وضعیت را از نزدیک.

"ما در حال کار با نعناع برای افزایش عرضه و ما در حال همکاری با بانک مرکزی برای دریافت کنید که تامین آن نیاز به" پاول گفت. "بنابراین ما فکر می کنم آن را یک وضعیت موقت."

نعناع تولید سکه کمتر از حد معمول در بهار امسال در تلاش برای حفاظت کارکنان از عفونت است. اما مشکل بزرگتر — به عنوان با بسیاری دیگر از بیماری همه گیر کمبود است توزیع.

در طول این مستند بسیاری از خودکار سکه-مرتب سازی ماشین آلات است که مردم به طور معمول استفاده از بازیافت تغییر شل شد خارج از محدوده. و با بسیاری از کسب و کار بسته استفاده نشده سکه های انباشته شده در تاریک, نقدی, زیر شلواری, شلوار جیب و در nightstands حتی به عنوان بانک رفت و التماس.

"جریان از سکه ها را از طریق اقتصاد ... نوع متوقف شد" پاول گفت.

رئیس بانک فدرال تاکید کرد که این مسدود در مالی لوله کشی باید از سرعت که در حال حاضر کسب و کار در حال بازگشایی و عرضه سکه باید به زودی به حالت عادی بازگشت.

در این میان بانک گی دمپسی امن اضطراری ذخیره کردن سکه از برخی از کسب و کار مشتریان که اجرا تلوان ماشین آلات و laundromats.

در حالی که تعداد فزاینده ای از مردم با تکیه بر کارت های اعتباری و یا برنامه های تلفن های هوشمند برای بسیاری از معاملات امروز سکه بحران یک یادآوری است که گاهی اوقات شما فقط نیاز به تغییر.

"نقدی است که هنوز شاه, من حدس می زنم" دمپسی mused.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب