'شما می تواند بخشی از راه حل': عزیزان از کشته متیس شکارچیان اصرار شهرداران برای مقابله با نژادپرستی

ادمونتون—اعضای خانواده از دو متیس شکارچیان که کشته شدند در راه روستایی در جنوب آلبرتا نوشته اند به محلی شهردار

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

ادمونتون—اعضای خانواده از دو متیس شکارچیان که کشته شدند در راه روستایی در جنوب آلبرتا نوشته اند به محلی شهرداران ترغیب آنها به صورت نژادپرستی در جوامع مربوطه خود.

دو مرد کشته در اواخر ماه مارس یعقوب Sansom و موریس کاردینال حال صعود یک گوزن شمالی قبل از سفر به یک روستای نزدیک به رها کردن گوشت برای یک عضو خانواده به گفته بستگان خود را. پلیس ادعا می کنند که یک درگیری در تقاطع شمال روستای Glendon آلتا., led مرد دیگری به ساقه کاردینال و Sansom مرده است. Glendon ساکن Anthony Michael Bilodeau و پدرش راجر Bilodeau دارند با اتهام قتل درجه دوم.

بسیاری بر این باورند که وجود دارد نژادی, انگیزه قتل, اما پلیس گفته اند که آنها باور نمی کنم که. Sansom می دانستم که حداقل یکی از مردان در حال حاضر متهم در مرگ او. ستاره به تازگی صرف یک ماه تحقیق در مورد قتل و مکالمه آنها را برانگیخت.

دو نامه امضا شده توسط پنج تن از اعضای خانواده قربانیان درخواست تغییرات گسترده: ممنوعیت نمادهای نژادپرستانه مانند مؤتلفه پرچم "عمدی روابط" با اطراف برای اولین بار سازمان ملل و متیس جوامع برای شهرداران برای برگزاری گفتگو در مورد نژاد پرستی و خشونت در منطقه توسعه ضد نژادپرستی سیاست و شروع به کار در متنوع تر شورای شهر نمایندگی.

دو نامه خطاب به شهردار لورا Papirny از Glendon و شهردار ژن Sobolewski از Bonnyville.

Glendon یک روستای کوچک در حدود 30 دقیقه به غرب Bonnyville یک شهر از 6000 است.

"به عنوان قبلی اعضای Bonnyville جامعه ما می تواند صحبت می کنند و دست اول از نژادپرستانه تجربه است که ما را مجبور به ترک این شهر از ترس برای ایمنی ما می گوید:" نامه امضا شده توسط Sansom مادر, برادر, همسر, خواهر و پسر عموی.

"شما می تواند بخشی از راه حل است."

خانواده نامیده می شود در هر دو شهرداران به آدرس "نژادی و خشونت" که "مرتکب به مردم بومی ساختاری و به صورت جداگانه."

"بین نسلی نژادپرستی عمیق و ریشه مسئله در بسیاری از جوامع روستایی آغاز شد که با حذف اجباری مردم بومی از حاکمیت سرزمین کاهش شکار و خود-تعیین روش های زندگی بخش های کوچک از زندگی در فضا به نام رزرو" نامه متحده است.

در این نامه خانواده دعوت هر دو شهرداران برای حضور در یک تجمع مسالمت آمیز برنامه ریزی شده برای اواسط این ماه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Kieran Leavitt


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب