با هیچ زمان موارد نیوزیلند آسانسور باقی مانده COVID-19 محدودیت

بزرگنمایی این تصویر نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio طی یک کنفرانس خبری در مورد COVID

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio طی یک کنفرانس خبری در مورد COVID-19 در مجلس در ولینگتون در روز دوشنبه. مارتی ملویل/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارتی ملویل/خبرگزاری گتی ایماژ

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio می گوید این کشور رسما ریشه کن COVID-19 و بازگشت به حالت عادی پس از آخرين فرد آلوده به بهبود است.

جداسازی و قرنطینه برای کسانی که از خارج از کشور ادامه خواهد داد.

اعلام می آید هفته پس از protocol wine studio دولت شروع به کاهش در محدودیت پس از نیوزیلند همه-اما حذف جامعه انتقال جدید کروناویروس.

آخرین اطلاعیه که به ارمغان می آورد این کشور از 5 میلیون به پایین ترین سطح هشدار بدان معنی است که بزرگ و مجامع عمومی مانند کنسرت ها و رویدادهای ورزشی اجازه خواهد داشت برای اولین بار از مارس 23 protocol wine studio اعلام کرد در سراسر کشور مستند در میان افزایش تعداد روزانه موارد است. رستوران ها و حمل و نقل عمومی نیز مجاز به از سرگیری عملیات عادی.

"امروز من می تواند اعلام کند که [به] دولت موافقت کرده است که ما در حال حاضر حرکت به سطح 1 به اقتصاد ما به حالت عادی بازگشت دوباره. و ما تقریبا بلافاصله شروع," او گفت:.

زمانی که او این خبر را شنیده است که وجود دارد بیشتر فعال COVID-19 موارد protocol wine studio او گفت: "آیا کمی رقص" برای دخترش, Neve خواهد شد که به نوبه خود دو سال بعد از این ماه است.

"[S]او گرفتار شد کمی با تعجب اما او پیوست و در داشتن مطلقا هیچ ایده چرا من رقص در اطراف سالن اما بهره گیری از آن با اینحال" نخست وزیر گفت.

نیوزیلند که به سرعت در پاسخ به تهدید این بیماری است که اغلب ذکر شده به عنوان یک مدل برای چه کشورهای دیگر ممکن است رسیدگی به بحران است. در ماه مارس آن را تحمیل دو هفته قرنطینه در هر ورود از خارج از کشور و به سرعت به دنبال آن است که با یک ماه اقامت در خانه سفارش برای تمام زلاند جدید. موارد به اوج خود رسید و در اوایل ماه آوریل و پس از آن به سرعت کاهش یافت و بیش از چند هفته آینده. اواخر مارس نیوزیلند تا به حال فقط یک فعال COVID-19 مورد است.

تمام گفته نیوزیلند دیده است فقط بیش از 1500 عفونت و 22 و میر ناشی از این بیماری است.

حتی پس protocol wine studio هشدار داد که این بیماری همچنان یک نگرانی و نیوزیلند است "نه ایمنی بدن به آنچه اتفاق می افتد در بقیه جهان است."

"در سطح 1 ما انتظار ادامه recovery" او به خبرنگاران گفت: اما هشدار داد: "ما تقریبا قطعا دیدن موارد در اینجا دوباره. که نشانه ای است ما شکست خورده اند."

او تصریح کرد: نیاز به زلاند نو به ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار و پیروی از دستورات پزشک به خود منزوی در صورت لزوم و برای ادامه مکرر دست شستن و از دیگر اقدامات است.

در یک صدای جیر جیر, James شاو کشور, آب و هوا تغییر وزیر بود در یک جشن, خلق و خوی و با استفاده از یک مائوری بیان "Ka pai, Aotearoa" که به معنی "کار خوب نیوزیلند."

"من روی چیزی حساب کردن من ممکن است پاپ که بطری شامپانی امشب و بالا بردن شیشه ای به همه مردم این کشور," او نوشت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن