از 1200 اضافی شیکاگو پلیس مستقر می شود بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته

شیکاگو سرپرست پلیس روز دوشنبه گفت که او قصد دارد به سیل خیابان های شهر را با اضافی و افسران بلند ژوئیه 4 تعطیل

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

شیکاگو سرپرست پلیس روز دوشنبه گفت که او قصد دارد به سیل خیابان های شهر را با اضافی و افسران بلند ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته در تلاش برای جلوگیری از تکرار به خصوص خونین اخیر در تعطیلات آخر هفته و با وجود فشار برای حفظ افسر اضافه کاری به حداقل برساند.

"ما آن را انجام نمی آخرین آخر هفته و آخر هفته روز یادبود" سرپرست دیوید براون گفت: از دو تعطیلات آخر هفته به پایان رسید که با مجموع 111 مردم ضربه بودن 24 ضرب. "این آخر هفته ... ما باید اضافی از 1200 پلیس هر روز از دوشنبه تا یکشنبه."

براون در زمان بیش به عنوان سرپرست در طول coronavirus همه گیر هنگامی که خشمگین تلاش برای انتشار به عنوان بسیاری از زندانیان زندان به عنوان ممکن است برای نگه داشتن آنها را از ابتلا به ویروس. تعداد Cook County, زندان, زندانیان, کاهش بیش از 1600 بین 1 و ژوئن 1. اما در روز دوشنبه قهوه ای قول داد به فشار دیگران در سیستم عدالت کیفری برای نگه داشتن کسانی که دستگیر شده مواد مخدر و اسلحه اتهامات قفل شده دیگر.

"ما شفاعت (با دادگاه system) برای نگه داشتن آنها را در زندان برای آخر هفته" گفت و توضیح داد که این افراد دستگیر شده برای خرید و فروش و یا خرید مواد مخدر در گوشه و کنار خیابان ممکن است به اتهام جرایم خشونت آمیز اما این چنین فعالیت اغلب منجر به تفنگ دعوا بین خشونت باندهای.

به عنوان پیشینیان خود را هنگامی که صحبت کردن در مورد یک آخر هفته خونین قهوه ای گفت: تازه ترین اسپاسم از تیراندازی به پایان رسید و نه فقط با مرگ از اعضای باند رقیب اما با کشتار کودکان. این بار قربانیان بی گناه شامل 1-سال-به سوار شدن در یک ماشین با مادر و 10 سال بود که در داخل خانه خود را هنگامی که یک گلوله شلیک یک بلوک دور سوراخ پنجره و زده به سر او را به عنوان او نشسته بر روی نیمکت.

براون همچنین با اشاره به واقعیت زندگی در برخی از محلات که در آن ساکن بوده اند و تمایلی به جلو آمده با اطلاعات است که ممکن است کمک به کارآگاهان در حل جرایم خشونت آمیز به این دلیل آنها اعتماد ندارند ،

"به خاطر خدا به خاطر شیکاگو کودکان, لطفا به ما کمک این قاتلان به عدالت" براون گفت: افراد مسلح با اشاره به عنوان "شر حرامزاده."

"سکوت سبب کسانی که همچنان به تهدید و ارعاب محله ما,"او گفت:.

بدون شک وجود دارد که در ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته می ایستد به عنوان بزرگترین آزمون برای قهوه ای پس از او تبدیل به سرپرست دو ماه پیش تا حد زیادی به دلیل خونریزی بیش از آخر هفته روز یادبود — هنگامی که 49 نفر را به ضرب گلوله کشته شدند از جمله 10 که فوت شد به طور گسترده ای به عنوان یک شکست در اولین آزمون بزرگ در کار است.

در حالی که شهرداران به طور معمول تمایلی به انتقاد superintendents خیلی زود خود را در تصدی شهردار لری Lightfoot نیست گوشت چرخ کرده و کلمات بعد از آخر هفته روز یادبود هر چند او تا به آنجا نگهداری می شود که او هنوز اعتماد به نفس در قهوه ای.

"این یک شکست و هر استراتژی است که آن کار نمی کند" Lightfoot به خبرنگاران گفت: در آن زمان.

شیکاگو به طور معمول تجربه بیشتر خشونت اسلحه در طول تعطیلات آخر هفته در ماه های گرم پس از آن شده است به خصوص نگران کننده است که خونریزی ادامه داد: در نرخ هشدار دهنده در غیر تعطیلات آخر هفته پس از روز یادبود.

پس از خونین روز پدر آخر هفته که در آن بیش از 100 نفر به ضرب گلوله کشته شدند, 14 از آنها ضرب, این تازه ترین آخر هفته به پایان رسید با 62 نفر که به ضرب گلوله, 14 از آنها را به ضرب.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در تمام این شهرستان که دیدم قطره در تعدادی از تیراندازی در طول سه سال گذشته در این سال از آن است که یک داستان متفاوت است به عنوان نزدیک به شش ماه به ماه وجود داشته است 82 بیشتر قتل و 530 بیشتر قربانیان تیراندازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

در علاوه بر این به نیاز به مقابله با یک پرش در جرم و جنایت خشونت آمیز این گروه شده است برخورد با عواقب نگران کننده و شرم آور ویدئوها از حوادث مربوط به افسران در طول تظاهرات و ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. یک ویدئو نشان داد یک افسر ساخت یک حرکت زشت و ناپسند به معترضان در حالی که دیگری نشان داد افسران فوق العاده ویندوز یک ماشین و سکس دهنی, انگشت کردن دو غیر مسلح زنان خارج از آن. جدید ترین ویدیو نشان داد افسران lounging در کنگره را به عنوان افراد بی خانمان به فروشگاه های نزدیک در طول یک شب از ناآرامی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب