توسان رئیس پلیس ارائه می دهد به استعفا مرگ انسان در افسران بازداشت

توسان رئیس پلیس کریس مگنوس ارائه شده است به استعفا بیش از مرگ کارلوس Ingram-لوپز – یک مردی که پس از مهار توسط

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

توسان رئیس پلیس کریس مگنوس ارائه شده است به استعفا بیش از مرگ کارلوس Ingram-لوپز – یک مردی که پس از مهار توسط توسان افسران در ماه آوریل است. Ingram-لوپز دستبند نگه داشته و رو به پایین در یک گاراژ برای برخی از 12 دقیقه است.

در حالی که مرد بود که مهار پلیس مخفی ویدئو نشان می دهد که او اغلب گریه — بارها و بارها درخواست برای آب و در زمان برای مادر بزرگ خود را. در یک نقطه او شنیده است و گفت او نمی تواند نفس بکشد.

"من نمی توانم استرس به شدت به اندازه کافی است که من احساس بدی در مورد مرگ کارلوس Ingram-لوپز در برخورد با افسران از گروه ما" مگنوس گفت: در یک ایمیل به NPR پنج شنبه.

و گفت که او در ملاقات با Ingram-Lopez خانواده چهارشنبه رئیس پلیس افزود: "من امیدوارم که ما می توانند یاد بگیرند از این حادثه انجام بهتر و رسیدن به حداقل برخی از سطح از شفا در درون جامعه است."

مگنوس ارائه شده به استعفا در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که در آن او نشان داد که نتایج تحقیقات داخلی به مورد.

"من لازم نیست که آیا این شهر مدیر را قبول پیشنهاد من به استعفا اما من مطمئن هستم که تصمیم خود را مبتنی بر دیدگاه ها و انتقادات و پیشنهادات از اعضای شورای شهر و شهردار" مگنوس می گوید. "من خوب هستم با هر جهت این است که آنها را انتخاب کنید."

در پاسخ به مگنوس پیشنهاد به ترک توسان شهردار رجینا رومرو با صدور بیانیه ای گفت: "من باور ندارم که رئیس باید استعفا دهد."

اعتباری مگنوس با آوردن "تفکر رو به جلو تغییرات" به بخش رومرو گفت: "در حال حاضر زمان برای با هم کار کنند و بازسازی اعتماد عمومی در اداره پلیس" با تاکید بر شفافیت و پاسخگویی است.

رئیس پلیس ارائه شده به استعفا شد و پس از نشان دادن بدن کم تصویری از شب هنگامی که Ingram-لوپز مادر بزرگ به نام پلیس حدود ساعت 1 صبح در آوریل 21, بنا به گزارش ها و گفت نوه اش مست بود و رفتار نامنظم.

وقتی ماموران وارد آنها به دنبال Ingram-Lopez, 27, به یک گاراژ تاریک کنار خانه و مهار او. پس از چند لحظه آنها نیز قرار داده شده یک بار مصرف پلاستیکی زرد پتو بیش از مرد است. این ویدئو نشان می دهد که Ingram-لوپز به نظر می رسد که دختران در هنگام ماموران وارد شدند.

گزارش کالبد شکافی می گوید ماموران نیز قرار داده شده یک "تف هود" بیش از سر خود را در بخشی از زمان خود. روشن نیست که آیا یک مرجع به یک دوم پتو که قرار داده شد بیش از Ingram-لوپز نیم تنه بالایی و بخشی از سر خود را.

Ingram-لوپز دوره تلاش در برابر ماموران و باعث آنها را به او بگویید و به آرام کردن. یک افسر نیز تهدید به استفاده از یک تیزر در او. در زمان او برگزار شد توسط بازوها و پاهای خود را در دیگران توسط یک دست به مرکز خود را به عقب.

در نهایت Ingram-لوپز آرام شد و سپس بی توجه باعث افسران به تلاش برای احیای او.

"هی!" یک افسر فریاد زد بارها و بارها به او نورد مرد بر روی سمت خود را.

"چه اتفاقی افتاد ؟" زن پرسید: او به عنوان تلاش برای ورود به گاراژ قبل از اینکه تبدیل به دور توسط پلیس.

ماموران سپس radioed در یک گزارش که Ingram-لوپز بیهوش بود. اعتقاد او ممکن است overdosed آنها به او یک دوز از Narcan يک مخدر مصرف بیش از حد-معکوس مواد مخدر است. آنها سپس شروع به اداره CPR به تلاش برای احیای او.

زمانی که اورژانس پرسنل پزشکی وارد کردند بیش از این تلاش است. اما Ingram-لوپز بعدها اعلام مرحوم در صحنه Magnus گفت.

"ما باید مشخص شد که سه نفر درگیر افسران متعهد متعدد سیاست نقض و موفق به رسیدگی به این حادثه مطابق با آموزش" رئیس پلیس گفت:. "با این حال مهم است به یاد داشته باشید وجود دارد هیچ نشانه ای از سوء قصد و نه هر یک از افسران استقرار حملات با استفاده از chokeholds یا محل زانو آقای Ingram-لوپز گردن."

Ingram-لوپز اسپانیایی. سه اولیه افسران که در پاسخ به این صحنه بودند هر دو سیاه و سفید. هر سه آنها استعفا داد و در هفته گذشته به عنوان گروه مورد بررسی در مرگ بازداشت.

اگر افسران بود و نه استعفا Magnus گفت: آنها را از کار اخراج شده است گفت: اقدامات خود را به سقوط کوتاه از اداره استاندارد.

"به من نشان دادن تمایل به پاسخگویی برای این اشتباهات من ارائه استعفای من به شهردار و شورای شهر و شهرستان manager که می توانید آنها را قبول و یا رسیدگی به آنها خیال مناسب" مگنوس گفت: با توجه به عضو ایستگاه KJZZ را Fronteras میز.

"اشتباهات او اشاره شد دو قسم" این Fronteras میز ، "اولین حادثه هرگز گزارش به مردم تا زمانی که این گزارش توسط توسان نگهبان اخبار سایت. سازمان های اجرای قانون به طور معمول به حداقل ابتدایی اطلاعات مورد مرگ در زندان در عرض چند روز. اما همچنین اداره پلیس افغان در جریان شدند, اما نمی, نمایش بدن در بادامک فیلم هر چند محققان انجام داد."

صحبت کردن در کنار مگنوس, رومرو گفت که "به سادگی قابل قبول نیست" که رهبران شهر و در تاریکی مانده در مورد این حادثه به عنوان عضو ایستگاه آریزونا رسانه های عمومی ،

هر دو رومرو و مگنوس گذاشته طرح برای بهبود چگونه در-مرگ در دوران بازداشت به کار گرفته است.

یک گزارش کالبد شکافی از مارس 22 بی نتیجه بود در مورد علت Ingram-Lopez مرگ است.

گزارش از Pima County دفتر پزشکی قانونی اعلام کرد که مرگ او شد "منسوب به ایست قلبی ناگهانی در محیط حاد مسمومیت با کوکائین و فیزیکی داری با قلب هیپرتروفی بطن چپ به عنوان یک کمک قابل توجهی بیماری است."

گزارش کالبد شکافی افزود: "شیوه ای از مرگ نامشخص است."

در علاوه بر این به اداری استعلام در اداره پلیس پرونده شد و همچنین ارسال به Pima County دادستانی است. هیچ تعيين شده در مورد پتانسیل اتهامات جنایی بیش از Ingram-Lopez مرگ Magnus گفت.

مرگ در بازداشت پلیس در توسان می آید به عنوان سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور هستند که از نزدیک دقیق خود را برای استفاده از زور.

به عنوان اعتراض به مرگ جورج فلوید شروع به گسترش در اواخر ماه مه Magnus — که در گذشته ابراز غرور و افتخار در بخش خود را در آغوش مترقی سیاست — نوشت: یک ستون برای Arizona Daily Star , که در آن او گفت: "آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید در مینه سوتا است غیرقابل دفاع. هر افسر پلیس — هر انسان شایسته بودن — توسط خشم در آن است."

وقتی پرسید که آیا او تا به حال چیزی برای اضافه کردن به که احساسات در پی Ingram-Lopez مرگ Magnus گفت, در بخش:

"هیچ چیز تغییر کرده است, به نظر من که مرگ جورج فلوید و تعدادی دیگر از آمریکایی های سیاه و سفید در حوادث مربوط به پلیس غم انگیز و اغلب قابل اجتناب. ما باید همچنان به تمرکز بر روی پلیس فرهنگ سازمانی, ساختمان, روابط قوی بین پلیس و جامعه مطمئن شوید خوب این سیاست ها در محل و ارائه افسران پلیس به بهترین شکل ممکن آموزش و نظارت است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن