کوبه برایانت خلبان نمی با استفاده از هلیکوپتر هدایت ابزار با وجود مه سنگین است. او مجاز است ؟

چرا خلبان هلیکوپتر گذر گاه کوبه برایانت و هشت نفر دیگر از صبح روز یکشنبه پرواز تحت ویژوال قوانین پرواز و نه از

توسط MINERALNEWS در 12 بهمن 1398

چرا خلبان هلیکوپتر گذر گاه کوبه برایانت و هشت نفر دیگر از صبح روز یکشنبه پرواز تحت ویژوال قوانین پرواز و نه از تکیه بر تنها ابزار طراحی شده برای کمک به او را از طریق مه آلود شرایط ؟

این یک سوال کلیدی هر دو از محققان و کارشناسان حمل و نقل هوایی درخواست در پی این تصادف رخ داده است که زمانی که هلی کوپتر ناودان به یک تپه در کالاباساس در میان دید کم.

خلبان, Ara Zobayan بود شخصا گواهی برای استفاده از این ابزار پیشرفته. اما جزیره بیان هلیکوپتر که در عمل Sikorsky S-76B هلی کوپتر دارای گواهینامه از اداره هوانوردی فدرال که محدودیت شرکت خلبانان به پرواز تنها تحت ویژوال قوانین پرواز با توجه به اریک وایس ملی ایمنی حمل و نقل می شود. این بدان معناست که این شرکت خلبانان بودند مجاز به پرواز با استفاده از تنها ابزار در کابین خلبان اما تا به حال به حرکت دید که نیاز به دید خوب.

سفر تحت ویژوال پرواز قوانین که نیاز به حداقل سه مایل از دید و یک ابر سقف حداقل 1000 پا بالاتر از سطح زمین است که بر اساس اصل دیدن و جلوگیری از. زمانی که عملیات هواپیما تحت VFR نیست امن و اغلب به دلیل آب و هوای نامساعد FAA مقررات گاهی اوقات اجازه می دهد یک خلبان به پرواز در زیر ابزار قوانین معنی خلبان هدایت تنها با ابزار در کابین خلبان.

تبلیغات

کارشناسان می گویند Zobayan می تواند شکسته اند کسانی که قوانین اعلام کرد که این هواپیما در پریشانی اما به احتمال زیاد خواهد مواجه اند موشکافی شدید از تنظیم کننده فدرال. جزیره بیان هلیکوپتر نیز افتتاح شده است تا به سوال و ممکن است مجازات از FAA گفت: Michael لنز بازنشسته ایمنی برنامه تحلیلگر با اداره هوانوردی فدرال.

"اگر یک خلبان اعلام کرد هواپیما در پریشانی که اولویت طول می کشد. این یک معامله بزرگ" لنز گفت. "اما او را مجبور به توضیح آنچه که او انجام داد و به همین دلیل او آن را انجام داد. او حتی ممکن است از کار اخراج شده توسط اپراتور برای انجام کاری بسیار آشکار است."

هلیکوپتر دور برای تقریبا 13 دقیقه بیش از گلندیل در انتظار ترخیص از کنترل ترافیک هوایی به ادامه آن سفر ویژه بصری قوانین پرواز که خواهد عطا ترخیص کالا از گمرک برای پرواز در شرایط آب و هوایی با کمتر از حداقل دید برای منظم بصری پرواز.

به عنوان Zobayan با نزدیک شدن به تپه های کالاباساس در 150 مایل در ساعت, کنترل ترافیک هوایی radioed او گفتن او او خیلی کم دیده می شود در رادار. دقیقه بعد خلبان به توصیه او نوردی برای جلوگیری از یک ابر لایه. او حدود 875 پا در کمتر از یک دقیقه و سپس شروع به نزولی به نوبه خود قبل از کوبیدن به تپه با توجه به یک بار تجزیه و تحلیل داده های پرواز.

تبلیغات

شیدا Waldman یک هلیکوپتر پرواز مربی در لس آنجلس گفت: بار این هفته که بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مقامات و خلبان سریع شیب و فرود خلبان می تواند تبدیل به گیجی در انبوه مه تکه ای که تا به حال پنهان برخی از منطقه رفته و به یک کشنده شیرجه رفتن.

"این بسیار ممکن است که آن رفت از بد دید به هیچ دید در دوم" او گفت:. "بالای تپه که صبح شد به طور کامل پنهان."

FAA را با هلیکوپتر پرواز کتاب می گوید که از دست دادن تمام ویژوال مراجع در طول یک پرواز "می تواند باعث اضافه بار حسی" برای یک خلبان که در آن می توانید از دست دادن توانایی به فکر می کنم منطقی.

محققان ترکیب محل سقوط این هفته با تمرکز بر آب و هوا به عنوان یکی از عواملی که ممکن است منجر به سقوط. محققان همچنین در حال کاوش جنبه های دیگر از پرواز از جمله Zobayan در زمينه airworthiness از هلیکوپتر و اینکه آیا یک شکست مکانیکی نقش داشته است.

در روز سه شنبه ملی ایمنی حمل و نقل اعلام کرد که هلی کوپتر مجهز نیست زمین سیستم زنگ خطر است که می تواند هشدار داده اند خلبان او نزدیک شدن به دامنه کوه. محقق جنیفر Homendy گفت که آژانس او توصیه کرده بود که 16 سال پیش که FAA نیاز به تمام صهردرس حمل شش یا بیشتر مسافران بود مجهز به یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده. Homendy گفت: FAA "موفق به قانون" در این پیشنهاد است.

Zoey Tur لا تلویزیون خلبان هلی کوپتر و روزنامه نگار گفت: Zobayan احتمالا نمی خواهید برای شکستن فدرال حمل و نقل هوایی و مقررات و در صورت مجازات از FAA با تعویض به ابزار و یا در صورت از دست دادن با مشخصات بالا مشتری های فرود هلیکوپتر زود است.

Zobayan شد خلبان ارشد در جزیره بیان هلیکوپتر و تا به حال بیش از 8000 ساعت پرواز را تجربه Teri نویل یک وکیل به نمایندگی از این شرکت گفت.

"او آرام و کنترل شده و روشمند" نویل گفت. "او یک showboat. او نه یک grandstander وجود دارد. او مرد شما می خواهید در هر نوع وضعیت اضطراری."

تبلیغات

روشن نیست که چقدر تجربه Zobayan تا به حال با استفاده از ابزار. تعویض اواسط پرواز به ساز پرواز کار ساده ای نیست و طول می کشد عمل Tur گفت.

"پرواز در ابزار شما نیاز به انجام آن اغلب به آن عود و عود آموزش گران است — مانند رفتن به ایمنی پرواز و یا Eurocopter یا Sikorsky و با استفاده از شبیه سازی" Tur گفت.

بار نویسنده کارکنان Jaclyn Cosgrove کمک به این گزارش.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن