خواهد نیویورک دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus همه گیر?

نیویورک—پرچم در مرکز راکفلر پرواز بیش از یک متروک بتن دره عمیق و باریک. عکاسان خبری با لنز دوربین های سرگردان

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

نیویورک—پرچم در مرکز راکفلر پرواز بیش از یک متروک بتن دره عمیق و باریک. عکاسان خبری با لنز دوربین های سرگردان را از طریق میدان تایمز را به تصرف تنهایی در یکی از شلوغ ترین معابر. سفید و چادر ساخته شده اند در بخش شمالی پارک مرکزی به جای سرریز بیماران از بیمارستان کوه سینا — گریم تابلو فراخوانی قبلی قرن.

به عنوان ملی کشته و بیش از 6,500 از COVID-19 همه گیر دو برابر تعداد مرگ و میر ناشی از 9/11 حملات تروریستی نیویورک تبدیل شده و عادات جدید تشکیل شده است. بسیاری از چهار میلیون نفر از مردم که برای آمدن به کار در منهتن در حال حاضر به ماندن در ارتباط با شغل خود را از راه دور. رستوران ها و کافه ها که باقی می ماند باز تبدیل شده اند takeout متوقف می شود به عنوان آنها در تلاش برای شناور باقی می ماند. حمل و نقل عمومی دیده می شود تا آنجا که 80 درصد کاهش مسافران است.

پس از ماه ویرانگر از دست دادن و ژرف ترس پس از 9/11 ایالات متحده پرجمعیت ترین شهرستان خود را ثابت کرد انعطاف پذیری rebounding موفق تر از همیشه. کارشناسان معتقدند این شهرستان به تحمل درد قابل توجه قبل از تجربه این نوع از باز گشت این زمان با توجه به همه گیر مرگ و میر (بیش از 1800 عنوان جمعه) و فاجعه بار اقتصادی ضرر و زیان — ثابت در 5 میلیارد دلار (ایالات متحده) توسط یکی مالی فدراسیون فوتبال. حداقل, ماه, اگر نه سال از عدم قطعیت در پیش رو باشد.

"من فکر می کنم مردم از ترس پس از 9/11 اما آنها از ترس به بیرون رفتن و غذا خوردن گفت:" ملیسا Fleischut رئیس جمهور و رئیس اجرایی از ایالت نیویورک انجمن رستوران. "تا زمانی که این بیماری همه گیر در ادامه به رفتن فکر می کنم چشم انداز برای اکثر رستوران ها به بیرون آمده و در طرف دیگر لاغری است. من فکر می کنم آن است که یک تغییر رویداد یک لحظه تغییر دهید برای این صنعت برای اطمینان حاصل کنید."

بررسی های اخیر توسط انجمن ملی رستوران نشان داد و پنج درصد از نیویورک رستوران ها بسته شده اند با توجه به محدودیت های اعمال شده برای مهار این بیماری همه گیر. در مارس 20, تمام کارگران در غیر ضروری کسب و کار در سراسر ایالت نیویورک دستور داده شد تا به ماندن در خانه توسط رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو.

اضافی 12 درصد انتظار می رود به طور دائم در 30 روز آینده اگر وضعیت فعلی را بهبود نمی یابد. رشد کسب و کار رستوران در حال حاضر بوده است کاهش با توجه به دولت را 15 دلار در ساعت حداقل دستمزد.

"ما در حال حاضر دیده می شود زندگی دریافت بیشتر به چالش کشیدن برای صاحب رستوران و اپراتور در سراسر کشور" Fleischut گفت. "آنها در تلاش بودند به مدیریت با هزینه های کار است که به طور چشمگیری افزایش یافته. اجاره همیشه یک نگرانی است. حاشیه سود باریک هستند و آنها هیچ پس انداز به صحبت می کنند به آنها را از طریق یک رویداد فاجعه بار بود."

نزدیک به نیمی از رستوران در نیویورک بسته هستند حتی با این شرط که آنها می تواند در خدمت مواد غذایی و نوشیدنی های الکلی برای بایگانی اطلاعات و تحویل. دانته یک 105 سال کافه در MacDougal خیابان در روستای گرینویچ آن bartenders آماده تخصص خود کوکتل برای رفتن به ارائه آنها را در ظروف شیشه ای هستند که به صف کردن در جداول که در غیر این صورت باید نشسته مشتریان.

"ما در حال ریختن این" جسیکا گفت: فریدمن یک سرور در دانته. "آن را نگه داشتن ما تمام شده است."

Fleischut گفت: یک رستوران مالک حال بازسازی بنابراین او می تواند فروش غذا کیت برای مشتریان به گرما و خدمت در خانه. او انتظار دارد که یک شتاب در تعدادی از رستوران ها تبدیل به یک "سریع گاه به گاه" خدمات اجتماعی به خصوص اگر فاصله همچنان پس از همه گیر abates.

خدمات مواد غذایی و برنامه ریزان رویداد نیز اضطراب بیش از چه مدت آن را برای عموم به احساس راحت رفتن به کنفرانس کسب و کار, تجارت نشان می دهد که کنوانسیون اجتماعی گالاس جشنواره و جایزه سخنرانی که به ارمغان می آورد هجوم میلیاردها دلار به نیویورک است. Midtown را Jacob K. Javits مرکز کنوانسیون به طور معمول میزبان به تجارت نشان می دهد مانند نمایشگاه کتاب امریکا تبدیل شده است به یک بیمارستان صحرایی.

دیوید آدلر, بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی BizBash نیویورک شرکت توصیه می کند که این رویداد کسب و کار گفت: او شده است در تماس با شرکت در تلاش برای تعیین زمانی که حالت عادی هر که خواهد بازگشت و چگونه به حرکت اقتصادی shutdown.

"این همه در مورد چگونه شما لغو نمی رویدادهای اما به تعویق انداختن آنها" آدلر گفت. "مشکل این است که هیچ کس نمی داند که آنها می توانند به تعویق انداختن تا. وجود دارد همه از این ناشناخته در بازار. بسیاری از مردم در حال زندگی کردن سپرده برای رویدادهای آینده است."

جریان نقدی یک موضوع است آدلر گفت و بسیاری از اپراتورها در خدمت این رویداد کسب و کار خواهد شد در نهایت برابر می شود و یا مجبور به فروش در حالی که دیگر کارآفرینان گام در.

"وجود خواهد داشت مقدار زیادی از قتل عام" او گفت:.

دراز مدت آدلر باور نمی نشست و رویداد کسب و کار را تجربه کنند تاثیر منفی از رشد در وب-کنفرانس خدمات — مانند زوم و Webex گره خورده است — که کسب و کار هستند که مجبور به استفاده از.

وجود خواهد داشت یک مقید کردن اشتها برای ارتباط انسان پس از همه گیر عبور آدلر گفت. اما آن کار را به ارمغان می آورد کسب و کار بازگشت. در سال های پس از 9/11 او بخشی از یک ائتلاف برگزار شد که حوادث متعدد در Gracie عمارت — اقامتگاه رسمی از شهردار و روشنایی صفحه نمایش در ساختمان امپایر استیت به سیگنال به کسب و کار این شهرستان آماده بود برای بازگشت به عنوان یک کنوانسیون و جلسه مقصد.

"نیویورک بسیار پر جنب و جوش که در آنها مشغول به کار سخت در مردم به" آدلر گفت. "این حادثه اتفاق می افتد نیست."

اما تعداد نیویورک-ساکنان منطقه مجبور به کار در خانه در حالی که دفاتر خود را در حال تعطیل است به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به یک وضعیت دائمی برای برخی از آنها با توجه به سام شوارتز که سر یک برنامه ریزی حمل و نقل و مهندسی شرکت در نیویورک است.

"من متوجه, 'آیا من واقعا نیاز به اقدامات اضافی که طبقه؟'" او گفت:. "بسیاری از مردم قادر به گرفتن بسیاری انجام داده از راه دور از جمله خود من. شما ببینید برخی از کارفرمایان ارائه یک جایگزین به کار در خانه."

شوارتز قرار می دهد درصد فعلی نیویورک کارکنان از راه دور در دو تا سه درصد می بیند و آن را دو برابر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. اما او را نمی بینم آن را ساخت و رفت و آمد هر گونه کمتر شلوغ است.

مترو ridership به طور چشمگیری کاهش یافت و در ماه های پس از 9/11 به مردم می ترسید یک حمله دیگر. Ridership bounced بازگشت پس از یک سال و در دهه بعد این شهرستان شاهد تعداد بی سابقه ای از مسافران است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

شوارتز با اشاره به کاهش تعداد اتومبیل های عبور از رودخانه هادسون به منهتن کاهش یافته و حدود 25 تا 30 درصد در ماه مارس به مراتب کمتر از شیب کاهش در قطار و اتوبوس و کشتی ساخت همان سفر است. اما او باور نمی کند طولانی مدت ترس از COVID-19 تا شما را بیشتر مسافران در اتومبیل های خود را. شوارتز گفت که ناپایدار خواهد بود و در نهایت فلج شهرستان; علاوه بر نیویورک در حال حرکت است به نصب "congestion charge" در رانندگی در اکثر قاچاق به شدت بخش هایی از منهتن شروع سال آینده.

نیویورک تحمل متعدد فجایع — غرق شدن کشتی بخار به طور کلی Slocum در سال 1904 مثلث Shirtwaist کارخانه آتش از سال 1911 نزدیک به ورشکستگی در اواسط دهه 1970 متعدد سقوط هواپیما و حتی حملات تروریستی و همیشه در پشت صحنه.

"وجود دارد بسیاری از مردم رفت و آمد امروز که به سختی می دانم 9/11 — آنها فرزندان" شوارتز اشاره کرد. "در حال حاضر آنها را یک تکه بزرگ از رفت و آمد مردم است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن