لهستانی دنبال گروه واتیکان اقدام علیه سوء استفاده جنسی, coverup

رم - واتیکان می گوید پاپ فرانسیس مطلع شده و در مورد درخواست راه اندازی شده توسط یک گروه از کاتولیک در لهستان ا

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

رم - واتیکان می گوید پاپ فرانسیس مطلع شده و در مورد درخواست راه اندازی شده توسط یک گروه از کاتولیک در لهستان اصرار واتیکان دخالت در مواردی که اسقف در ادامه به پوشش برای کشیش که از نظر جنسی تجاوز به کودکان.

گروه "EnoughHarm" در زمان از یک صفحه کامل آگهی در روز دوشنبه در شهر رم روزانه La Repubblica, خطاب به پاپ. درخواست تجدید نظر خواست فرانسیس به "تعمیر کلیسای ما" و التیام زخم از قربانیان سوء استفاده.

"عدم واکنش قاطع با سلسله مراتب کلیسا به گزارش سزاوار سرزنش رفتار توسط برخی از اسقف است علت رسوایی های عمومی و مضرات خوب از کلیسای" تبلیغ گفت. "این مضرات آن وحدت چرا که این تقسیم کسانی که نگران هستند برای تصویر نهاد و کسانی که خوب از قربانیان در قلب است."

عمدتا کاتولیک لهستان تبدیل شده است و آخرین کشور به صورت فرضی از سوء استفاده جنسی توسط کشیش ها و coverup توسط مافوق خود. رسوایی آمار به خصوص در لهستان با توجه به این کلیسای عظیم اقتدار و نفوذ خود را در تمام جنبه های زندگی و غرور و افتخار از بسیاری از قطب های بومی خود را در پسر, St. John Paul II.

دو اخیر فیلم های مستند, اما, اند, بازیگران ویژه در موارد فردی از سوء استفاده و چگونه اسقف نادیده گرفته قربانیان بی اعتبار ادعای خود را و رفت معتادان در اطراف برای محافظت از آنها و شهرت کلیسا.

فقط در هفته گذشته فرانسیس منصوب موقت کمیسیون به اجرا مرکزی اسقف نشین از کالیش و کنار آن اسقف ادوارد Janiak پس از او متهم شده بود در جدید ترین مستند از پوشش تا دو مورد از سوء استفاده.

در یک بیانیه به همراه مطبوعاتی واتیکان سخنگوی Matteo برونی گفت: فرانسیس شده بود در مورد درخواست تجدید نظر در Repubblica, تبلیغات که پژواک آنلاین دادخواست صادر شده در انواع زبان های تحت "EnoughHarm" گروه لهستانی دامنه www.dosckrzywdy.pl

"پدر مقدس مطلع شد درخواست تجدید نظر و دعا برای کسانی که آن را فرستاده" برونی گفت. "کلیسا باید همه چیز ممکن است به طوری که هنجارهای متعارف می شود که موارد سوء استفاده هستند به نور آورده و کسانی که به جرم جنایت مجازات شوند."

فرانسیس در سال گذشته به روز رسانی کلیسا در خانه canon قانون نیز مجازات اسقف که پوشش برای معتادان پس از واتیکان برای دهه چشم به محلی رهبران کلیسا که قادر به محافظت از گله خود را از شکارچیان. هنجارها شامل مراحل دقیق برای بررسی غفلت اسقف و همچنین مقررات مربوط به حفاظت از whistle-blowers که گزارش آنها.

تا کنون تعداد انگشت شماری از اسقف شناخته شده هستند و تحت بررسی با توجه به هنجارهای جدید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن