چند رهبران اروپایی دیدن محبوبیت افزایش طول Coronavirus همه گیر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی حضور یک ویدئو کنفرانس با virologist فرانسوا Ba

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی حضور یک ویدئو کنفرانس با virologist فرانسوا Barré-Sinoussi در تلاش برای توسعه یک واکسن و درمان در برابر جدید کروناویروس در کاخ الیزه در پاریس پنج شنبه. Yoan Valat/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Yoan Valat/AP

زمانی که رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خطاب به هموطنان خود در این هفته به آنها بگویید که آنها را مجبور به ماندن در داخل یک ماه دیگر رسانه ملی در نظر گرفته شده سخنرانی خود را به عنوان raking در بالاترین تلویزیون مخاطبان رتبه این کشور تا به حال دیده بود.

فرمانده پاکسازی در حال حاضر به نظر می رسد که توجه و احترام بسیاری از ملت. چه تفاوت یک سال و یک بیماری همه گیر می شود.

COVID-19 تا به ویران اروپا به هفته با تقریبا 1 میلیون مورد تأیید و بیش از 90 ، 000 مرگ و میر ناشی از یکشنبه, با توجه به, اتحادیه اروپا, آمار و ارقام. اما است که منجر به محبوبیت رهبران آن — au contraire بحران داده است بسیاری از آنها را افزایش می دهد.

در اوایل سال 2019 زرد جلیقه معترضان خشمگین در آنچه به عنوان پاکسازی معتبر سبک wreaked ویران در خیابان های پاریس هر شنبه و قرار دادن دندانه در اقتصاد است.

در ماه فوریه پاکسازی را تایید رتبه 29 درصد است. این روزها آن را به ضرب گلوله به 51٪. این اولین بار است که او لذت می برد تصویب اکثریت امتیاز از ژانویه 2018.

سیاسی editorialist کریستف Barbier می گوید: رئیس جمهور فرانسه را به افزایش محبوبیت است نه لزوما در مورد پاکسازی خود را.

"مردم فرانسه همیشه در حمایت از رئیس جمهور در طول جنگ," او می گوید. "امانوئل پاکسازی گفت: ما در جنگ هستند. و در طول جنگ ما با تجمع در اطراف پرچم. مردم فرانسه همیشه که در تاریخ حتی در زمان شکست. آنها در اطراف بسیج ناپلئون بناپارت در سال 1814 و اطراف مارشال [فیلیپ] Pétain در سال 1940 در طول جنگ جهانی دوم است. کسانی که حوادث. اما همه او را فرمانده کل قوا و من فکر می کنم آن است که همان پدیده با پاکسازی و دولت او."

Barbier می گوید پاکسازی شده حق تصمیم گیری خیلی دیر است. "پس از ایتالیا و ما می دانستیم که آن فقط یک آنفولانزای اما طاعون می گوید:" Barbier.

و در عین حال پاکسازی هنوز منتظر قبل از او قفل شده است و فرانسه پایین. Barbier معتقد است که وجود خواهد داشت یک حساب در دولت به کار گرفته شده در این بحران پس از آن به پایان رسیده است.

در سخت-آمار ایتالیا

مارک لازار رئیس مرکز تاریخ در فرانسه از دانشگاه پلیتکنیک دانشگاه می گوید: چیزی شبیه به این است که بازی کردن در ایتالیا.

"از آنجا که ایتالیایی ها آنقدر ترس در میان این بحران وحشتناک آنها ایستاده پشت موسسات خود را برای لحظه ای," او می گوید. "اما من مطمئن هستم که نخست وزیر جوزپه کونته خواهد بود تا مردمی که ایتالیا می آید از بحران است."

لازار اشاره می کند که ایتالیایی برتر است و هیچ تجربه سیاسی, هیچ اعضای پارلمان و هیچ حزب. "او محبوبیت بالا مرتبط است به شدت از این بیماری همه گیر" او می گوید.

خطوط از کونته را به سخنرانی تبدیل شده است به محبوب شعارهایی مانند "ما همچنان جدا از هم اکنون به آغوش شدت به فردا."

آلمان دست زدن به

در آلمان شیوع کروناویروس است افزایش محبوبیت آنگلا مرکل که مهمترین آنها در اتحادیه دموکرات مسیحی حزب می گوید: جانا Puglierin رئیس دفتر برلین شورای اروپا در روابط خارجی.

"بسیاری در CDU بودند و فقط در حال انتظار برای او به حرکت می کند" او می گوید: از رهبر که برگ های اتاق در سال آینده. "حمایت از او واقعا کاهش یافته و در طول مهاجرت بحران اما coronavirus به ارمغان آورده است 'مدیریت بحران' صدراعظم آلمان بازگشت."

Puglierin می گوید 80 درصد از آلمانی ها از تصویب مرکل را از دست داده و این بیماری همه گیر و حزب رهبری نبرد شده است را در خود نگه دارد. "هیچ کس در مورد این کنه و همه فقط به نظر می رسد خوشحال است که او بازگشته است در سرب," او می گوید.

مرکل یک دانشمند آموزش شده است رانندگی گفتگو و پرداختن مردم به طور مستقیم با توجه به Puglierin. رهبر بود در صف مقابل از ابتدا گفتن کردند که 60 درصد به 70 درصد از آنها در نهایت می تواند قرارداد ویروس.

"او به دادگاه تجدید نظر به مردم زود به رفتار منطقی و به ماندن در داخل" Puglierin می گوید.

این استراتژی به نظر می رسد کار به آلمان مسطح منحنی آن است و به مراتب پایین تر مرگ و میر بیش از کشورهای دیگر است.

بوریس جانسون را در مورد چهره

در انگلستان هر چند او مواجه شده است و انتقاد برای کم اهمیت جلوه دادن جدیت این ویروس در ابتدا و قرار دادن سلول اقدامات در جای خود خیلی دیر نخست وزیر بوریس جانسون نیز به دست اورد محبوبیت در طول بحران.

پس از عقد قرارداد و بازمانده COVID-19 Johnson انجام داده است در مورد چهره در چگونه برای مقابله با این بیماری همه گیر.

در یک فیلم پس از بهبودی یکشنبه گذشته جانسون تشکر از خدمات بهداشت ملی برای صرفه جویی در زندگی خود. او گفت: کشور در حال پیشرفت است در برابر این ویروس به این دلیل که "عمومی تشکیل سپر انسانی در اطراف کشور خود را بزرگترین دارایی" بیمه خدمات درمانی.

Puglierin می گوید جانسون با استفاده از تجربه خود را به طور موثر.

"بوریس جانسون دارای یک توانایی برای ارتباط با مردم در سطح احساسی," او می گوید. "است که شاید به دلیل کاریزمای خود را و یا شاید در حال حاضر به دلیل بسیاری از مردم به دنبال خود COVID-19 تجربه بسیار نزدیک است."

اما او می گوید جانسون ممکن است رهبر که از دست می دهد بیشتر زمانی که آن را بیش از همه.

در طول مبارزات انتخاباتی برای مبارزه با تروریسم در اروپا جانسون ادعا کرد که پرداخت پول به اتحادیه اروپا را در حال حاضر به خزانه بیمه خدمات درمانی. اما این مورد نشده است.

Puglierin می گوید بریتانیا به طور کامل آماده نشده برای این بحران و او معتقد است که آن را در نهایت بدترین آسیب دیده کشور در اروپا است.

"[Johnson] در حال پخش است تا محبوبیت خود را با مردم به خوبی در حال حاضر," او می گوید. "اما در مسافت های طولانی به او وعده داده شده بهتر NHS. و او نمی خواهد بود قادر به ارائه است."

NPR سیلویا Poggioli کمک گزارش از رم.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن