اتحادیه اروپا پیشنهاد قوانین برای هوش مصنوعی برای محدود کردن خطرات

لندن - اتحادیه اروپا پرده برداری کرد proposalsWednesday برای تنظیم هوش مصنوعی است که برای قوانین سختگیرانه و پ

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

لندن - اتحادیه اروپا پرده برداری کرد proposalsWednesday برای تنظیم هوش مصنوعی است که برای قوانین سختگیرانه و پادمان در مخاطره آمیز برنامه های کاربردی به سرعت در حال توسعه فن آوری است.

این گزارش بخشی از بلوک گسترده تر استراتژی های دیجیتال با هدف حفظ موقعیت خود به عنوان جهانی pacesetter در فن آوری استاندارد.شرکت های فن آوری به دنبال ضربه بزنید اروپا گسترده و پر سود در بازار از جمله کسانی که از ایالات متحده و چین را به بازی با هر گونه قوانین جدید که در نهایت به اجرا در آمده است.

اتحادیه اروپا اجرایی کمیسیون گفت که می خواهد به منظور توسعه یک "چارچوب برای اعتماد هوش مصنوعی است." رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen دستور داده بود او را بالای نمایندگان به آمده تا با یک هماهنگ رویکرد اروپا به هوش مصنوعی و داده های استراتژی 100 روز پس از او در زمان کار در ماه دسامبر.

"ما خواهد بود به خصوص مراقب باشید که در آن ضروری حقوق بشر و منافع در خطر" von der Leyen به خبرنگاران در بروکسل. "هوش مصنوعی باید در خدمت مردم و در نتیجه هوش مصنوعی همیشه باید با رعایت حقوق مردم."

حذف قوانین مورد نیاز به آدرس "در معرض خطر AI systems" از جمله کسانی که در سلامت پلیس و یا حمل و نقل است که باید "شفاف و قابل ردیابی و تضمین بشر نظارت" اتحادیه اروپا گزارش گفت:.

دیگر هوش مصنوعی سیستم می تواند با برچسب صدور گواهینامه است که آنها در خط با استانداردهای اتحادیه اروپا.

این تکنولوژی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بهبود بهداشت و درمان ساخت کشاورزی کارآمد تر و یا مبارزه با تغییر آب و هوا. اما آن را نیز به ارمغان می آورد خطرات مانند "مات تصمیم گیری های جنسیتی و یا دیگر تبعیض حریم خصوصی نفوذ و یا مورد استفاده برای اهداف جنایی این گزارش گفت:.

انسان محور دستورالعمل برای هوش مصنوعی ضروری است چرا که "هیچ یک از چیزهای مثبت خواهد شد اگر ما بی اعتمادی تکنولوژی" گفت: Margrethe بازرگانی اجرایی معاون رئیس جمهور نظارت بر اتحادیه اروپا استراتژی های دیجیتال.

در زیر طرح های که باز هستند برای مشاوره عمومی تا مارس 19, اتحادیه اروپا مقامات می خواهید به قادر به تست و گواهی داده مورد استفاده در این الگوریتم که قدرت هوش مصنوعی در همان راه آنها بررسی آرایشی و بهداشتی و ماشین و اسباب بازی.

مهم است به استفاده بی طرفانه داده ها برای آموزش در معرض خطر هوش مصنوعی و سیستم های به طوری که آنها می تواند به جلوگیری از تبعیض کمیسیون گفت.

رهبران اتحادیه اروپا گفت: آنها همچنین می خواستم برای باز کردن یک بحث در زمانی که اجازه می دهد تا تشخیص صورت از راه دور سیستم های شناسایی استفاده می شود که برای اسکن جمعیت برای بررسی چهره مردم به کسانی که در یک پایگاه داده. آن را به عنوان "ترین سرزده فرم" فن آوری و ممنوع است در اتحادیه اروپا به جز در موارد خاص.

___

برای تمام AP فناوری پوشش: https://apnews.com/apf-technology.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن