وودی آلن کتاب منتشر نخواهد شد پس از Hachette کارکنان شی

بزرگنمایی این تصویر وودی آلن شده است متهم به سوء استفاده جنسی توسط دختر خود را; او را انکار اتهامات.

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

وودی آلن شده است متهم به سوء استفاده جنسی توسط دختر خود را; او را انکار اتهامات. پاسکال لو Segretain/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاسکال لو Segretain/گتی ایماژ

به روز جمعه در 3:10 p. m. ET

در بعد از ظهر جمعه Hachette Book Group, (فر) اعلام عمومی و به کارکنان آن است که آن را منتشر نمی وودی آلن خاطرات بجا از چیزیبه عنوان برنامه ریزی شده در ماه آینده.

در بیانیه ای به NPR ناشر گفت: "Hachette Book Group, تصمیم گرفته است که آن را منتشر نمی وودی آلن خاطرات یک Propos از هیچ چیزدر اصل برنامه ریزی شده برای فروش در ماه آوریل سال 2020 خواهد شد و بازگشت همه حقوق برای نویسنده."

"این تصمیم به انصراف از آقای آلن کتاب دشوار است. در فر ما را به روابط ما با نویسندگان بسیار جدی و نه لغو کتاب به آرامی. ما منتشر شده و ادامه خواهد داد به انتشار بسیاری از چالش کتاب. به عنوان ناشران ما مطمئن شوید که هر روز در کار ما که صدای متفاوت و متضاد امتیاز از نمایش شنیده می شود."

"همچنین به عنوان یک شرکت ما متعهد به ارائه یک محرک حمایتی و باز کردن محیط کار برای تمام کارکنان ما. بیش از چند روز گذشته رهبری فر گسترده گفتگو با کارکنان ما و دیگران است. پس از گوش دادن ما به این نتیجه رسید که حرکت رو به جلو با انتشار نمی خواهد عملی برای HBG."

این تصمیم اعلام شد به فر کارکنان و همچنین در مختصر شهر-سالن جلسه در بعد از ظهر جمعه.

در بعد از ظهر پنجشنبه ده ها تن از کارکنان انتشارات چاپی بزرگ مرکزی انتشارات و کمی قهوه ای صحنه اعتصاب در نیویورک و بوستون در اعتراض به بزرگ مرکزی تصمیم به انتشار آلن کتاب.

هر دو چاپی متعلق به Hachette Book Group, همان خانه که انتشار روزنامه نگار رونان فارو را گرفتن و کشتن. این اعتصاب پس از Farrow اعلام کرد روز سه شنبه که او احساس او دیگر نمی تواند کار با فر پس از آلن کسب.

Farrow است که آلن با بازیگر میا فارو; خواهر خود دیلن فارو است متهم آلن داشتن مورد آزار جنسی او به عنوان یک کودک. آلن به مدت طولانی رد اتهامات او را.

در بیانیه Farrow نوشت: در بخشی که فر "پنهان تصمیم گیری از من و کارکنان خود در حالی که ما مشغول به کار بودند در گرفتن و کشتن — یک کتاب در مورد چگونه مردان قدرتمند از جمله وودی آلن, جلوگیری از پاسخگویی برای سوء استفاده جنسی."

دیلن فارو نیز منتشر شد بیانیه ای در روز دوشنبه که در آن او گفت: در قسمت: "Hachette انتشار وودی آلن خاطرات عمیقا ناراحت کننده برای من شخصا و مطلق خیانت برادر من که شجاع گزارش با حروف بزرگ در Hachette داد صوتی متعدد بازماندگان تجاوز جنسی توسط مردان قدرتمند. ... این فراهم می کند نمونه دیگری از عمیق امتیازی که قدرت و پول و معروفیت affords. Hachette همدستی در این باید به نام برای آنچه در آن است و آنها باید برای آن پاسخ دهد."

کارکنان در هر دو فر نیویورک و بوستون دفاتر شرکت در پنج شنبه اعتصاب. بسیاری نیز ارسال یک پاسخ خودکار ایمیل هایی که در قسمت: "ما ایستاده در همبستگی با رونان فارو, دیلن فارو و بازماندگان تجاوز جنسی." کسانی که شامل کمی قهوه ای سردبیر اجرایی ونسا Mobley بود که سردبیر گرفتن و کشتن.

در بیانیه ای ارسال به NPR بعد از ظهر پنجشنبه فر مدیر عامل شرکت مایکل Pietsch گفت: "ما احترام و درک دیدگاه کارکنان ما که تصمیم گرفته اند برای بیان نگرانی خود را از انتشار این کتاب. ما در تعامل با کارکنان ما در کاملتری در مورد این بحث در اولین فرصت."

NPR رسیده از نظر به آلن که پاسخ نمی دهند که از زمان انتشار.

از نیویورک پست گزارش داد که فر کارکنان با نزدیک شدن به بخش منابع انسانی شرکت در روز پنج شنبه بعد از ظهر به شکایت در مورد برنامه ریزی شده انتشار آلن کتاب. یک Hachette کارمند NPR گفت که فر مدیر عامل شرکت مایکل Pietsch اقدام به برگزاری یک تاون هال نشست روز پنجشنبه برای بحث در مورد این موضوع اما کارکنان راه می رفت قبل از این نشست برگزار شد.

Farrow عامل لین Nesbit NPR گفت روز پنج شنبه "نقل مکان کرد و من احساس می کنم تقریبا به اشک توسط اعتصاب. این چنین شجاع حرکت به مدیریت که به نظر من چنین غلط تصمیم گیری است."

امضای آلن, او گفت که "یک خیانت از Ronan از زنان در کتاب خود از مسائل در این کتاب و از کارکنان این ناشر است." او افزود که Farrow "سپاسگزار برای حمایت از همکاران خود را در کمی قهوه ای است."

در سال گذشته نیویورک تایمز گزارش داد که آلن سعی کرده بود به فروش خاطرات به چند عمده چاپ و نشر "تنها به ملاقات با بی تفاوتی و یا سخت می گذرد"; یک منبع گفت: NPR در روز پنج شنبه بعد از ظهر که عنوان شده بود در نظر گرفته شود "رادیو اکتیو" در جهان چاپ و نشر.

Farrow همچنین گفت: در روز شنبه بیانیه ای که فر بود نه واقعیت-بررسی آلن خاطرات و نه آن تماس دیلن فارو برای هر پاسخ. "همچنین نشان می دهد که فقدان اخلاق و دلسوزی برای قربانیان سوء استفاده جنسی بدون در نظر گرفتن هر گونه ارتباط شخصی و یا نقض اعتماد در اینجا. ... من نیز گفت: Hachette که یک ناشر است که رفتار خود را در این راه این است که من نمی توانم کار با وجدان."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب