سوزان رایس شاید بعید مدعی اراضی بایدن را به معاونت کوتاه

بزرگنمایی این تصویر مانند جو بایدن سوزان رایس در اینجا دیده می شود در آوریل 2019 دارای تجربه عمیق با

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مانند جو بایدن سوزان رایس در اینجا دیده می شود در آوریل 2019 دارای تجربه عمیق با مسائل سیاست خارجی. یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ

یکی از یک سری از گزارش های به دنبال در جو بایدن بالقوه در حال اجرا آمپول


سوزان رایس آماده پاسخ که در مورد خواسته احتمالا جو بایدن را برای انتخاب معاون رئیس جمهور.

"آیا من خود را در حال اجرا همسر یا من درب-کوبنده من مهم نیست" برنج گفت: در طول سال های اخیر ظاهر در ان بی سی دیدار با مطبوعات. "من قصد دارم به انجام همه چیز را من می توانم برای کمک به جو بایدن انتخاب و به کمک او موفق شد به عنوان رئیس جمهور."

55 سال است که جانباز گذشته دو دموکراتیک, دولت, خدمت, در سیاست گذاری موقعیت و به عنوان یک مشاور. اما او هرگز برگزار می شود و یا حتی اجرا به صورت انتخابی پس از او گزارش گنجاندن در بایدن را کوتاه بسیاری را شگفت زده کرده.

اما پس از مرگ جورج فلوید و Breonna تیلور در دست پلیس در مینیاپولیس و Louisville, Ky., بود و پس از آن تظاهرات در شهرستانها در سراسر ایالات متحده تحت فشار ساخته شده است برای بایدن به نام یک زن آمریکایی آفریقایی تبار به ریاست جمهوری بلیط. در این زمینه برنج بالقوه انتخاب شد جدی تر است.

بایدن گفت: MSNBC این هفته که چهار نفر از فینالیست برای موقعیت سیاه و سفید هستند.

پس از آن معاون رئیس جمهور بایدن و پس از آن-مشاور امنیت ملی برنج در دفتر بیضی در مارس 2015. مایک Theiler/استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک Theiler/استخر/گتی ایماژ

طولانی در سیاست خارجی تجربه

برنج رشد در واشنگتن پس از کالج در دانشگاه استنفورد تحصیل در دانشگاه آکسفورد به عنوان یک رودز محقق است. در دولت کلینتون و برنج مشغول به کار در شورای امنیت ملی و وزارت خارجه و در نهایت تبدیل شدن به دستیار وزیر امور خارجه برای امور.

بزرگتر به دنبال شغل در طول اوباما سال زمانی که او به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد و سپس به عنوان مشاور امنیت ملی. آن را در طول اوباما سال است که او نیز پس بدانید-معاون رئیس جمهور بایدن هست.

از تمام پتانسیل بایدن در حال اجرا آمپول, هیچ کدام می تواند مطابقت با برنج تجربه در سیاست خارجی است. اما این رکورد نیز همپوشانی با — حتی تکراری — بایدن ، او رئیس پیشین کمیته روابط خارجی سنا و در واقع آن را بایدن را تجربه عمیق در آن منطقه کمک کرد که او را تبدیل به همسر در حال اجرا به مقدار کمتر تجربه کرده باراک اوباما در سال 2008.

بسیاری از رد نگرانی های خود را بیش از با هم تداخل دارند سوابق ذکر است که برنج خواهد بود یک دارایی بزرگ وقتی که می آید به تعمیر روابط ایالات متحده با متحدان احساس کبود توسط درمان خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

و قطعا برنج کلی تجربه زندگی به طور قابل توجهی متفاوت از بایدن را به طوری که او می خواهم او را تکمیل راه های دیگر اگر انتخاب شده است.

اما یک شکاف بزرگ در برنج را در رزومه این است که او هرگز یک کاندیدای سیاسی خودش است. وجود دارد می تواند یک شیب منحنی یادگیری هنگامی که شما یاد بگیرند که چگونه به یک نامزد در بالاترین سطح از مبارزه.

اما در این راستا حداقل همه گیر ممکن است که کمتر از یک موضوع است. مبارزه تغییر کرده است خیلی از حوادث بزرگ شروع می شود در ماه مارس: رفته تظاهرات و سخنرانی در عرصه دبیرستان سالن ها و اتحادیه های سالن. رفته است درب-به-درب canvassing. و هیچ تر ظاهر به رستوران محلی در برخی از میدان نبرد دولت به کار جداول در طول ساعت ناهار.

"این اتفاق می افتد نه دیگر" گفت: جانباز دموکراتیک استراتژیست پتی سولیس دویل است. "و به طوری که مهارت های مختلفی است که به عنوان با ارزش به عنوان آن را می گویند چهار سال پیش است."

سولیس دویل برگزار شد که برترین مشاغل در انتخاباتی اوباما و هیلاری کلینتون گفت: این بیماری همه گیر نیز پیچیده روند بررسی صلاحیت یک همسر در حال اجرا. یک-در-یکی-آشنا جلسات بین بایدن و بالقوه نامزد متفاوت خواهد بود چرا که از COVID-19. اما سولیس دویل اشاره کرد که بایدن و برنج در حال حاضر به خوبی آشنا از جمله ساعت ها و ساعت ها را صرف ملاقات با رئیس جمهور اوباما و دیگر مشاوران در دفتر بیضی.

"اگر یک فرد است که می داند که سوزان رایس بوده است در اتاق و می توانید مسئولیت رسیدگی به فشار آن را جو بایدن" سولیس دویل گفت. "جو بایدن دیده است و آن را نزدیک."

بنغازی به عنوان یک حمله عربستان

یک بار خط حمله است که جمهوری خواهان به احتمال زیاد استفاده از در برابر برنج اگر او بودند در بلیط بنغازی. که محل 2012 حمله به ایالات متحده ترکیب دیپلماتیک در لیبی که به کشته شدن چهار آمریکایی. زمانی که این اتفاق افتاد برنج رفت و در تلویزیون و به نام حمله به یک عمل خود به خود خشونت است. که بعدها نشان داده می شود اشتباه است.

این همه سال بعد از آن باقی مانده است یک صف آرایی فریاد خواهان. در واقع فقط این ماه, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo بود در فاکس نیوز و وقتی پرسیده شد که در مورد برنج با انتقاد از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد گزارش های روسی نعمت در ایالات متحده سربازان او در پاسخ با اشاره بنغازی.

"او رفت و ساخته شده تا یک داستان در مورد یک ویدیو در اعتراض به زمانی که او می دانست و کامل است که این یک حمله تروریستی" Pompeo گفت.

در پایان متعدد ایران به رهبری کنگره سوالات به بنغازی کشف هیچ تخلف توسط دولت اوباما.

برنج در ضمن صرف زمان اواخر به دنبال به جلو به روز هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن است که دیگر رئیس جمهور است.

در اوایل این سال — قبل از presumptive دموکراتیک نامزد شناخته شده بود — او در یک پنل میزبانی لیبرال اتاق فکر مرکز آمریکایی پیشرفت است. بحث و گفتگو در چالش های پیش روی رئیس جمهور جدید با فرض پیروزی دموکراتیک در پاییز.

در یک نقطه, برنج, تا به حال یک کلمه از احتیاط است که دموکراتیک جدید دولت نیاز به احترام به نهادها و هنجارهای سنتی و نشان دادن احترام به مخالفان سیاسی — دو چیز او می گوید: مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید قطعا انجام می شود.

"وجود خواهد داشت و کسانی که سوال چرا دولت جدید باید به بازی با قوانین است که این تیم دیگر نمی," او گفت:. "و من فکر می کنم ما باید به بسیار روشن و بسیار متعهد به که مقاومت در برابر وسوسه."

آن است که یک عمل گرا موضع و یک است که ممکن است rankle برخی از ترقی خواهان, اما آن را نیز یک رویکرد حاکم است که بایدن در آغوش دارد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب