خاویر منتس استاد از لاتین فرهنگ در شهرستان ونتورا می میرد در 67

در سال 2004 آنا Bermudez دریافت برخی از مشاوره ناخواسته از خاویر منتس در مورد یکی از قطعات هنری.قد بلند, سبیل

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

در سال 2004 آنا Bermudez دریافت برخی از مشاوره ناخواسته از خاویر منتس در مورد یکی از قطعات هنری.

قد بلند, سبیل پرپشت و تقریبا همیشه لباس سفید شلوار سفید guayabera و پاناما کلاه بزرگ "X" برش تحمیل مسیر در سراسر شهرستان ونتورا را در جامعه لاتین.

او بنیانگذار De Colores هنر نشان می دهد سالانه نمایشگاه موسیقی و رقص و هنر برگزار شد و در زادگاه خود از سانتا پائولا. چرخش arpeggios منتس کنده از چنگ ارائه شده موسیقی فیلم به جمع آوری اعانه و جامعه شب از اوهای به اخنرد; نقاشی های او معمولا ruminations در مکزیک تم یا farmworkers آویزان در منطقه لاتین روشنفکران.

منتس به دنبال Bermudez پس از او از لحاظ سیاسی با مضمون rebozo (مکزیکی-سبک شال) بر روی صفحه نمایش در موزه شهرستان ونتورا او را تحت تاثیر قرار.

تبلیغات

"او گفت:," شما می دانید چه ؟ شما باید نگه دارید انجام این کار گفت:" Bermudez که در حال حاضر موزه متصدی رئیس. "او این کار را با همه. او همیشه صحبت شما. صحبت کردن به او به شما انگیزه بیشتری به انجام."

چهارده سال پس از اولیه خود روبرو می شوند منتس خواسته Bermudez برای نفع: منتس آماده بود تا از De Colores و می خواستم این موزه را بیش از خود جشنواره است. آن را مجددا راه اندازی در سال آینده.

"آن را مانند عبور از مشعل" Bermudez گفت. "چیزی که او را برای مدت طولانی و در حال حاضر آن را تا به همه ما آن را ادامه دهد. او می دانست که ما آماده بودند."

پس از مدتها بیماری منتس درگذشت پنج شنبه در سن 67.

تبلیغات

"او فقط یک آهنربا برای مردم گفت:" جنیفر Heighton مدیر اجرایی سانتا پائولا موزه هنر که در آن منتس شد عضو هیئت مدیره برای سال ها و کمک به شروع یک مجموعه اختصاص داده شده به Chicano هنر است. "مردم خواست می شود در اطراف او و از او یاد بگیرند. او دوست داشت در جامعه خود را. او به طور کامل به آن متعهد است."

"او یک tlamatiniگفت:" خاویر گومز مدیر هنری برای والنسیا را Inlachek فرهنگی هنری مرکز با استفاده از یک Nahuatl واژه که تقریبا ترجمه به عنوان "مرد دانا." منتس شد یک دانش آموز به معلم برای او در سال 1973 در کاماریلو و دو همکاری در پروژه های دهه. "او به ما نشان داد چگونه به احساس قلب ما دیدن چهره ما و بیان روح ما است."

Xavier Montes with students

منتس با دانش آموزان خود را در یک عکسي. سانتا پائولا بومی تحصیل کرده و سرگرم مخاطبان خود Chicano هنر و موسیقی وکالت برای چند دهه.

(Juan D. Ramirez)

منتس در ابتدا برنامه ریزی برای کمک به پرورش Chicano هنر در شهرستان ونتورا. به دنیا آمد و در سال 1952 به farmworkers, منتس مطرح شد عمه او را به عنوان پسر خود. او به بخش داخل و خارج را پوشش می دهد از کتاب های قدیمی به نقشه کشی مواد از آنجا که او نمی باید پول برای لوازم هنری.

پس از نانامی به بازی در مورپارک و ونتورا دانشگاه های او به دست آورده مدرک لیسانس خود را در استودیو هنری و تدریس مدارک تحصیلی از UC Santa Barbara ماندن در منطقه پس از فارغ التحصیلی. منتس' تسلط آکریلیک بریده او را در نمایشگاه لس آنجلس و سان فرانسیسکو در میان دیگر شهرهای بزرگ.

اما او به سانتا پائولا در سال 1983 به مراقبت از خود بیمار تئا. در حالی که تقلا از جهان بزرگتر وجود دارد piqued است منتس او تصمیم گرفت به جهان را به خود خواب آلود کشاورزی شهر به جای.

"من می خواستم به بخشی از این جنبش اما من یک سخنران عمومی یا واقعی رادیکال و معترض گفت: شهرستان ونتورا ستاره در سال 2015. "این یکی از راه های مشارکت و ترویج فرهنگ از طریق موسیقی است."

در آن منتس در حال حاضر متعلق به یک چنگ, ساز او در عشق با سقوط کرد و پس از گوش دادن به یک آلبوم از پسر jarocho موسیقی در دانشگاه سانتا باربارا و در حال تبدیل شدن به یک پرکار نوازنده گیتار. او منتشر شد دو آلبوم از instrumentals که چرخش از استانداردهای مکزیکی مانند "وراکروز" و "Amor Eterno" به بزرگترین نسل کلاسیک مانند "صخره های سفید دوور" و "Guantanamera."

تبلیغات

او همچنین از ثبت "لا Inundacion" یک corrido مورد 1928 سقوط از سنت فرانسیس سد که وارد سانتا پائولا و کشته شدن حداقل 431 مردم در آنچه باقی مانده بزرگترین از دست دادن زندگی در کالیفرنیا تاریخ پس از سال 1906 سان فرانسیسکو زلزله. او به رنگ نقاشی های دیواری, ارائه رایگان گیتار کارگاه های آموزشی به سالمندان در کلیساها و یا در خانه خود و ایجاد یک کودکان گروه فرشتگان در چنگ.

همه این ها به اوج خود رسید هر سال با De Colores هنر نشان می دهد که آغاز شده و در سال 1994 به عنوان یک خیابان بازار اما در نهایت تبدیل به یک هفته طولانی و امر به خود جلب کرد که هنرمندان و شرکت کنندگان از سراسر جنوب کالیفرنیا.

Xavier Montes Santa Paula Art Museum

منتس با یکی از قطعات خود را در یک نمایشگاه در سانتا پائولا موزه هنر.

(سانتا پائولا موزه هنر)

"فرهنگی هنری حرکت درونی من روح آن القا انرژی در من است که کلمات نمی تواند بیان او گفت:" در یک سال 2004 گفتار. "این است که این عشق و این شور و هیجان که حرکت می کند من می خواهم به شدت برای به اشتراک گذاشتن با شما به طوری که شما بیش از حد می تواند احساس می کنم احساس می کنم."

در سال 2005 و 2007 منتس جمع آوری ده ها تن از سالمندان نوازندگان که در حال کمک به سانتا پائولا یک چشمه از موسیقی مکزیکی قبل از جنگ جهانی دوم به سند داستان زندگی خود را. در سال های بعد منتس نیز مشغول به کار در سانتا پائولا را بلانچارد جامعه کتابخانه و رنسانس دبیرستان در حالی که همچنان به تولید هنر و موسیقی برای خودش.

"او یک مدل نقش راه او زندگی می کرد" گفت: Juan D. Ramirez یک خمین ساکن بود که منتس' هم اتاقی در دانشگاه. او به یاد چگونه در تعطیلات آخر هفته به خانه منتس بازی corridos در اواخر شب در لاس پیدرس پارک به دوستان و غریبه ها به طور یکسان. "او همیشه به خود را. او هرگز در مورد مراقبت از خود."

منتس است جان سالم با شریک زندگی خود را, ونسا Acosta, دو خواهر و دو برادر پدر Anica دیوار پسر رابرت منتس و دو نوه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن