سودان حملات گروه مسلح دارفور ایجاد کرد کشته شدن حداقل 7

قاهره - یک پوند سودان گروه شبه نظامی با حمله به غیرنظامیان در جنگ زخمی در منطقه جنوب دارفور کشته شدن حداقل هفت

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

قاهره - یک پوند سودان گروه شبه نظامی با حمله به غیرنظامیان در جنگ زخمی در منطقه جنوب دارفور کشته شدن حداقل هفت نفر و زخمی شدن 20 بیشتر فعالان محلی و یک گروه شورشی در روز جمعه گفت.

این حمله در استان مشکل آمد و یک هفته پس از دولت-ارتباط گروه های مسلح با هجوم و اعتراض اردوگاه در شمال دارفور کشته و 13 نفر است.

آخرین حمله برگزار شد پنج شنبه توسط مردان مسلح که آتش به روی مردم به رهبری به مزارع خود در شهر Gereida برخی 107 کیلومتر (66 مایل) جنوب از جنوب دارفور را در استان گفت: محمد Abdel-Rahman al-Nayer سخنگوی یک گروه شورشی شناخته شده به عنوان سودان جنبش رهایی.

هفت نفر کشته شدند گفت: آدم شاهوار سخنگوی یک سازمان محلی است که کمک می کند تا اجرا جابجایی اردوگاه در دارفور است.

اواخر جمعه, al-Nayer قرار داده مرگ و میر در 15 گفت: چند بیشتر مردم در حال تسلیم به زخم های خود را.

چشمک می زند از خشونت در دارفور را تهدید به بی ثبات کردن این کشور شکننده سیاسی گذار. در آوریل سال گذشته یک فراگیر دموکراسی خواهی جنبش اعتراضی سرنگون دیرین مستبد Omar al-Bashir, طلوع یک دولت انتقالی مشترک متشکل از نظامی و غیر نظامی رهبران.

Al-Bashir زندانی در پایتخت خرطوم به اتهام فساد مالی اگر چه دادگاه جنایی بین المللی به دنبال برای یک دهه به بازداشت او را به اتهام نسل کشی و جنایت علیه بشریت بیش از نقش خود در دارفور جنگ است.

سودان دولت قول داده است برای پایان دادن به درگیری ها در این کشور را پرت و دور افتاده استان به امید کاهش هزینه های نظامی که می خورد تا 80 درصد از بودجه ملی.

گروه های شورشی از دارفور و جنوب سودان برای ماه درگیر در مذاکرات صلح. به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده تر برای برگزاری مقامات سابق به حساب دادستان عمومی و انقلاب متعهد شده است به منظور بررسی اتهام جنایات در دارفور است.

در عین حال پراکنده خشونت همچنان با هر حمله جدید سوخت رسانی ترس است که مقامات حاکم ممکن است در وعده های خود تحویل.

"شبه نظامی که مرتکب این جنایت توسط رژیم," al-Nayer گفت: با اشاره به سریع پشتیبانی نیروهای شبه نظامی واحد کشیده شده از Janjaweed شبه نظامیان متهم به جرم قتل و تجاوز در دارفور در 2000s.

این گروه همچنان به خوب بکار بردن قدرت در خارطوم. ژنرال محمد حمدان Dagalo, واحد, فرمانده, است معاون سودان حکم شورای.

هیچ نظر فوری از سریع پشتیبانی نیروهای مورد پنج حمله.

"ما خواستار دولت به نقش خود در حفاظت از غیر نظامیان دستگیری مجرمان و خلع سلاح شبه نظامیان," al-Nayer گفت.

Sit-ins فنر در سراسر دارفور در هفته های اخیر به عنوان افراد عمدتا کسانی که آواره توسط امواج مبارزه در منطقه فشار تقاضا برای دسترسی بدون مانع به مزارع و استعفای ولایتی مقامات امنیتی که آنها می گویند موفق به حفاظت از آنها در برابر مکرر شبه نظامی در حملات.

یک هیئت دولت در اوایل این هفته بازدید از اعتراض اردوگاه فتی بورنو در شمال دارفور, سایت صنعا کشته و زخمی شدند. وجود دارد, Gen. Abdelrahim حمدان Dagalo معاون فرمانده سریع پشتیبانی نیروهای متعهد به راه اندازی یک بررسی پراکندگی نشستن و استقرار نیروهای خود را برای حفاظت بهتر از کشاورزان در طول فصل کشاورزی با توجه به سودان را دولتی اعلام کرد.

در عین حال به زودی پس از این هیئت ملاقات, فیلم آنلاین ظاهر از Gereida نشان دادن یک زن انجام شده بر روی یک برانکارد و با یک گلوله تسلیم در سر او خانه را به آتش کشیدند در اتهام آتش زدن — و بعد از آن کفن بدن کاهش به یک گور دسته جمعی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در ضمن چند ساعت رانندگی در شمال حدود 32 فعالان دستگیر شده بودند در یک تور یا دام با هدف قرار دادن معترضان و مردم آواره این هفته گفت: شاهوار اردوگاه سخنگوی.

در بیانیه ای که جمعه در خارطوم مستقر در دارفور کانون تایید کرد که چندین طرفداران جاروب شده بود در شمال دارفور از جمله یکی از خود را وکیل ارائه کمک های حقوقی برای زندانیان در كتم که در آن نیروهای امنیتی پراکنده دیگر در اعتراض به اردوگاه هفته گذشته است.

بازداشت وکلا و طرفداران می فرستد "یک پیام روشن" که انتقالی مقامات در حال ادامه همان سرکوبگر Bashir-عصر تاکتیک های این انجمن گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب