انگلستان گسترش Coronavirus کار کردند پرداخت از طریق پایان اکتبر

بزرگنمایی این تصویر یک مرد با 'آنفولانزا نظم جهانی' نوشته شده بر پشت او پیاده روی در لندن روز سه شنب

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد با 'آنفولانزا نظم جهانی' نوشته شده بر پشت او پیاده روی در لندن روز سه شنبه به انگلستان همچنان مستند. انگلستان دو برابر طول آن کارگر کردند برنامه با اشاره به نیاز به کمک به کارکنان زمانی که اقتصاد در نهایت بازگشایی. فرانک Augstein/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک Augstein/AP

انگلستان است که گسترش یک کارگر کردند برنامه می پردازد که مردم idled توسط COVID-19 همه گیر تا حدود 3,088 یک ماه به عنوان صدراعظم از خزانه Rishi Sunak می گوید: این برنامه در حال حاضر اجرا از طریق پایان ماه اکتبر. دولت با دو برابر شدن اصل چهار ماه گاهشمار گفت: برای حمایت از کارگران که اقتصاد شروع به ظهور از فلج shutdown.

"همانطور که ما بازگشایی اقتصاد ما نیاز به حمایت از مردم بازگشت به کار" Sunak گفت.

انگلستان Coronavirus کار احتباس طرح شبیه به ایالات متحده را محاصره چک Protection Program – هر دو آنها به دنبال حفظ مشاغل اصرار کسب و کار به استفاده از furloughs به طور موقت غیر فعال کارکنان به جای توسل به اخراج های دسته جمعی. اما بر خلاف برنامه های ایالات متحده که در تئوری حداقل — اهداف کسب و کارهای کوچک بریتانیا از برنامه به روی همه باز است کارفرمایان.

برخی از 7.5 میلیون شغل در انگلستان حاضر شده furloughed از طریق سیستم موقعیت است که می تواند به سادگی ناپدید شد اگر نه برای دولت مداخله Sunak گفت: مجلس عوام در روز سه شنبه. برای مقایسه دولت گفت: در اوایل این سال است که در انگلستان نیروی کار رشد کرده و به رکورد حدود 33 میلیون نفر است.

"اعتقاد ما در شأن و کار" Sunak گفت: "ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای محافظت از مردم در حال حاضر قادر به کار است."

انگلستان نرخ بیکاری به بیش از دو برابر به دلیل coronavirus اخیر از 4 درصد به 9 درصد در سه ماهه دوم بانک مرکزی انگلیس هشدار داد در هفته گذشته.

اخبار از تمدید شد استقبال زیادی از اتحادیه ها و گروه های کسب و کار با اتاق بازرگانی ستایش آن ادامه داد: گنجاندن تمام بخش های. تاکید این برنامه اهمیت BCC و گفت: بیش از 70 درصد از شرکت های این بررسی گفت: آنها furloughed بخشی از کارکنان خود را.

"خوب بیشتر کسب و کار ذخیره شده در حال حاضر قوی تر و هر چه زودتر ما احیای ملی خواهد بود" گفت: کنفدراسیون صنعت بریتانیا مدیر کل کارولین Fairbairn.

فرانسیس o'grady دبیر کل معاملات اتحادیه کنگره گفت: این طرح را "عظیم برای کمک به میلیون ها نفر از خانواده های کارگر."

انگلیسی سیستم اجازه می دهد تا کارفرمایان کردند که کارکنان به استفاده از یک کمک مالی دولت به پوشش 80 درصد از کارگران عادی ماهانه حقوق و دستمزد به 2500 پوند در ماه است. آن را نیز می پردازد "مربوط به کارفرما سهم بیمه ملی و سهم حقوق بازنشستگی ... در آن یارانه پرداخت کردند."

انگلستان برنامه ادامه خواهد داد و در آن زمان دولت از طریق جولای. پس از آن نقطه دولت انتظار دارد که کسب و کار برای کمک به هزینه کارگران پرداخت. این طرح کردند را نیز اضافه کردن انعطاف پذیری بیشتر از جمله توانایی کارفرمایان به کارگران در کار پاره وقت Sunak گفت.

اطلاعات بیشتر در مورد تمدید طرح اعلام خواهد شد در پایان ماه مه Sunak گفت.

صدراعظم اعلام کردند تمدید یک هفته قبل از انگلستان است که با توجه به انتشار جدید بیکاری اعداد است که منعکس خواهد شد COVID-19 و تاثیر آن بر اقتصاد است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب