فروشگاه اپل خریداران به درجه حرارت گرفته می پوشند باید پوشش صورت

بزرگنمایی این تصویر یک نشانه در یک توقیف فروشگاه اپل در بین المللی پلازا مرکز خرید در تمپا, فلوریدا.

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نشانه در یک توقیف فروشگاه اپل در بین المللی پلازا مرکز خرید در تمپا, فلوریدا. محل بسته شده به دلیل coronavirus و برنامه ریزی شده است برای بازگشایی پنج شنبه. کریس o'meara/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریس o'meara/AP

فروشگاه های اپل در حال آغاز به بازگشایی پس از شرکت در اواسط ماه مارس بسته صدها نفر از مکان های خود را در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

نزدیک به 100 فروشگاه های اپل و یا در حدود یک پنجم از فن آوری های غول پیکر در سراسر جهان عرض در حال حاضر باز از جمله مکان در آلاباما فلوریدا و کالیفرنیا و واشنگتن است.

حدود 25 اضافی در فروشگاه های ایالات متحده در هفت متحده مجموعه ای برای باز کردن درهای خود را در این هفته با توجه به اپل.

برای خریداران تجربه خواهد بود به طور قابل توجهی متفاوت از قبل از همه گیر نیوز: مشتریان خواهد شد که درجه حرارت خود را چک قبل از ورود. تمام کارکنان و مشتریان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن پوشش صورت و در صورت لزوم یک ارائه خواهد شد. تعداد محدودی از خریداران اجازه خواهد داشت در در یک زمان و اجتماعی باید رعایت فاصله. و اپل می گوید در طول روز از آن خواهد شد انجام "پیشرفته عمیق شستشو" از سطوح و دستگاه را نمایش می دهد.

اپل تحلیلگر مایک Frazier گفت: با اقتصاد تنبل و میلیون ها نفر از آمریکایی ها از کار مشتریان ممکن است مشتاق به عجله برای اپل گران به خرید الکترونیک.

"من تصور اپل نیست وهله اول افرادی هستند که مایل به رفتن در حال حاضر" Frazier در مصاحبه ای گفت:. "من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک مقدار زیادی از پنجره خرید."

او گفت: کسانی که برنامه ریزی برای بازدید از فروشگاه های اپل در حال رفتن به برخی از انتظارات تنظیمات.

"تجربه من در فروشگاه های اپل است که آن را تقریبا غیر ممکن است به لحاظ اجتماعی فاصله" Frazier گفت. "همه شما می خواهید برای انجام شده است برای دیدن و لمس و احساس و آخرین چیزی که شما قرار است به انجام این کار در این محیط زیست است."

در توجه داشته باشید به خریداران اپل ارشد معاون رئیس جمهور برای خرده فروشی + مردم Deirdre اوبراین گفت: تصمیم گیری در فروشگاه دهانه خواهد بود بر اساس شرایط محلی.

"ما در هر قطعه از اطلاعات محلی از جمله موارد نزدیک و بلند مدت روند و راهنمایی از ملی و محلی مقامات بهداشتی. این تصمیمات ما را به عجله و یک فروشگاه باز هیچ وجه به این معنی است که ما نمی پیشگیرانه مرحله از بسته شدن دوباره آن را باید با شرایط محلی حکم" اوبراین گفت.

اپل سخنگوی نیک Leahy گفت: همه باز کردن فروشگاه به مشتریان ارائه گزینه سفارش آنلاین و چیدن اقلام از فروشگاه. برخی از مکان ارائه خواهد شد تنها منظقه وانت.

برای عرض اجازه می دهد مشتریان در داخل Leahy گفت: خریداران باید پیش بینی خطوط تبدیل شده است که مشترک در مکان هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها که مانده اند باز در میان مستندات در بسیاری از کشورهای.

"ما فاصله اجتماعی پروتکل به معنی تعداد محدودی از بازدید کنندگان در فروشگاه در یک زمان وجود دارد بنابراین ممکن است یک تاخیر برای راه رفتن در مشتریان" لیهی گفت.

بیش از نیمی از اپل 510 فروشگاه ها در ایالات متحده

"شرکت های دیگر در حال تماشای چگونه اپل این حفره ها" اپل تحلیلگر تیم Bajarin گفت.

"رویکرد خود را اغلب در نظر گرفته شود بهترین تمرین ها و شرکت های دیگر خواهد شد رفتن به مدرسه چگونه اپل به تدریج و با خیال راحت باز می شود فروشگاه خود در سراسر جهان" Bajarin گفت.

اپل در اواخر ماه آوریل گزارش داد که فروش آیفون تا به حال کاهش یافته است 17% به عنوان ویروس در سراسر جهان گسترش و مختل آن زنجیره تامین است. اما اپل تولید یخ کوتاه بود با کارخانه ها که تولید آیفون در چین در حال حاضر و در حال اجرا تقریبا در تولید با توجه به شرکت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن