یک سیستم زندان تاپ در ویروس مرگ شروع می شود بازگشایی به هر حال

کلمبوس, اوهایو, اوهایو دهکدهای از دست داد بیشتر زندانیان به COVID-19 بیش از هر دولت دیگر, اما آن زندانها با ای

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

کلمبوس, اوهایو, اوهایو دهکدهای از دست داد بیشتر زندانیان به COVID-19 بیش از هر دولت دیگر, اما آن زندانها با اینحال باید شروع بازگشایی به جای آهسته بازگشت به کسب و کار و به جرم, زندان, مدیر گفت.

این گروه را آغاز کرده است پذیرش زندانیان جدید از زندان دوباره و باید به زودی از سرگیری روند عادی انتقال زندانیان زمانی که لازم آنت اتاق-اسمیت رئیس اوهایو وزارت احیا و اصلاح در مصاحبه ای گفت: در این هفته.

"ما باید برای رسیدن به آنچه که جدید رفتن عادی به مانند آنچه که این آژانس خواهید به نگاه مانند و زندگی می کنند با COVID," اتاق-اسمیت گفت.

"کل جامعه است بازگشایی تا زمانی که شما باز کردن مجدد جامعه, شما در حال رفتن به باید بیشتر قوانین شکسته نیز," او اضافه شده است. "پس در واقع زمانی که شما راه اندازی مجدد جامعه, کل فرایند راه اندازی مجدد."

که خبر بد برای طرفداران اهل بیت بوده که این استدلال برای آزادی جمعی از زندانیان اگر چه اقدام قانونی می تواند نیروی تغییرات.

چهار زندانی مستقر در اوهایو زندان — Marion ریچلند و آلن — باید شکایت کرد برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله دسترسی به تمیز کردن لوازم و افزایش تعداد زندانیان.

"اگر زندان در حال حاضر بیش از حد پر و ما باید جای دیگری برای قرار دادن مردم در عین حال آن را مطلقا نباید زندان تسهیلات گفت: Gary Daniels رئیس لابی برای اوهایو فصل از اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا.

اوهایو منتشر کرده است حدود 140 زندانیان اولیه از جمله 11 زندانیان زن که تا به حال بچه ها در حالی که در زندان و هشت زندانی های که عفو درخواست اعطا شد, زندان سوابق نشان می دهد. که از مجموع جمعیت بیش از 48,000.

آمار رسمی نشان می دهد موارد به نظر می رسد به سرعت در اوهایو 28 زندانهای اما یک تصویر واقعی سخت است برای رسیدن به این دلیل که دولت تصمیم گرفته است در برابر توده تست از تمام موسسات. به جای این سازمان را تست تنها زندانیان نشان دادن نشانه هایی از COVID-19.

که رویکرد به دنبال مشاوره از مقامات بهداشتی دولت که می گویند که تمرکز باید بر روی درمان هنگامی که وجود دارد گسترده تعداد مثبت آزمون Chambers-اسمیت گفت.

بیش از 600 کارمند systemwide باید آزمایش مثبت همراه با بیش از 4500 زندانی. از کسانی که 66 زندانیان فوت کرده اند از تایید و یا احتمالی موارد COVID-19 با مرگ و میر در سراسر هشت نهاد.

دو نگهبان و دو پرستار فوت کرده اند.

اوهایو ثبت بیشترین مرگ و میر زندانیان از COVID-19 و رتبه دوم تنها به تنسی در مورد در هر 100,000 زندانیان با توجه به تجزیه و تحلیل توسط مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری. اوهایو نیز چهارم-بالاترین زندانی مرگ و میر.

در سراسر ایالات متحده بیش از 29,000 زندانیان دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 و حداقل 415 فوت کرده اند با توجه به تجزیه و تحلیل. هزاران نفر از اصلاح افسران سراسر کشور نیز آزمایش مثبت است.

اتاق-اسمیت با اشاره به این که آژانس او هرگز واقعا به بسته جدید زندانیان پس از آن در ادامه به بازگشت مجرم که نقض آزادی مشروط.

پردازش زندانیان جدید است که خطرات آن به عنوان آژانس کشف هنگامی که یک زن زندانی بدون علائم مورد آزمایش قرار گرفت و داشت به مثبت. زن مصرف بسته شد در حالی که این سازمان در آثار افرادی که در تماس با مدیر گفت.

چند استان ها نیز ممنوع از فرستادن زندانیان به زندان های کشور به دلیل شیوع کروناویروس در زندان از جمله کویاهوگا, Franklin, Mahoning, فردا و استارک با توجه به زندانها آژانس.

در Marion, یکی از سخت ترین ضربه زندانها زندانی Jasen دیدن است با احتیاط از یک هجوم جدید از زندانیان. تقریبا کل جمعیت حدود 2000 آزمایش مثبت در برخی از نقطه از جمله 44 ساله دیدن — و 14 زندانیان و گارد فوت کرده اند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اجتماعی فاصله غیر ممکن است در زندان خوابگاه او گفت که در آن تختخواب هستند 3 فوت از هم جدا و در نزدیکی زندانیان یک طول بازو دور. به عنوان یک نتیجه زمانی که coronavirus آمار آن گسترش مانند آتش سوزی گفت: ببینید که محکومیت به هشت سال حبس به اتهام سرقت و جعل هویت یک افسر پلیس است.

"وقتی این طریق آن را مانند هر دوم یا سوم رک وجود دارد که نمی تواند خارج شدن از تخت خواب" دیدن گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "و نه تنها آن را اتفاق می افتد اما این اتفاق افتاد برای هفته ها و ماه های پس از آن."

"هنوز هم اتفاق می افتد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن