سیو پاک OPP افسر 2019 تیراندازی مشکوک در Etobicoke

یک استان انتاریو افسر پلیس بود از نظر قانونی توجیه برای شلیک و آسیب انسان در طی خشونت های حذف اکتبر گذشته به و

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

یک استان انتاریو افسر پلیس بود از نظر قانونی توجیه برای شلیک و آسیب انسان در طی خشونت های حذف اکتبر گذشته به واحد تحقیقات ویژه می گوید.

در اکتبر. 9, مدت کوتاهی قبل از ساعت 2 بعد از ظهر OPP افسران بینام ماشین بود احاطه 26 ساله مظنون بود که رانندگی مرسدس بنز سدان در بری جاده در Etobicoke در نزدیکی پارک چمن جاده ها است.

وجود دارد یک حکم برای دستگیری او, اما SIU گزارش منتشر شده در پنج شنبه نیست و مشخص کردن آنچه که او می خواست برای.

وقتی ماموران تلاش برای دستگیری او سوار خودرو خود را در آنها SIU گزارش گفت:. یکی از افسران پلیس جلب تفنگ خود را و اخراج در شیشه جلو اتومبیل مجروح مظنون به دست.

افسر توضیح داد که او از کار اخراج خود را سلاح مؤمن لازم بود برای "خنثی کردن قریب الوقوع خطر مرگ یا آسیب جدی به او و همکار خود را افسران" از این گزارش گفت:.

SIU گفت: برخی از شواهد حاکی از آن است که گمان می ترسید برای ایمنی خود را چرا که او فکر او بود احاطه شده توسط یک باند خیابان. اما مظنون مسافر بلافاصله آگاه باشید که آنها پلیس SIU گفت.

SIU مدیر جوزف مارتینو گفت که یکی می تواند نتیجه گرفت که مظنون به حال توجه کمی برای به خطر انداختن افسران' زندگی به عنوان ماشین و سپس در ادامه به رم یک کامیون پلیس در مقابل او در تلاش برای فرار.

دیگر افسران اطراف مرسدس بنز سدان به عنوان آن را بارها و بارها زده کامیون در مقابل آن نیز اعتقاد بر زندگی خود و زندگی از همکاران خود بودند در خطر است.

"من راضی هستم که (افسر) هراس از خطری که وجود داشته و ضرورت توسل به نیروی کشنده بودند و معقول در شرایط" گفت: مارتینو.

SIU است طول بازو آژانس که به بررسی گزارش مربوط به پلیس است مرگ یا جراحت جدی اتهامات تجاوز جنسی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Raneem Alozzi
Raneem Alozzi است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال کنید: @r_alozzi


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن