ورودی عراق نخست وزیر قول حمایت از معترضان که نشان دادن در برابر او

بزرگنمایی این تصویر محمد توفیق Allawi عکس در سال 2012 نام گرفت عراق را نخست وزیر بعدی. پس از انتصاب

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

محمد توفیق Allawi عکس در سال 2012 نام گرفت عراق را نخست وزیر بعدی. پس از انتصاب خود را در روز شنبه Allawi ساخته شده نشان از حمایت از معترضان ضد دولتی در جنبش اعتراضی. Prashant رائو /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Prashant رائو /خبرگزاری گتی ایماژ

پایان دو ماه بن بست سیاسی محمد توفیق Allawi بود به نام عراق نخست وزیر در روز شنبه.

اما حتی به عنوان Allawi متعهد به سرکوب فساد و اصلاحات دولت او این است که مجموعه رهبری تظاهرکنندگان به خیابان ها ریختند و در مخالفت با او.

و Allawi هدر رفته هیچ زمان و جذاب به طور مستقیم به جرم ضد دولتی جنبش که roiled این کشور برای ماه می باشد. از اکتبر صدها هزار نفر از عراقی ها به خیابان آمده اند و خواستار حذف نخبگان سیاسی کشور وادار کردن Allawi را سلف عادل عبد المهدی در ماه نوامبر.

در یک آدرس در تلویزیون دولتی در شنبه Allawi با هدف پروژه طلوع یک عصر جدید در عراق سیاست است.

چادری معمولی در یک ژاکت او وعده داده شده به استعفا اگر او قادر به تعیین مناسب دولت و یا اقدامات لازم برای مبارزه با فساد است. و به نام او در اعتراض به حمل با خواسته های خود را.

"من کارمند خود حمل اعتماد خود را پس از عقب نشینی نکنید تا زمانی که شما دریافت می کنید آنچه شما می خواهید" Allawi گفت.

غذای که تماس تظاهرکنندگان با تجمع در میدان تحریر قلب جنبش اعتراضی در بغداد شعار در مخالفت با Allawi انتصاب.

آنها را رد کرده اند Allawi نامزدی و گفت هر کسی که قبلا برگزار کابینه و پست و آلوده است. Allawi به عنوان یک وزیر کابینه در دو دولت قبلی.

اما Allawi می آید به قدرت با ضروری در حمایت از روحانی شیعه Muqtada al-Sadr که بلوک سیاسی است و یکی از بزرگترین در مجلس.

صدر پیروان رفت به میدان تحریر در روز شنبه در یک آشکار فشار به حد ضد Allawi تظاهرات.

Allawi را نامزد مخالف است توسط یکی دیگر از برجسته شیعه و سیاستمدار سابق نخست وزیر نوری المالکی ،

Allawi استعفا از مالکی دولت در سال 2007 بیش از آنچه که او به نام مالکی را از سیاست های فرقه ای. مالکی یک شیعه به طور گسترده ای مورد سرزنش برای دامن زدن به نزاع های فرقه ای بین عراق شیعه و سنی جمعیت در حالی که او در قدرت بین سال های 2006 و 2014. مخالفت خود را به Allawi است که شیعه می تواند پیچیده نخست وزیر تلاش برای تدوین یک کابینه بر اساس فردی مدارک به جای وفاداری خود را به احزاب — همچنین یک کلید تقاضا از مخالفان دولت.

در اعتراضات مردمی است که کل کشور را فرا گرفته تظاهرکنندگان خواستار شغل و پایان دادن به فساد و آنچه آنها را به عنوان ایران دخالت عراق در امور داخلی.

نیروهای امنیتی عراق و ایران مورد حمایت شبه نظامیان وابسته به آنها باید به هر طریقی با یک واکنش, کشته شدن حداقل 600 معترضان در چهار ماه پس از تظاهرات را گشوده است.

یک موضوع مهم Allawi مجبور خواهد شد به آدرس آینده از نیروهای ایالات متحده در عراق است. دلیل افزایش تنش ها بین ایالات متحده و ایران در ماه گذشته پارلمان عراق رای به اخراج نیروهای ایالات متحده. یک ایرانی حمله موشکی در عراق پایه مسکن ایالات متحده خدمات اعضای مجروح شدن ده ها تن از سربازان آمریکایی.

در پاسخ به Allawi انتصاب سفارت آمریکا در بغداد با انتشار بیانیه ای گفت: "شرایط فعلی در عراق و منطقه نیاز به مستقل و صادقانه دولت متعهد به پرداختن به نیازهای مردم عراق. نامزدی محمد توفیق Allawi به عنوان نخست وزیر جدید باید به دنبال تا با تلاش برای به انجام رساندن این هدف است."

Allawi و 65 مورد مطالعه معماری در بغداد و لبنان قبل از حرکت به انگلستان که در آن او یک شهروند بریتانیا. او انتظار می رود که به نفی تابعیت انگلیسی خود را به کار.

مجلس در انتظار قرار داده نامزدی خود را برای رای گیری در جلسه بعدی. هنگامی که او قسم خورده است در Allawi را 30 روز به قرار دادن با هم یک کابینه.

او مجموعه ای به عنوان نخست وزیر تا زمانی که انتخابات زود هنگام برگزار می شود.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن