Spacewalking فضانورد از دست می دهد آینه, جدیدترین فضا های ناخواسته

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - یک spacewalking فضانورد اضافه شده به قطعات ناخواسته در مدار زمین در روز جمعه ا

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - یک spacewalking فضانورد اضافه شده به قطعات ناخواسته در مدار زمین در روز جمعه از دست دادن یک آینه کوچک به عنوان به زودی به عنوان او پا را از ایستگاه فضایی بین المللی برای باتری کار می کنند.

فرمانده کریس کسیدی گفت: آینه شناور دور در حدود یک فوت در هر ثانیه است.

کنترل ماموریت گفت آینه به نحوی شد جدا از کسیدی لباس فضایی. آیتم های از دست رفته مطرح شده هیچ خطر به دو راهپیمایی فضایی یا ایستگاه ناسا گفت.

Spacewalking فضانوردان پوشیدن مچ دست آینه در هر آستین برای بهتر نمایش در حالی که مشغول به کار است. آینه فقط 5 اینچ 3 اینچ و همراه با آن گروه انبوه به سختی به یک دهم از یک پوند.

کسیدی و باب Behnken که به دنبال او بدون بدبختی انجام شد برای اولین بار از حداقل چهار spacewalks به جای آخرین دسته ای از ایستگاه باتری.

پس از شش جدید لیتیوم-یون باتری های نصب شده در مدار آزمایشگاه باید به خوبی برای بقیه عملیاتی خود را با توجه به ناسا. بزرگ جعبه مانند باتری قوی تر و کارآمد تر از قدیمی نیکل-هیدروژن باتری آینده — نگه داشتن ایستگاه زمزمه هنگامی که آن را در شب کنار زمین.

باتری تعویض آغاز کرد و در سال 2017, با قبلی خدمه قرار دادن در 18 لیتیوم-یون باتری نیم به عنوان بسیاری از آنهایی که قدیمی جایگزین شده است.

کسیدی و Behnken شش بیشتر به پلاگین در قبل از تکمیل این کار است. آن را دست و پا گیر کار: هر یک باتری است که در مورد یک حیاط (متر) قد بلند و گسترده با جمعی از 400 پوند (180 کیلوگرم).

خود را spacewalks ادامه انتظار می رود از طریق جولای قبل از Behnken به زمین بازگشت در ماه اوت روی یک SpaceX Dragon کپسول.

Behnken و داگ Hurley, تاریخ ساخته شده در پایان ماه مه با SpaceX اولین فضانورد راه اندازی.

این هفتمین راهپیمایی فضایی برای هر دو مردان است. هر کدام از این صرف بیش از 30 ساعت در خلاء فضا.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب