مینیاپولیس موافقت خود را با ممنوعیت Chokeholds و گردن محدودیت توسط پلیس

بزرگنمایی این تصویر پلیس در مینیاپولیس ممنوع خواهد شد با استفاده از chokeholds و گردن محدودیت پس از

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس در مینیاپولیس ممنوع خواهد شد با استفاده از chokeholds و گردن محدودیت پس از دولت در زمینه حقوق مدنی به اتهام قتل بازداشت پلیس به قتل جورج فلوید. خولیو کورتز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خولیو کورتز/AP

پلیس در مینیاپولیس خواهد بود ممنوع به استفاده از chokeholds و گردن محدودیت تحت اصلاحات مذاکره با شهر و مقامات دولت است.

در شرایط اضطراری رای در روز جمعه مینیاپولیس شورای شهر به تصویب توافق نامه ای با وزارت امور خارجه حقوق بشر " که در اوایل این هفته افتتاح رسیدگی به قتل جورج فلوید توسط پلیس شهرستان.

موقت سفارش محدود در شهرستان نیاز به به روز رسانی آن روش به ممنوعیت chokeholds و دیگر گردن محدودیت توسط پلیس.

"سیاه بومی و جوامع رنگ, رنج می برد, نسل درد و تروما به عنوان یک نتیجه از سیستمیک و نژادپرستی نهادی و مشکلات دیرینه در پلیس. این مداوم آسیب شد و یک بار دیگر برجسته در مرگ بازداشت جورج فلوید" این توافق می گوید.

اصلاحات به دنبال گسترده و گاهی خشونت آمیز اعتراضات پس از فلوید کشته شد که آن افسر درک چوین خود را نگه داشته زانو کاشته شده در Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه است.

کالبد شکافی منتشر شده توسط Hennepin County یافت که فلوید قلب و ریه ها را متوقف عملکرد "در حالی که مهار" توسط پلیس. مستقل کالبد شکافی به سفارش فلوید خانواده دریافتند که او مرده بود از "خفگی از فشار پایدار."

افسران بدون در نظر گرفتن رتبه و یا تصدی امر نیز مجبور به دخالت و ایجاد یک گزارش اگر آنها شاهد استفاده بیش از حد از زور را با توجه به توافق. یک افسر که موفق به انجام این کار خواهد صورت اقدامات انضباطی به عنوان شدید "را به عنوان اگر آنها خود را درگیر در منع استفاده از زور است."

مینیاپولیس تا به حال یک سیاست مشابه در این کتاب پس از سال 2016.

استفاده از جمعیت کنترل سلاح هایی مانند گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی — را باید تایید توسط کابل. بسیاری از کسانی که سلاح استفاده شده است در طول تظاهرات که roiled مینیاپولیس و شهرهای دیگر فلوید پس از مرگ است.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری امضا توافق روز شنبه گفت: این امر نیاز به "انتخاب رهبری به [اعمال] عمیق و اصلاحات ساختاری است."

"این بی سابقه انرژی و حرکت برای پلیس اصلاحات را ترک کرده است مینیاپولیس آماده نیست فقط به آدرس ما کاستی اما برای تبدیل شدن به یک مدل برای تغییر پلیس فرهنگ و ریشه کنی نژادپرستی نظاممند," فری توییتی.

این توافق همچنین نیاز به دادستان شهرستان برای جمع آوری یک لیست از قوانین است که مانع از اصلاحات.

برخی از اعضای شورای تماس خوب این اولین گام به سوی تغییرات سیستماتیک اما همچنین تحت فشار قرار دادند برای از بین بردن پلیس از جمله رئیس شورای لیزا بندر که به تازگی در توئیتر خود نوشت: "ما در حال رفتن به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس و جایگزین کردن آن با یک تحول جدید مدل امنیت عمومی."

علاوه بر این مینه سوتا در سطح محلی دادستان — شهرستان وکلای — در حال هل دادن به دولت را دادستان اقتدار به بررسی تمام موارد پلیس-درگیر مرگ و میر.

محلی دادستان و پلیس همکاری نزدیک و شهرستان وکلای اغلب متهم به داشتن تضاد منافع در هنگام بررسی پلیس-درگیر مرگ و میر. پس مینه سوتا شهرستان وکلای' Association رای پنج شنبه به حمایت از چنین تغییر دولت به قانون است. سازمان دهنده تمام 87 شهرستان وکلای مدافع در مینه سوتا است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن