Juneteenth طول می کشد در معنای جدید در میان فشار برای عدالت نژادی

دیترویت - تظاهرات و راهپیمایی بیش از بروکلین پل شعار "ما می خواهیم عدالت در حال حاضر!" در نزدیکی سنت لوئیس' Ga

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

دیترویت - تظاهرات و راهپیمایی بیش از بروکلین پل شعار "ما می خواهیم عدالت در حال حاضر!" در نزدیکی سنت لوئیس' Gateway Arch, دعا در آتلانتا و مکث برای یک لحظه سکوت در مارتین لوتر کینگ جونیور یادبود واشنگتن به عنوان آمریکایی ها مشخص شده Juneteenth با فوریت جمعه در پی در سراسر کشور فشار برای عدالت نژادی.

تعطیلات که یادآور رهایی از بردگی آمریکایی های آفریقایی تبار است که معمولا جشن با رژه و جشنواره شد اما بعد از اعتراض این سال در پی تظاهرات توسط جورج فلوید را قتل به دست پلیس مینیاپولیس.

علاوه بر سنتی cookouts و خوانش رهایی اعلام — جنگ داخلی-عصر سفارش اعلام کرد که تمام بردگی مردم در مؤتلفه خاک — آمریکایی ها در تمام زمینه شد, راهپیمایی, برگزاری تحصن و یا در نظر گرفتن بخشی در ماشین کاروان تظاهرات.

هزاران نفر از مردم جمع آوری و در یک تجمع مذهبی در آتلانتا. صدها نفر در راهپیمایی از سنت لوئیس " دادگاه که در آن درد اسکات مورد بخشی از بازی بیرون محوری یکی که رد تابعیت به آمریکایی های آفریقایی تبار اما گالوانیزه ضد برده داری جنبش است. معترضان و عیاشان برگزار می شود علائم و تحت فشار قرار دادند کالسکه نوزاد در دالاس رقصید به یک گروه راهپیمایی در شیکاگو و ثبت نام مردم برای رای دادن در دیترویت.

"در حال حاضر ما توجه جهان است و ما در حال رفتن به اجازه دهید این اسلاید" خیریه Dean, مدیر دیترویت از حقوق مدنی شمول و فرصت گفت: در یک رویداد به خود جلب کرد که صدها و خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و نابرابری.

حوادث مارک Juneteenth برنامه ریزی شده بود در هر شهر عمده آمریکا جمعه اگر چه برخی از برگزار می شد عملا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در برخی از حوادث از جمله در شیکاگو و نیویورک و شرکت کنندگان با هم بسته بندی شده هر چند بسیاری از عینک و ماسک. در دیگران, ماسک کمیاب شد.

در نشویل, تنسی, حدود دو دوجین مردان سیاه پوست بیشتر با پوشیدن لباس ایستاده بود و دست در دست هم در مقابل این شهرستان در دادگاه های جنایی. پشت سر آنها یک مجسمه از Adolpho توس اولین آمریکایی آفریقایی تبار به عنوان رئیس دادگستری تنسی دیوان عالی کشور است.

"اگر شما ناراحت کننده ایستاده در اینجا در یک دست کت و شلوار تصور کنید که چگونه شما احساس می کنید با یک زانوی خود را به گردن" گفت: فیلیپ مک گی یکی از تظاهرکنندگان با اشاره به فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای چند دقیقه.

رئیس جمهور آبراهام لینکلن صادر رهایی اعلام در سپتامبر. 22 سال 1862 و در آن موثر واقع شد زیر Jan. 1. اما آن را به اجرا گذاشته و در بسیاری از مکان ها تا بعد از جنگ داخلی به پایان رسید و در آوریل سال 1865. کلمه نمی رسیدن به آخرین سیاه بردگی مردم تا ژوئن 19, زمانی که اتحادیه سربازان به ارمغان آورد اخبار از آزادی به گالوستون تگزاس.

اکثر ایالت و ناحیه کلمبیا تشخیص Juneteenth — ترکیبی از کلمات ژوئن و 19 — به عنوان یک دولت تعطیل و یا بعد از به رسمیت شناختن مانند روز پرچم. اما با تظاهرات بیش از فلوید را کشته و یک بیماری همه گیر است که به طور نامتناسبی صدمه سیاه جوامع بیشتر آمریکایی ها — به خصوص مردم سفید — در حال آشنا شدن با تعطیلات و بزرگداشت آن است.

"من احساس می کنم امیدوارم و واقعا افتخار می کنم به دیدن جامعه از سفید پوستان و سیاه پوستان پیوستن با هم و برای مردم واقعا درک آنچه اهمیت Juneteenth است" گفت: ایلین عشق که راهپیمایی با دو دخترش و نوه و صدها نفر دیگر در پورتلند اورگان تاریخی سیاه و سفید در محله ای که در آن او زندگی می کردند از سال 1959.

برخی از مکان های که در حال حاضر نمی علامت Juneteenth به عنوان یک پرداخت تعطیلات نقل مکان کرد و در روزهای اخیر برای انجام این کار از جمله ایالت نیویورک است.

در تنسی کالیفرنیا ، بیل لی امضا بیانیه جمعه به رسمیت شناختن Juneteenth روز. آمد آن هفته پس از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره رای به نگه داشتن یک روز بزرگداشت ناتان بدفورد فارست یک مؤتلفه کلی و اولیه Ku Klux Klan, رهبر, اما حذف فرماندار مسئولیت به ثبت نام سالانه اعلام آن است.

رشد شناخت Juneteenth می آید به اعتراضات نتایج از جمله پلیس اصلاحات در مکان های مختلف. همچنین به دست آوردن شتاب بودند دیرینه مطالبات به حذف نمادها و اسامی مرتبط با برده داری و ظلم و ستم.

صدها نفر جمع شده بودند در یک آتلانتا و حومه پنج شنبه شب برای تماشای یک جرثقیل حذف یک Confederate monument که تا به حال ایستاده بود در میدان شهر از سال 1908. در پورتلند اورگان معترضان که به خیابان ها ریختند برای 22nd متوالی شب دوشنبه پاره کردن یک مجسمه جورج واشنگتن که بنا بود در 1920s.

در علاوه بر این به بزرگ پیاده روی, رویدادهای کوچکتر برگزار شد. در لوئیزیانا جامعه و گروه های زیست محیطی برنده دادگاه مبارزه برای برگزاری یک Juneteenth مراسم در یک سایت باستان شناسان به عنوان یک احتمال گورستان برای بردگی گرفته شده آمریکایی های آفریقایی تبار. فیلادلفیا ساکنان صحنه بداهتا مراسم پس از رژه و جشنواره لغو شد به دلیل همه گیر و سنت پترزبورگ فلوریدا, پرده برداری از یک blocklong نقاشی دیواری است که می گوید: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"ما می دانیم که زندگی ما مهم است. شما لازم نیست به ما بگویید که. ما در حال تلاش برای گفتن در جهان است که گفت:" آلو Howlett, یک هنرمند که نقاشی شده بخشی از نقاشی دیواری.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور پیام برای Juneteenth که او گفت: "هر دو یاد از سوختگی در تاریخ ما و یک جشن ملت ما بینظیر توانایی پیروزی بر تاریکی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال در اصل برنامه ریزی شده یک رالی پنج شنبه در Tulsa, اوکلاهما, اما تغییر تاریخ به روز شنبه میان داد و بیداد, در مورد ظاهر خود را در یک تاریخ از چنین اهمیت است. نیز در این شهر است که در آن سفید و اوباش مورد حمله قرار مرفه سیاه, منطقه تجاری, نزدیک به یک قرن پیش از خروج به عنوان بسیاری از 300 نفر کشته شدند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در نیواورلئان که در آن تظاهر کنندگان روبرو شدند با کاسه لوبیا قرمز و برنج بلندگو ملک Bartholomew ارائه یک یادآوری است.

"ما جشن Juneteenth به افتخار جشن آزادی اما حدس بزنید چه ؟ ما نیز باید به جشن مبارزه" Bartholomew گفت.

___

Mattise گزارش از ایالت تنسی و اسمیت از پراویدنس, رود آیلند. آسوشیتد پرس نویسندگان جیم سالتر در سنت لوئیس فیل مارسلو در بوستون, تامارا با شکوه در سنت پترزبورگ فلوریدا رون هریس در آتلانتا و جانت McConnaughey و استیسی Plaisance در نیواورلئان و جیلیان Flaccus در پورتلند اورگان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب