چگونه کارخانه های کوچک خود رو پیش نویس به تهیه یک جزء کلیدی برای هواکش

بزرگنمایی این تصویر Todd Olson است مدیر عامل شرکت دوقلو شهر ریخته گری می میرند در مینیاپولیس. شرکت ا

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Todd Olson است مدیر عامل شرکت دوقلو شهر ریخته گری می میرند در مینیاپولیس. شرکت او نقش کلیدی در فوری پروژه به کمک جنرال موتورز را هواکش برای coronavirus تلاش است. شیلا اولسون پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شیلا اولسون

یکی از جمعه در ماه مارس Todd Olson بود به طور ناگهانی کشیده به زندگی و مرگ پروژه.

جنرال موتورز خواسته اولسون مدیر عامل شرکت دوقلو شهر ریخته گری می میرند در مینیاپولیس: می تواند به او کمک کند را کوچک پیستون? غول خودرو ساز متعهد شد برای کمک به این کشور با تولید هواکش که به طور ناگهانی در تامین کوتاه مدت به عنوان coronavirus گسترش مانند آتش سوزی. و جنرال موتورز نیاز به مقدار زیادی از پیستون برای این نوع از دستگاه تنفس مصنوعی را تولید می کند. مهمتر از پیستون به حال به گرد هم می آیند سریع.

و این که چگونه این شرکت کوچک در مینیاپولیس شرکت کردم پیش نویس به یک تولید تلاش بر خلاف هر گونه پس از جنگ جهانی دوم است.

اولسون در حال حاضر نیروبخش برای یک تکه بزرگ از کسب و کار به طور منظم خود را تا خشک شدن به دلیل دو از بزرگترین مشتریان فورد و جنرال موتورز اعلام کردند که توقف تولید خودرو در دسترس نباشد.

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

پس از این درخواست بود که اتفاقی حتی اگر آن مورد نیاز این نوع از برنامه ریزی شرکت او تا به حال هرگز قبل از انجام داده اند.

"به طور معمول این می تواند در حدود 12 هفته برای ما به تولید" او گفت:.

اولسون شرکت است که در کسب و کار ریخته گری می میرند اساسا ریختن آلومینیوم مذاب به سفارشی قالب را بزرگتر قطعات خودرو. بنابراین برای اینکه این نوع از پیستون است که جنرال موتورز مورد نیاز خواهد نیاز به انواع مختلف قالب — کوچکتر. بنابراین او به نام های مختلف شرکت است که باعث می شود سفارشی قالب — مرگ Tech در Grand Rapids, Mich.

دو تولید کنندگان کشیده در همه مهندسین خود و فرار مغازه های خود را در اطراف ساعت تمام آخر هفته طولانی. برخی از مهندسین طراحی قالب. دیگران زد شبیه سازی های کامپیوتری برای پیدا کردن سرعت مطلوب برای ریختن آلومینیوم مذاب. ماه ارزش از ساعت متراکم شد به چند روز.

به زودی, قالب در ون از گرند رپیدز به مینیاپولیس.

اوایل صبح پنجشنبه اولسون رفت و خود را به کارخانه. یک گروه از مردان ایستاده در اطراف در کلاه و عینک ایمنی نوشیدن قهوه به عنوان یک اپراتور دستگاه یک دکمه. وجود دارد با صدای بلند صدای هیس کردن و سپس چکاچاک. و بود که برای اولین بار پیستون قطعات ساخته شده بودند برای یک پروژه بیش از یک آخر هفته طولانی.

"ما شده است در کسب و کار از صد سال" اولسون گفت. "و این به خوبی ممکن است ما بزرگترین لحظه."

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن