نیروی دریایی رهبر خواستار اخراج حامل کاپیتان 'خالص' یا 'احمق'

واشنگتن - در فوق العاده سطح پهن هرچیزی مربوط با ناسزا نیروی دریایی اسد را متهم به اخراج فرمانده COVID زده ناو

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

واشنگتن - در فوق العاده سطح پهن هرچیزی مربوط با ناسزا نیروی دریایی اسد را متهم به اخراج فرمانده COVID زده ناو یو اس اس تئودور روزولت بودن "بیش از حد ساده لوحانه یا بیش از حد احمق" به اتهام یک ناو هواپیمابر. تحویل او انتقاد به ملوان که تا به حال تشویق به خروج کاپیتان هفته گذشته است.

اقدام وزیر نیروی دریایی توماس Modly به شدت انتقاد سروان. برت E. Crozier — و با مفهوم آن در میان خدمه بود که صریحتر او را پشتیبانی می کند — در یک طولانی و پرشور سخنرانی روی عرشه کشتی است که در اسکله پهلو در گوام است. خدمه در حال گرفته شده از کشتی به آزمایش می شود برای coronavirus. حداقل 155 از 4,865 اعضای خدمه باید آزمایش مثبت و حامل کنار.

Modly رها Crozier فرماندهی کشتی هفته گذشته گفت که او تا به حال از دست رفته اعتماد به نفس در او را برای داشتن "بسیار ضعیف قضاوت" در به طور گسترده ای توزیع نامه شفاعت برای شتاب تخلیه خدمه. اخراج تبدیل به یک مسئله سیاسی با حزب دموکرات گفت Crozier بود به اشتباه اخراج دفاع از ملوانان و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن محکوم Crozier و پشتوانه Modly.

غیر رسمی متن Modly سخنان روز شنبه منتشر شده به طور گسترده ای در اینترنت دوشنبه. چند مقامات تایید صحت متن مطالب. Modly خود با صدور بیانیه ای کوتاه گفت که او ایستاده بود پشت سخنان خود اما تا به حال نه شنیده ضبط و بنابراین نمی تواند تایید هر جزئیات در متن.

"گفتاری عبارت بودند از قلب و معنای آنها" Modly گفت: با اشاره به خدمه. "من با هر کلمه ای که من گفتم حتی متاسفانه هر ناسزا که ممکن است مورد استفاده برای تاکید. هر کسی که خدمت در یک کشتی نیروی دریایی را درک کنید. از من بپرسید اما انتظار نداریم که مردم به عنوان خوانده شده آنها را در تمامیت خود را."

در اظهارات خود روی روزولت, Modly اذعان او "متنفر" توسط برخی از شلیک Crozier. "من درک می کنم که ممکن است شما با من عصبانی برای بقیه زندگی خود را," او گفت:.

Modly گفت Crozier باید شناخته شده نامه خود خواهد نشت به رسانه ها اجازه می دهد "اطلاعات حساس" در مورد کشتی بیماری منتشر شود. اگر Crozier فکر نمی کنم این امر می تواند در نتیجه او "بیش از حد ساده لوحانه یا بیش از حد احمقانه به یک افسر فرمانده یک کشتی بود."

Modly همچنین متهم Crozier از خیانت به وظیفه خود به عنوان یک افسر در حالی که اشاره کرد که او آمده بود تحت سنگین, انتقاد داشتن او را اخراج.

"این خیانت" Modly گفت: با توجه به متن. "و من می توانم به شما بگویم یک چیز دیگر چرا که او که او قرار داده و آن را در فروم و آن را در حال حاضر تبدیل به یک جنجال بزرگ در شهر واشنگتن و در سراسر کشور است."

نیروی دریایی را بالا دریاسالار مایک Gilday دستور مقدماتی تحقیق در وقایع اطراف اداره خدمه در پاسخ به شیوع COVID-19 موارد است. توصیه ها و یافته ها توسط Adm. رابرت بورک معاون رئیس عملیات نیروی دریایی شد و انتظار می رود برای ارائه به Gilday دوشنبه.

تئودور روزولت بحران شتاب در هفته گذشته با افزایش اعداد در میان خدمه تست مثبت برای COVID-19 و Modly به دنبال دفاع از تصمیم خود برای آتش Crozier بود که محبوب در میان خدمه خود را.

گزارش Modly ساخت سخت اتهامات در مورد Crozier در یک سخنرانی به خدمه در یکشنبه جلب ملامت توسط پیشرو دموکرات در کاپیتول هیل. سناتور. Tim Kaine ویرجینیا از حزب دموکرات گفت: Modly خارج از خط.

"بر اساس متن من را خوانده ام, منشی, Modly نظرات کاملا نامناسب و در زیر دفتر وزیر نیروی دریایی" Kaine گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "آن را عمیقا ناامید کننده است که او را تحویل یک سخنرانی در هیئت مدیره یک ناو هواپیمابر ایالات متحده نشان می دهد که کاپیتان Crozier ممکن است 'احمق' و هجوم رسانه ای برای تلاش به گزارش حقیقت است. این اختصاص داده شده ملوانان سزاوار بهتر از خود رهبری است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

تشکر. ایلین لوریا ویرجینیا از حزب دموکرات و عضو سابق نیروی دریایی به نام برای Modly به اخراج می شود برای سخنان خود گفت: آنها نشان می دهد که او "به هیچ وجه مناسب" به رهبری آمریکا ،

وزیر دفاع علامت Esper گفت: در روز شنبه بحث در ظاهر نشان می دهد که تصمیم به آتش Crozier ساخته شده توسط Modly اما Esper تا به حال او را پشتیبانی می کند. مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از آخر هفته به شدت انتقاد Crozier برای نوشتن و توزیع نامه بدون مشورت با فوری او برتر است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب