چه چیزی آن را مانند به سیاه و سفید در آمریکا در حال حاضر ؟

بزرگنمایی این تصویر معترضان نشان می دهد در خارج از سوزاندن 3 حوزه پلیس ساختمان در مینیاپولیس در روز

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان نشان می دهد در خارج از سوزاندن 3 حوزه پلیس ساختمان در مینیاپولیس در روز پنج شنبه. تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس دوشنبه, شکست در مینیاپولیس برای سومین شب متوالی. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

شده اند وجود دارد چند با مشخصات بالا داستان به تازگی شامل آفریقایی-آمریکایی که کشته شده اند — جورج فلوید Ahmaud Arbery و Breonna Taylor — یا در رویدادهای نژادپرستانه مانند birdwatcher در پارک مرکزی یا مرد پلیس در تگزاس برگزار شد و با اسلحه به اتهام در حال اجرا یک علامت توقف. این حوادث را موجب اعتراضات گسترده در سراسر کشور به عنوان یک آمریکایی خود را بیان غم و اندوه و خشم.

NPR می خواهم به شنیدن در مورد واکنش خود را به این داستان و ادامه تظاهرات و همچنین تجربه شخصی خود را به عنوان یک فرد سیاه و سفید در آمریکا است.

لطفا با پر کردن فرم زیر و یک خبرنگار ممکن است تماس شما به صورت یک داستان است.

خود را تسلیم اداره خواهد شد توسط ما به طور کلی شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی. به عنوان سیاست حفظ حریم خصوصی می گوید: ما می خواهیم به شما آگاه باشید که ممکن است شرایطی است که در آن معافیت ارائه شده تحت قانون برای فعالیت های روزنامه نگاری و یا آزادی بیان ممکن است نادیده گرفتن حقوق و حریم خصوصی شما ممکن است در غیر این صورت باید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب