بهینه سازی موتور جستجو: باید بازاریابی آنلاین روش صاحبان وب سایت

[ad_1] برخی از بازدید کنندگان سایت خود مراجعه کنید زیرا شما عاقلانه ذکر شده آن را بر روی کارت کسب و کار شما و

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
[ad_1]

برخی از بازدید کنندگان سایت خود مراجعه کنید زیرا شما عاقلانه ذکر شده آن را بر روی کارت کسب و کار شما و یا اضافه شدن آن به امضای پست الکترونیکی خود را, اما اکثر بازدید کنندگان خود را از موتور های جستجو.

اگر شما می خواهید مردم را به پیدا کردن شخصی خود را در صفحه اصلی زمانی که آنها نام خود را جستجو و به هر دلیلی سایت شما نشان داده نمی شود تا در نتایج موتورهای جستجو محبوب ترین و سپس در بدترین شما خواهد شد کمی کمتر معروف و کمی بیشتر نا امید کرد.

اما آن را بسیار جدی تر اگر شما مسئول برای به حداکثر رساندن تعداد مشتریان آینده نگر که بازدید از وب سایت شرکت خود را به طوری که آنها می توانید به خرید اقلام آنلاین از شرکت خود را در فروشگاه. اگر برای برخی از دلایل موتورهای جستجو نمایش سایت های رقبای خود را پیش از شرکت خود را, سپس آن را می تواند به معنای تفاوت بین شرکت شما و یا از دست دادن پول خود را که به ترویج به یک گوشه اتاق یا تنزل مقام به یک گوشه خیابان.

از محبوبیت فوق العاده ای از موتورهای جستجو در میان کاربران اینترنت است دلیل اصلی که چرا شرکت های تجاری - به خصوص کسانی که درآمد است که عمدتا یا منحصرا حاصل از خرید و فروش آنلاین - مایل به سرمایه گذاری منابع قابل توجه در تنظیم خوب وب سایت خود را برای به دست آوردن بهترین رتبه بندی در لیست موتورهای جستجو. این عمل در حال حاضر حرفه ای از "بهینه سازی موتور جستجو" (SEO) یک جزء حیاتی از بازاریابی آنلاین است.

نحوه کار موتور های جستجو

وجود دارد صدها نفر از عوامل هستند که درگیر زمانی که موتورهای جستجو رتبه وب سایت در جستجو های آلی. شگفت آور به اندازه کافی آنها می تواند تجزیه و تحلیل میلیاردها قطعه از داده ها به عنوان سریع به عنوان 0.5 ثانیه! اقدامات شما را به بهینه سازی سایت خود را به یک اثر مستقیم خود را در رتبه بندی جستجوگرها. قطعات مانند H1, تگ, کلمات مورد استفاده در وب سایت خود توضیحات متا محتوا و چگالی کلمه کلیدی یکتا و بک لینک به برخی از بسیاری از چیزهایی که شما می توانید اهرم برای افزایش رتبه بندی خود را.

H1 برچسب ها: اینها بزرگتر هدر شما با استفاده از به عنوان مطالب خود را. مثلا H1 برای این مقاله خواهد بود عنوان "اصول بهینه سازی موتور جستجو'. این صفحه مقاله سطح ممکن است در نتایج جستجوی گوگل وقتی کسی جستجو برای کلمات کلیدی که در حال حاضر در تگ H1 مانند 'SEO' و اصول اولیه SEO". مطمئن شوید که تگ های H1 مربوط به کلمات کلیدی شما می خواهید به نشان می شود برای.

چگالی کلمه کلیدی: این مقدار بار که کلید واژه مخاطبان خود را در حال جستجو برای ظاهر وب سایت خود را. مطمئن شوید به ذکر است کلمات کلیدی خود را نه تنها در خود تگ های H1, بلکه در بدن از مطالب خود را. در حالی که شما می خواهید را شامل کلمات کلیدی خود را اغلب نمی بیش از اشباع مطالب خود را. به یاد داشته باشید گوگل را نیز در نظر بگیرید استفاده از مترادف کلمات کلیدی.

اول ایجاد یک لیست از تمام عبارات که شما می توانید از فکر می کنم که مردم ممکن است برای پیدا کردن سایت شما - عبارات موجز است که بهترین توصیف کسب و کار شما. سپس با سنگ تیز کردن این لیست به دو دوجین به احتمال زیاد از عبارات. اگر شما مشکل ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی و سپس نگاهی به Wordtracker که طراحی شده است برای کمک به شما در بهینه سازی لیست کلمه کلیدی خود را. در این زمان آنها ارائه یک محاکمه آزاد.

این کلمات کلیدی می تواند و باید در واقع در متن هر صفحه قابل مشاهده است به کسی که با مشاهده این صفحه را در یک مرورگر وب است. علاوه بر این کلمات کلیدی می تواند قرار داده شده در سرفصل سرفصلهای تصاویر,' نوشتن شرح تصاویر و, تصاویر,' متن جایگزین صفات () عنوان صفحه و در هر نقطه دیگری که به نظر می رسد آنها مناسب است.

توضیحات متا: این توضیحات شما ارائه خود را در موتورهای جستجو برچسب های HTML. متا توضیحات شما برای استفاده از وب سایت خود را نیز باید شامل کلمات کلیدی شما می خواهید مخاطبان خود را به جستجو برای.

شما باید این را در ذهن زمانی که شما در حال تعجب که چرا برخی یا همه از موتورهای جستجو به نظر می رسد نادیده گرفتن وب سایت جدید خود را. آن را به سادگی یک سوزن در بزرگه انبار کاه است. اما نمی دهد تا امید

یکتا: این اشاره به دائمی لینک های URL خاص برای وب سایت خود را. این است که به نفع شامل کلمات کلیدی خود را در این یکتا به منظور در نظر گرفته شده برای رتبه بالاتر در گوگل. برای مثال اگر شما یک باغبانی سایت و می خواهید مصرف کنندگان خود را برای پیدا کردن کلمات کلیدی "چمن زن ها "محصولات" این امر می تواند مطلوب برای شما به یک صفحه با یک لینک ثابت مانند: http://www.gardening.com/lawn-products.

بک لینک: این زمانی است که وب سایت های دیگر لینک به شما ارائه خود را به بینندگان خود را با آدرس وب سایت. برای مثال اگر فوربس اشاره به کسب و کار شما در وب سایت خود را و شامل یک لینک برای خوانندگان خود را که منجر به وب سایت خود را, این می تواند به عنوان یک backlink. بیشتر از این شما را بهتر از فرصت های خود را به رتبه بالاتر در کلمات کلیدی خود را. منبع لینک دهنده خود را نیز یک عامل در رتبه بندی است. گوگل ارزش کیفیت و بزرگتر منبع خود backlink آمده از (به عنوان مثال. فوربس نیویورک تایمز .gov آدرس و غیره.) بهتر است شانس شما را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو بهینه سازی.

بهینه سازی موتور جستجو بر روی دسکتاپ مقابل تلفن همراه: وب سایت خود را دوستانه همراه ؟

موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تحول و تغییر الگوریتم خود را به منظور نگه دارید تا با به طور مداوم در حال توسعه فن آوری های جدید. با ظهور دستگاه تلفن همراه بیشتر و بیشتر افراد در حال جستجو بر روی بروید. گوگل متوجه افزایش ترافیک تلفن همراه خود کاربران و نورد علاوه بر جدید به خود را جستجو رتبه بندی معیارهای. اگر وب سایت خود را دوستانه تلفن همراه (, پاسخگو بهینه سازی شده برای مشاهده در اندازه صفحه نمایش تلفن همراه) گوگل رتبه وب سایت خود را پایین تر در رتبه بندی جستجو. اما این تنها تاثیر تلفن همراه خود را جستجو رتبه بندی. جستجو رتبه بندی از غیر دستگاه های تلفن همراه مانند یک کامپیوتر رومیزی و یا لپ تاپ را نمی خواهد تحت تاثیر قرار. این چیزی است که به نگه دارید در ذهن اگر شما می دانید شما بازار هدف خاص است که بیشتر احتمال دارد به جستجو برای کلمات کلیدی خود را در یک دستگاه تلفن همراه (به عنوان مثال محصول خود را توسط یک برنامه تلفن همراه).

گواهی SSL. به تازگی گوگل قرار میگیرد وب سایت هایی که دارای گواهینامه های SSl. در نظر خرید یک گواهینامه SSL امروز. Uniquenameregistration.com ارائه می دهد انواع گواهینامه SSL در خوب رای دادن.

طراحی سایت و عوامل دیگر

در حالی که تعبیه خوبی هدفمند کلمات کلیدی در سایت شما است که به اذعان اکثر جستجوگرها با ارزش روش های دیگر وجود دارد ارزشمند عناصر: هوشمند, طراحی سایت لینک های متقابل و جذاب محتوای صفحه. به سایت خود را به عنوان استقبال ممکن برای موتورهای جستجو عنکبوت: سازماندهی صفحات و لینک ها در یک سلسله مراتب منطقی انتخاب کردن برای CSS divs به جای استفاده از جداول تو در تو استفاده از متن به جای استفاده از تصاویر برای لینک های ناوبری (یا حداقل بی عیب و نقص تصویر ارزش alt) و شامل یک نقشه سایت (که به عنوان یک شاخص از لینک ها به صفحات خود را) اگر سایت دارای بیش از ده صفحه است.

مناسب ارتباط متقابل است که هنگامی که دو یا بیشتر از دو سایت لینک به هر یک از دیگر به عنوان یک نتیجه طبیعی از اطراف محتوای هر سایت. این کاملا متفاوت و به مراتب موثر تر از - به اصطلاح "مزارع" است که صرفا محتوا-رایگان صفحات که حاوی چیزی جز لینک به سایت های مشتریان پرداخت. موتور جستجوی شرکت های در به که گرفتار ترفند خیلی وقت پیش. در نتیجه پرداخت کسی که شامل لینک به وب سایت خود را در میان هزاران نفر از دیگران نه تنها اتلاف پول خود را اما می توانید سایت خود را به سرعت جریمه در نتایج جستجو و یا حتی لیست سیاه به طور کامل.

بهترین راه برای جلب بازدید کننده های جدید به سایت خود را که آیا آنها انسان یا عنکبوت است که به رایگان ارائه محتوای با کیفیت. این را تشویق بازدید کنندگان انسان به بررسی بازگشت اغلب برای دیدن مطالب جدید و همچنین برای ارسال لینک به سایت شما در سایت خود و در وبلاگ خود. این همواره افزایش می دهد سایت خود را برآورد توسط موتورهای جستجو است. داشتن مطالب تازه است که مسابقات خود را هدفمند کلمات کلیدی و عبارات نیز در نتیجه بالاتر از رتبه بندی توسط موتورهای جستجو به این دلیل آنها همیشه بررسی کلمات در چارچوب مواد اطراف آن.

استراتژی جستجوگرها خود را باید در یک فرایند طولانی مدت

قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل یک شبه اتفاق نمی افتد. استراتژی جستجوگرها خود را نیاز به یک فرایند مداوم است. به عنوان توسعه فن آوری موتورهای جستجو نیز انطباق با این تغییرات با تغییر الگوریتم خود را که تعریف چگونه شما رتبه وب سایت می شود. اقامت در بالا از استراتژی جستجوگرها خود را و مطمئن شوید که آن را تا به تاریخ.

استراتژی جستجوگرها خود را خواهد شد یک راه طولانی برای شما و کسب و کار خود را با تعمیر و نگهداری مناسب. نه تنها شما باید زمان خود را پایه مشتری, اما شما می توانید منفعلانه تعلق گرفتن ترافیک به وب سایت شما در حال حاضر در بالا 5 جستجو برای کلمات کلیدی خود را. مشتریان قادر خواهد بود برای پیدا کردن شما و کسب و کار شما به راحتی هنگامی که به دنبال اطلاعات مربوطه که مربوط به کسب و کار شما. یک قاعده سرانگشتی مناسب برای نگه داشتن در بالای استراتژی جستجوگرها خود را برای پژوهش و تاکتیک های استفاده شده توسط رقبای خود را. گوگل کلمات کلیدی خود را و ببینید که مکان در بالا 5 جستجوهای سپس تجزیه و تحلیل وب سایت خود را به ببینید که چگونه و چرا آنها قرار داده شده در بالای رتبه بندی

بهینه سازی موتور جستجو است که به طور فزاینده مهم جزء عاقلانه ارتقاء وب سایت. در حالی که یک مقاله می توانید تنها با لمس بر روی موضوعات مهم در سئو شما به احتمال زیاد می توانید ببینید در حال حاضر چه مهم است این روش ها برای بهبود سایت خود را در جدول رده بندی در رتبه بندی موتور جستجو و در نتیجه در چشم کاربران اینترنت برای آنها "گوگل" در حال حاضر یک فعل.

[ad_2]
آخرین مطالب