پزشکان در آموزش یادگیری درس سخت در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر دکتر Max لازاروس پزشکی ساکن در یک بیمارستان در لانگ آیلند, n. y., یکی از برخی از

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر Max لازاروس پزشکی ساکن در یک بیمارستان در لانگ آیلند, n. y., یکی از برخی از 130,000 ساکنان پزشکی در ایالات متحده بسیاری از آنها را در بر داشت خود را در مقابل خطوط COVID-19 بیماری همه گیر. حداکثر لازاروس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حداکثر لازاروس

Coronavirus ترک برداشت پایدار در یک نسل از پزشکان جوان.

در ایالات متحده وجود دارد برخی از 130,000 ساکنان پزشکی — پزشکان در سال های نهایی خود را از آموزش بعد از مدرسه پزشکی — که بخش مهمی از نیروی کار است.

در حال حاضر جهانی همه گیر تبدیل شده است و محور آموزش خود را.

بسیاری از در حال کشیدن ساعت های طولانی در بخش اورژانس و مراقبت ويژه درمان بیماران مبتلا به کروناویروس در حالی که همه شاهد سیستم مراقبت های بهداشتی بی سابقه ای تحت استرس است.

برنامه های خود را در حال تبدیل شده است. اعضای خانواده باید خود را حفظ فاصله. و برخی از نشانه های بالینی خود را آموزش به طور ناگهانی احساس شکننده.

بسیاری از تشخیص این بیماری همه گیر به عنوان یک لحظه شکل گیری هر دو برای سلامت و مراقبت از خود را استخدام. برخی می گویند آن را نیز ذره نگرانی های موجود در مورد زايمان و سلامت روان در میان پزشکان در آموزش.

'هیچ چیز کار'

قبل از coronavirus بحران دکتر دیوید لین دوم-سال پزشکی مقیم در بیمارستان کوه سینا در شهر نیویورک احساس راحتی مشغول به کار در واحد مراقبت های ویژه.

لین در حال حاضر می دانستند که چگونه برای مدیریت یک بیمار در یک ونتیلاتور که برای تنظیم تنظیمات چه کاری انجام دهید اگر فرد در کلیه ها نیاز به کمک.

خیلی تغییر برای او روزی که coronavirus بیماران جریان به بیمارستان ،

"هر کسی که نورد در: tubed ناپایدار است نارسایی تنفسی COVID ... هر کسی, جوان, پیر," او می گوید. "این فقط یک سیل."

از آن پس Lin شد درمان این بیماران بدحال در همه زمان ها, هفته به هفته, به عنوان شهر نیویورک بیمارستان دیدم له از coronavirus بیماران در ماه های مارس و آوریل است.

لین به زودی کشف کرد که برخی از بالينی دانش او انباشته شده در طول سال آموزش های دیگر اعمال می شود در همان راه به COVID-19. به جای بهبود بیماران خواهد معطل شدن در ICU برای هفته خود را بازیابی نامشخص است.

"شما در حال تلاش برای انجام چیزی و هیچ چیز کار," او می گوید. "در حال حاضر هر زمان که من می بینم کسی انتوبه شما فقط می دانید, 'Oh my God, آنها احتمالا به مرگ است.' "

روز پس از روز Lin تا به حال نگران کننده تجربه از ترک بیمارستان مطمئن نیستید که آیا تلاش های خود را برای کمک به بیماران در واقع تفاوت ساخته شده است. "تبدیل شده است فوق العاده مأیوس کننده," او می گوید.

چالش دیگر این است که حتی لین و در حضور پزشکان — چاشنی پزشکان که به او آموزش — لازم نیست پاسخ هر دو.

"این رهبران در بخش مراقبت که من احترام زیادی, آنها به من گفتن بود:" ما نمی دانیم " او می گوید. "این وحشتناک است."

"آن را به یاد شما همیشه وجود دارد رفتن به چیزهایی که در پزشکی است که شما هرگز می دانم" لین می گوید.

در بالتیمور دکتر مارتا فرانسیس Brucato دوم-سال اقامت در اطفال و طب داخلی می گوید: خیلی از آموزش و پرورش تاکید کرده است که اعضای خانواده باید از نزدیک درگیر در یک بیمار مراقبت. اما در حال حاضر بیمارستان ها به طور کلی نوار بازدید کنندگان به دلیل کرونا ويروسی مسری است.

دکتر مارتا فرانسیس Brucato دوم-سال اقامت در اطفال و طب داخلی در بالتیمور. مارتا فرانسیس Brucato پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارتا فرانسیس Brucato

"این واقعا سخت بخشی از شغل ما در حال حاضر این است که چگونه به تنهایی بیماران ما در حال ضرورت," او می گوید.

سرعت متفاوت است بیش از حد. او نمی تواند با عجله به کنار تخت بیمار بدون قرار دادن در لایه محافظ دنده: "که مستقیم و بی واسطه است مانند یک بخشی از ICU مراقبت به طور معمول."

برای بسیاری از ساکنان این خطر به سلامت خود هرگز احساس خیلی فوری است یا نه.

قبل از کار در ICU با COVID-19 بیماران Brucato مطمئن ساخته شده به یاد شوهرش از او پزشکی خود خواسته.

"به یاد داشته باشید که من یک زندگی را," او گفت:. "من می خواهم به تهویه شود تا زمانی که وجود دارد یک فرصت برای بهبود معنی داری."

این بدان معنا نیست Brucato تردید باید در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

در واقع او به طور داوطلبانه برای واگذاری.

دکتر برندان McEvoy, طب اورژانس مقیم در شیکاگو نیز شروع به پریدن کرد در این فرصت به کار در COVID-19 در ICU.

سپس او گرفتار این ویروس.

"وجود دارد بسیاری از مردم که بسیار نگران برای من," او می گوید.

آن nerve-wracking در ابتدا او می گوید: زیرا او دیده بود در غیر این صورت سالم افراد جوان در فن خود را در طول شیفت.

بلافاصله پس از بهبودی او قرار داده و در یک اختصاص داده شده لولهگذاری تیم در بیمارستان است.

"من امیدوارم که ما می رویم به نگاهی به این, مانند, 'چگونه شد همه ما بهتر آماده شده است؟' "

همه گیر بزرگ شود نگرانی کار

برای برخی از ساکنان این بیماری همه گیر است که تقویت دیرینه نگرانی در مورد شرایط کار.

"این است که واقعا آوردن به نور زیادی از راه هایی است که ساکنان شده جامعه برای سال ها می گوید:" دکتر امی Plasencia, معاون اجرایی رئیس جمهور از کمیته کارورزان و دستياران یک اتحادیه به نمایندگی از بیش از 17,000 پزشکان در آموزش.

قبل از همه گیر این کمیته از کارورزان و دستياران شد هل دادن برای یک لایحه از حقوق است که با تمرکز بر پرداخت بهتر بیمار-زمان و سیاست های دیگر برای حمایت از ساکنان.

"اکنون زمان آن است که ما بیشتر نیاز به این حمایت" می گوید: Plasencia ساکن در یک بیمارستان در بروکلین n. y. "از آنجا که ساکنان واقعا در خط مقدم انجام خیلی از این کار آنها در تعداد بسیار زیادی بیمار شدن."

به طور کلی ساکنان تمایلی به صحبت های عمومی را از نگرانی که انجام این کار می تواند کار خود را به خطر اندازد و حرفه ای آینده. پس از همه گیر آغاز شد و بیشتر در حال گرفتن به رسانه های اجتماعی به هوا نگرانی در مورد شرایط کار.

رزیدنتی پزشکی است که در اصل یک طولانی مدت کارآموزی است که به طور کلی امتداد از سه تا هفت سال است. ساکنان در حال انتظار برای قرار دادن در ساعت های طولانی به عنوان بخشی از آموزش و پرورش خود را. متوسط حقوق و دستمزد مورد $60 ، 000 در سال است.

در دانشگاه واشنگتن, اتحادیه به نمایندگی از پزشکان در آموزش کشتی بیش از یک قرارداد با بیمارستان سیستم در تلاش برای بهتر پرداخت و مزایای.

"مردم نمی توانند کار 80 ساعت در هفته را ببینید واقعا چیزهای وحشتناک در تمام طول روز [و] نه دسترسی به خدمات بهداشت روان و بدون داشتن نوعی از فرسودگی شغلی می گوید:" دکتر زو Sansted است که معاون رئیس جمهور از دانشگاه واشنگتن Housestaff انجمن.

Sansted یک خانواده ساکن پزشکی در سال سوم اختصاص داده بود به کار در ICU به عنوان بیماری همه گیر در سیاتل.

او می گوید: بسیاری از افراد مشتاق به کار ساعت های اضافی می شود و در خط مقدم.

"این فوق العاده غرایز," او می گوید. "پزشکان با وسواس حرفه ای, اما آن را نیز رسیده و برای بهره برداری."

COVID-19 طول می کشد تلفات عاطفی

قبل از همه گیر دکتر مراد خان بود در حال حاضر کمی عصبی در مورد طب داخلی خود را چرخش است.

خان یک رزیدنت روانپزشکی در سال اول خود را شناخته شده به عنوان کارآموزی در دانشگاه ییل در نیوهیون بیمارستان. ناگهان خود را چرخش همزمان با افزایش COVID-19 بيمار.

قوانین در حال تغییر به طور مداوم. در ابتدا او می گوید: آن روشن نیست چه ساکنان خواهد بود خواست به انجام و یا این که آیا وجود خواهد داشت به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی.

دکتر مراد خان اول سال رزیدنت روانپزشکی در دانشگاه ییل در نیوهیون بیمارستان. ایوان Uyanwune پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایوان Uyanwune

"در ابتدا همه چیز به خیلی از کوره در رفته" خان می گوید. "من در واقع صرف مقدار زیادی از زن و شوهر اول هفته با داشتن یک زمان سخت به خواب قبل از رفتن به کار می کنند."

خان می گوید که او در بر داشت خود را در لبه نگران آن است که یک COVID-19 بیمار بود و او نمی خواهد می دانم که چگونه به پاسخ.

"چیزی است که وجود دارد آسیب زا فقط در مورد دانستن چگونه بیمار یک بیمار ممکن است در هر لحظه" او می گوید.

خان بسیار راحت تر از کار کردن با کروناویروس-بیماران آلوده پس از آن در اوایل روز از این بیماری همه گیر در کانکتیکات. اما او به رسمیت می شناسد روانی تلفات و مراقبت از این بیماران بیمار اغلب تنها ارتباط بین آنها و خانواده های آنها.

"شما با داشتن این مکالمات به صورت منظم. آیا ما می خواهیم به تمرکز بر راحتی مراقبت ؟ یا آیا ما می خواهیم به تمرکز بر تلاش برای آنها را به زندگی می کنند بیشتر است ؟ " او می گوید.

خان می گوید coronavirus تنها تأکید مشکلات موجود در آمریکا مراقبت های بهداشتی از نژادی و نابرابری های سلامت به خواسته های قرار داده شده در پزشکی ساکنان.

"در حال حاضر وجود دارد موضوع را در اطراف چقدر ساکنان محل کار و چه مقدار از آنها در حال نظارت و اینکه آیا یا نه که خوب برای سلامت روان خود را," او می گوید. "که حتی بدتر در حال حاضر."

برای بسیاری از ساکنان میراث coronavirus ممکن است عاطفی وزن بسیار کامل از دست دادن.

دکتر Max لازاروس ساکن در یک بیمارستان در لانگ آیلند n. y. رفت به طب اورژانس دقیقا به طوری که او می تواند پاسخ به بحران است.

او به خاطر هل دادن برانکار در اطراف لابی Bellevue بیمارستان به عنوان یک داوطلب در اتاق اورژانس در طول طوفان شنی.

"این چیزی است که من برای امضا" او می گوید. "آن نیروهای شما را به رشد در راه است که من فکر نمی کنم هر چیز دیگری می تواند."

دکتر Max لازاروس پزشکی ساکن در یک بیمارستان در لانگ آیلند n. y. رفت به طب اورژانس بنابراین او می تواند کمک کند در طول بحران. "این چیزی است که من برای امضا. ... آن نیروهای شما را به رشد در راه است که من فکر نمی کنم هر چیز دیگری می تواند." حداکثر لازاروس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حداکثر لازاروس

اما لازاروس می گوید هیچ چیز نمی تواند به طور کامل آماده او را برای تماشای بیماران تماس با اعضای خانواده خود را قبل از رفتن بر روی یک دستگاه تنفس مصنوعی.

"شما به آنها بگویید که امیدوارم آنها را از خواب بیدار اما این احتمال وجود دارد که آنها ممکن است," او می گوید. "این راه را کسی باید بمیرد, به تنهایی در یک ونتیلاتور."

لازاروس, 29, هنوز هم فکر می کند در مورد دو بيمار او تحت درمان زود همه گیر — یک کمی جوان تر از او است دیگر کمی بزرگتر است.

"و آنها درگذشت," او می گوید. "آنها واقعا می چسبد."

این داستان می آید از NPR گزارش همکاری با قیصر سلامت نیوز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب