اتیوپی مقامات می گویند معیوب بوئینگ نرم افزار نقش در مرگبار 737 Max سقوط

بزرگنمایی این تصویر امدادگران در صحنه Ethiopian Airlines 737 Max تصادف جنوبی در آدیس آبابا, اتیوپی د

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

امدادگران در صحنه Ethiopian Airlines 737 Max تصادف جنوبی در آدیس آبابا, اتیوپی در سال گذشته است. Mulugeta این/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mulugeta این/AP

اتیوپی محققان گفت: ناقص پرواز کنترل سیستم باعث معیوب سنسور داده است که حداقل تا حدودی مقصر سال گذشته سقوط یک 737 Max هواپیما توسط خطوط هوایی اتیوپی. همه 157 سرنشین کشته شدند.

مقامات در اتیوپی نیز گفت: آموزش در حداکثر هواپیماهای ارائه شده توسط بوئینگ "داشت ناکافی" و اضافه کرد که پرواز کنترل سیستم شناخته شده به عنوان MCAS شد فعال چهار بار به عنوان خلبانان خیلی تلاش کرد برای به دست آوردن کنترل هواپیما قبل از سقوط.

یافته های این گزارش موقت از اتیوپی هواپیما, بررسی حوادث اداره منتشر شد یک روز قبل از سالگرد سقوط نایروبی محدود اتیوپی صدای پرواز هواپیمایی 302.

یک سخنگوی بوئینگ گفت: این شرکت همچنان به گسترش "صمیمانه همدردی" به خانواده های کشته شدگان در اتیوپی, شرکت های هواپیمایی, سقوط. همچنین گفته است که انتظار رسمی توصیه هایی از گزارش نهایی.

"بوئینگ همچنان به ارائه کمک های فنی در پشتیبانی از تحقیقات به درخواست و تحت هدایت ایالات متحده ملی ایمنی حمل و نقل معتبر و نماینده ایالات متحده است. ما نگاه رو به جلو به بررسی جزئیات کامل و رسمی توصیه خواهد شد که در گزارش نهایی از اتیوپی بررسی حوادث دفتر" بوئینگ در بیانیه ای گفت.

که محکوم پرواز به علاوه یکی دیگر عمل اندونزی شیر هوایی است که سقوط در دریای جاوا و کشته و 189 مسافر و خدمه در سال 2018 منجر به یک در سراسر جهان پایه بوئینگ 737 Max ناوگان. که جهانی زمین شده است در اثر برای تقریبا یک سال.

تصادفات در نهایت منجر به بوئینگ توقف تولید این هواپیما باعث اثرات موج دار شدن از طریق هوافضا غول زنجیره تامین است.

MCAS نقش در هر دو شیر هوا و اتیوپی هواپیمایی سقوط. این طراحی شده است به پایین بینی از هواپیما اگر سنسور اندازه گیری AOA یا "زاویه حمله" به بیش از حد بالا است که می تواند آن را به غرفه.

اما در هر دو تصادفات اطلاعات از سنسورهای اشتباه بود.

در اتیوپی, شرکت های هواپیمایی, پرواز, مقامات هواپیما را به چپ و راست AOA سنسور متفاوت با 59 درجه است. این MCAS سیستم در زمان که اطلاعات غلط و فعال – بارها و بارها هل دادن هواپیما بینی پایین در طول شش دقیقه آن را در هوا پس از برخاست.

گزارش موقت پیدا کردم که در یک نقطه "زاویه زمین کاهش یافته و از 0.5 درجه بینی به -7.8 درجه بینی پایین" و به عنوان یک نتیجه نرخ مناسب و معقول از افزایش 100 فوت در دقیقه به بیش از 5000 فوت در دقیقه.

این گزارش می افزاید که این خلبانان به نظر می رسد برای به رسمیت شناخته اند مشکل و مجهز کردن MCAS سیستم. آنها سپس اقدام به دستی دست آوردن مجدد کنترل و اصلاح این هواپیما به منظور بینی به بالا.

در نهایت خلبانان تبدیل MCAS سیستم پشت در, هر چند این گزارش توضیح نمی دهد که چرا. که تصمیم دوباره مجبور هواپیما به یک شیرجه بینی و خلبانان قادر به بازیابی.

این گزارش نشان می دهد این هواپیما اشاره کردن در 40 درجه و زاويه برخورد به سوی زمین در سرعت بیش از 500 فوت در هر ثانیه هنگامی که آن سقوط کرد.

اتیوپی مقامات نمی استناد خطای خلبان به عنوان علت سقوط اما فراموش می گویند که خلبانان باید با دریافت آموزش در کابین خلبان شبیه ساز در مورد آنچه به انجام در یک سناریو که MCAS دریافت کنید.

برای بوئینگ بازگشت حداکثر به خدمات شده است یک اولویت هر چند که آمده است نه آسان. بوئینگ پیش بینی سریع بازگشت تنها به دیدن این هدف تحت فشار قرار دادند و چندین بار پس از رگولاتور به خصوص کسانی که در ایالات متحده تحت فشار قرار دادند برای رفع بیشتر.

این شامل گزارش می دهد که فدرال تنظیم خواهد شد و شماره سفارش به برخی از سیم برق بسته های نرم افزاری مهاجرت در حداکثر هواپیماهای زیرا آنها بیش از حد نزدیک به یکدیگر است و می تواند آتش بگیرد. از آنجا که پایه بوئینگ کشف یکی دیگر از خطر بالقوه: ابزار و دیگر باقی مانده مانند ژنده پوش و لفافه مانده بودند در مخازن سوخت در طول مونتاژ هواپیما.

ماه گذشته فدرال حمل و نقل هوایی مقامات دولت گفت: برخی از پانل ها در حداکثر هواپیما از جمله یک فلز لایه فراهم می کند که یک سپر برای هواپیما سیم کشی مستعد ابتلا به پتانسیل "اثرات الکترومغناطیسی از حملات رعد و برق و یا بالا و شدت تابش زمینه است."

بوئینگ متوقف شد تولید این هواپیما که شده بود خود را پرفروشترین هواپیما در ماه دسامبر. به زودی پس از آن, اثرات, از, تولید, رکود آغاز شد تأثیر کسب و کار پایین زنجیره تامین از جمله Spirit AeroSystems که اعلام کرد در ژانویه این بود که به اخراج نزدیک به 3,000 کارکنان.

بوئینگ گفت: در اوایل سال جاری این شرکت تخمین می زند FAA و جهانی دیگر تنظیم کننده حرکت رو به جلو با "ungrounding" از 737 حداکثر تا اواسط سال 2020 است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب