پس از یادگیری از Whitey Bulger LSD آزمون داور است تاسف

EASTHAM جرم. - یکی از اعضای هیأت منصفه که محکوم بدنام جرم رئیس جیمز "سفید پوست" Bulger می گوید: او با ابراز تا

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

EASTHAM جرم. - یکی از اعضای هیأت منصفه که محکوم بدنام جرم رئیس جیمز "سفید پوست" Bulger می گوید: او با ابراز تاسف از تصمیم او پس از یادگیری است که او بی خبر از شرکت کنندگان در پنهان سیا با تجربه LSD.

Bulger وحشت بوستون از سال 1970 به 1990s با یک کمپین از قتل و اخاذی و قاچاق مواد مخدر پس از صرف 16 سال بر روی لام پس از او با نوک انگشتانش به او دستور بازداشت.

In2013 جانت Uhlar یکی از 12 منصفه که Bulger گناه عظیم racketeering مورد از جمله مشارکت در قتل 11 حتی پس از شنیدن شواهدی وجود دارد که کانگستر کمک کرده بود توسط عوامل فاسد در بوستون دفتر اف بی آی است.

اما در حال حاضر Uhlar می گوید او تاسف رای گیری را محکوم Bulger در هر یک از اتهام قتل.

او پشیمانی ناشی از کش بیش از 70 نامه Bulger نوشت و به او از زندان است. در برخی او در توصیف خود بی خبر مشارکت در مخفی سیا آزمایش با LSD. در یک جستجو از جان گذشته برای یک ذهن کنترل مواد مخدر در اواخر 1950s آژانس dosed Bulger با قدرتمند توهم زا بیش از 50 بار زمانی که او خدمت خود را برای اولین بار کشش در زندان — چیزی وکلای او هرگز به ارمغان آورد تا در دادگاه فدرال.

"من تا به حال شناخته شده است, من می خواهم که کاملا برگزار شد خاموش در قتل اتهام" Uhlar گفت: آسوشیتد پرس در مصاحبه اخیر است. "او نمی قتل قبل از LSD. مغز خود را ممکن است تغییر داده شده است پس چگونه می تواند به شما می گویند او واقعا گناه داره؟..." در همان زمان Uhlar می گوید او می خواهم که رای به محکوم Bulger در لیست طولانی از دیگر جنایی شمارش معنی او هنوز هم به احتمال زیاد باید در زندان درگذشت.

Uhlar به صحبت علنی در مورد او پشیمانی قبل از اما می گوید او را باور است که گانگستر بود به اشتباه به جرم در قتل اتهام تقویت شد پس از خواندن یک کتاب جدید توسط دانشگاه براون استاد Stephen Kinzer: "Poisoner مسئول: Sidney Gottlieb و سیا جستجو برای کنترل ذهن." کتاب حفاری به داستان تاریک از سازمان سیا رئیس سابق شیمیدان و تلاش خود را برای توسعه تکنیک های کنترل ذهن با دادن LSD و دیگر مواد مخدر به unsuspecting افراد از جمله همکاران و مشاهده اثر.

"این دلگرم کننده بدانند که من از دست دادن ذهن من به فکر این مهم بود" Uhlar گفت. "این به من گفت این بزرگ است. منظورم این است که چگونه بسیاری از زندگی تحت تاثیر قرار گرفتند ، ما هیچ نظری ندارم."

گوتلیب راز برنامه شناخته شده به عنوان MK-ULTRA خدمت پزشکان و دیگر پیمانکاران فرعی به اداره LSD در دوزهای زیادی به زندانیان معتاد و دیگران بعید به شکایت. در Bulger را مورد کانگستر و همکار زندانیان ارائه شد کاهش زمان خود را برای مشارکت و گفته آنها خواهد بود در تحقیقات پزشکی به درمان برای اسکیزوفرنی.

"اعتراض به احساس ما از انجام کاری ارزشمند برای جامعه" Bulger نوشت: در نامه ای به Uhlar نوشته شده توسط AP.

اما هیچ چیز شده است می تواند بیشتر از حقیقت.

"سازمان سیا کنترل ذهن برنامه شناخته شده به عنوان MK-ULTRA درگیر افراطی ترین آزمایش بر روی انسان تا کنون انجام شده توسط هر یک از آژانس های دولت ایالات متحده" Kinzer گفت. "در دوران اوج خود در 1950s که برنامه و آن را به مدیر Sidney Gottlieb سمت چپ در پشت یک دنباله از خراب بدن و ذهن خرد در سراسر سه قاره."

پس از Bulger شد, را مجرم Uhlar و دیگر منصفه فدرال قاضی او را محکوم به زندگی دو نظر به علاوه پنج سال. اما زندگی خود را پشت میله های زندان به پایان رسید کمی بیش از یک سال پیش در سن 89 زمانی که او مورد ضرب و شتم به مرگ توسط همکار زندانیان در مدت کوتاهی پس از ورود در صندلی چرخدار خود در Hazelton زندان فدرال در Bruceton Mills, West Virginia. هیچ اتهامات جنایی واصل شده اند.

اگر چه بسیار نوشته شده بود در مورد سازمان سیا کنترل ذهن آزمایش های قبل از Bulger را محاکمه Uhlar گفت که او می دانست هیچ چیزی در مورد آنها را تا زمانی که او شروع متناظر با گانگستر مشهور زیر اعتقاد خود را.

Uhlar شروع به نوشتن Bulger او گفت: چون او مشکل توسط این واقعیت است که بسیاری از مدارک و شواهد علیه او آمد از طریق شهادت سابق جنایی همکاران بودند و همچنین قاتلان و دریافت کرده بود کاهش می یابد جملات در ازای شهادت علیه سابق خود را شریک در جرم و جنایت.

"هنگامی که من سمت چپ محاکمه من تا به حال بیشتر سوالات," او گفت:.

پس از Bulger شروع به بازگشت به او نامه Uhlar متوجه او اغلب مورخ آنها را با این زمان او شروع به نوشتن در او تنگ خط شکسته ، "او همیشه به نظر می رسید به نوشتن در یک, دو یا سه صبح و وقتی از او پرسیدم چرا او گفت که به دلیل توهم" Uhlar گفت.

زمانی که Uhlar از او خواست به توضیح Bulger نشان داد آنچه که او در حال حاضر گفت: بسیاری از دیگران: که پس از در نظر گرفتن بخشی در LSD آزمایش در یک زندان فدرال در آتلانتا او شده است می خواهم گرفتار کابوس و توهم وحشتناک و قادر به خواب برای بیش از چند ساعت در یک زمان.

"خواب پر بود از خشونت کابوس های شبانه و بیدار هر ساعت یا بیشتر — که هنوز راه — پس از '57," او نوشت.

"بر روی سنگ در زمان احساس مطمئن رفتن مجنون" او نوشت: در نامه دیگری با اشاره به بدنام سابق زندان جزیره آلکاتراز در خلیج سان فرانسیسکو که در آن او منتقل شد و از آتلانتا. "شنوایی و بصری توهم و خشونت کابوس — هنوز هم باید آنها را — همیشه خواب با چراغ کمک می کند تا هنگامی که از خواب بیدار شدم در مورد هر ساعت از کابوس."

The mobster همچنین به یاد می آورد نظارت پزشک اواخر کارل فایفر از دانشگاه اموری و تکنسین های که مانیتور خود را در پاسخ به LSD درخواست او را به سوالات از جمله "آیا شما تا به حال کشتن هر کسی ؟ و.... و غیره."

این سوال زده عصب با Uhlar. پس از شنیدن از Bulger در مورد MK-ULTRA "را به عنوان اگر من باید در مورد آن شناخته شده," او بازدید او در فلوریدا زندان فدرال در سه نوبت به بحث در مورد این آزمایش و شروع به خواندن همه چیز را او می تواند پیدا کردن در مورد آنها.

در یک نقطه او بررسی 1977 جلسات توسط سنای آمریکا کمیته اطلاعاتی بود که به دنبال MK-ULTRA به دنبال اولین, افشاگریهای از سری برنامه.

این جلسات شامل شهادت از مدیر Stansfield Turner اذعان کرد که شواهد نشان می دهد که آژانس تا به حال شده است به جستجو برای مواد مخدر است که می تواند آماده شدن برای کسی که "ناتوان کننده یک فرد یا حتی کشتن یک نفر دیگر."

"که فقط هولناک به نظر من" Uhlar گفت. "از آن باز می شود تا این سوال که آیا او مسئول قتل او متعهد است."

با توجه به حداقل دو نفر از چندین کتاب نوشته شده در مورد Bulger و زندگی خود را از جرم و همکاران از جمله فاسد سابق FBI agent جان موریس گفت: آنها فرض Bulger خواهد با استفاده از LSD آزمایش به کوه یک جنون دفاع اگر او همیشه گرفتار و محاکمه شد.

اما در سال 2013 Bulger را در بوستون وکلای, J. W. کارنی جونیور و هنک Brennan, رونمایی از رمان دفاع که در آن بستری Bulger جنایی است که "میلیون ها و میلیون ها دلار" از خود gangland شرکت های فعال شد فاسد توسط مأموران اجرای قانون به ویژه کسانی که در بوستون دفتر اف بی آی است.

نه کارنی و نه برنان خواهد نظر خود را در تصمیم گیری — وکیل مشتری امتیاز outlasts یک مشتری مرگ است. اما آنتونی Cardinale یک بوستون وکیل که وکالت متعدد جرم و جنایت سازمان یافته متهمان گفت: باید تصمیم گرفتند برای یک جنون دفاع, در بخشی به دلیل شواهد فراوان در برابر Bulger.

"من می خواهم که او را به حال آمده به دادگاه مانند Harvey Weinstein همه ژولیده و در یک صندلی چرخدار," او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

هنوز Cardinale اذعان می شده اند وجود دارد چالش به ارائه یک جنون دفاع از جمله این واقعیت است که Bulger صرف 16 سال باشگاههای چندین سازمان های اجرای قانون قبل از او دستگیر شد و در سال 2011 در سانتا مونیکا کالیفرنیا که در آن او شده است می خواهم زندگی بی سر و صدا با دوست دختر قدیمی در حالی که در اف بی آی را ده Most Wanted List.

"مشکل این است که او زندگی می کردند برای مدت زمان بسیار طولانی بر روی لام بسیار مرموز و بسیار هوشمند راه" Cardinale گفت. "اما که نمیبرد مفهوم که بر اساس LSD آزمایش و دوز او تجربه او می تواند خود را متقاعد به از چیزهایی که درست نیست از جمله این که او مصونیت از تعقیب و می تواند انجام آنچه او می خواست."

به مرگ او روز Bulger اصرار او می خواهم دریافت جنایی ایمنی از مرحوم دادستان فدرال که یک بار به رهبری انگلستان و جرم و جنایت سازمان یافته Strike Force.

جان برادلی سابق ماساچوست فدرال دادستان و معاون دادستان منطقه توافق کردند که دفاع وکلا را مواجه با موانع بالا انداختن یک جنون دفاع اشاره کرد که بیشتر در اعتقادات.

"سمت تلنگر است که هیئت منصفه در حال گاهی اوقات تحت تأثیر اخلاق بیش از قانونی بودن" او گفت:. "تمام بحث این است که دولت نقش مهمی در ایجاد این هیولا با استفاده از او به عنوان مخبر و پس از آن می رود پس از او — که یک استدلال است که می تواند بر یک یا دو منصفه."

و آن را تنها طول می کشد یک برای رای دادن گناه نیست در همه اتهامات جنایی به تولید آویزان داوران Bradley اشاره کرد مجبور دادستان به تصمیم بگیرد که آیا به دوباره سعی کنید یک مورد.

با توجه Bulger دهه به عنوان یک رئیس جرم و جنایت است که خراب بوستون دفتر FBI پرداخت نقدی و سوغات در ازای اطلاعاتی که به او کمک کرد تا خنثی کردن های متعدد و تحقیقات و محاکمه مجدد شده اند نزدیک به یقین است. با این وجود Cardinale گفت: آویزان داوران در Bulger مورد "شده اند که یک هیولا پیروزی" برای دفاع.

حتی اگر Bulger محکوم شدند در دیگر اتهامات جنایی و دریافت حکم که داشته او را پشت میله های زندان برای زندگی امتناع از پیدا کردن او را مقصر در قتل اتهام را به معنای غم و اندوه برای اعضای خانواده قربانیان خود را.

"را به عنوان در هر مورد مربوط به یک, غم انگیز, قتل یک محکومیت مجرم کمک می کند تا اعضای خانواده دست آوردن بسته شدن و حرکت در زندگی خود گفت:" Paul V. کلی سابق دادستان فدرال است که به نمایندگی از خانواده یکی از Bulger قتل قربانیان. "تبرئه از Whitey Bulger در اتهام قتل را فقط ناشی از درد اضافی و غم و اندوه."

Uhlar نوشته شده در مورد Bulger محاکمه در "حقیقت گم می شود" یک داستان تخیلی حساب او منتشر شده در سال 2018 و تبلیغ در وب سایت خود را. او نیز گاه به گاه مذاکرات در محاکمه در جامعه مراکز و کتابخانه ها.

طی مکاتبات و ملاقات با Bulger, Uhlar گفت: او علاقه گانگستر هر چند او اغلب به او هشدار داد که او یک جنایتکار بود و "استاد manipulator." وقتی پرسیده شد که اگر Bulger ممکن است دستکاری او گفت: "من از خودم پرسیدم که بسیاری از بار. من به شما به پایان خواندن نامه و بگو: "او می تواند داشته باشد ؟ "

Bulger اغلب نوشت: به Uhlar به عنوان اگر او یک دوست و حتی شوخی با او. اما در یکی از نامه او همچنین محصور تر شوم پیام محاط به او در بازگشت از عکس های گرفته شده از او در "سنگ" در زمانی که او دفع LSD ناشی از کابوس در حالی که به فکر بازگشت به بوستون خشونت عالم اموات جنایی.

"در پایان از آلکاتراز های جدی تر و قادر به در مورد هر چیزی," او نوشت. "زمان سخت باعث می شود مردم."

___

AP تحقیقی محقق سفت Herschaft در نیویورک کمک به این گزارش.

دنبال آسوشیتد پرس تحقیقی خبرنگار مایکل Rezendes در https://twitter.com/mikerezendes

___

تماس با AP جهانی تحقیقات تیم در Investigative@ap.org



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن