واشنگتن NFL تیم حامی فدرال اکسپرس به طور رسمی می پرسد برای تیم تغییر نام

بزرگنمایی این تصویر یک نمای کلی از فدرال اکسپرس زمینه در Landover, Md. علامت Tenally/AP پنهان کردن

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نمای کلی از فدرال اکسپرس زمینه در Landover, Md. علامت Tenally/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Tenally/AP

فدرال اکسپرس عنوان حمایت از Washington Redskins' ورزشگاه است که به درخواست این تیم برای تغییر نام خود را پس از یک گزارش که سرمایه گذاران در حال لابی کردن برای این شرکت به قطع روابط با لیگ ملی فوتبال تیم.

فدرال اکسپرس است که پرداخت می شود $205 میلیون دلار در سال 1999 برای حقوق نامگذاری به این تیم در ورزشگاه Landover, Md., گفت: در بیانیه ای در روز پنج شنبه که آن را به حال "ابلاغ شده به تیم در واشنگتن درخواست ما است که آنها را تغییر نام تیم."

این درخواست به شرح زیر گزارش در AdWeek روز چهارشنبه که نامه امضا شده توسط 87 شرکت های سرمایه گذاری و سهامداران به ارزش $620 میلیارد خواسته بود و فدرال اکسپرس و نایک و پپسی به قطع روابط کسب و کار با تیم مگر آن موافقت خود را با تغییر نام.

مدیر عامل شرکت فدرال اکسپرس فرد اسمیت یک اقلیت صاحب این تیم است. اکثر صاحب دانیل اسنایدر — خریداری شده که این تیم در سال 1999 — نشان داده که هیچ تمایل به تغییر نام.

نامه ای به نایک از سرمایه گذاران اشاره سیاه زندگی ماده به عنوان داشتن "متمرکز توجه جهان در قرن سیستمیک نژادپرستی است."

"[ما] شاهد یک تازه فوران مخالفت با نام تیم" آن را گفت. "بنابراین وقت آن است که برای نایک برای دیدار با قدر از این لحظه به مخالفت با آپارتاید به نام تیم روشن و ملموس و معنادار مراحل را برای اعمال فشار بر این تیم به توقف استفاده از آن."

اگر چه یک نظرسنجی انجام شده در سال 2016 در بر داشت که اکثر آمریکایی های بومی پیدا نکردم این تیم نام توهین آمیز یک نظرسنجی منتشر شده توسط دانشگاه کالیفرنیا در برکلی در اوایل سال جاری نشان داد که نزدیک به نیمی از 1000 بومی آمریکایی نظرسنجی موافقت و یا به شدت موافقت کردند که نام واشنگتن تیم توهین آمیز است.

جنجال بر سر نام رفته در سال. اما اخیر Black Lives Matter اعتراض به ارائه یک انگیزه جدید برای تغییر.

یک NFL رسمی تایید شنبه که لیگ در نظر دارد به بازی "بالابر هر صدا و آواز خواندن" اغلب به نام سیاه سرود ملی در هر یک از تیم های نجومی باز کردن بازی پس از "The Star Spangled Banner."

در یکی دیگر از نشانه ای از تغییر NFL کمیسر راجر Goodell ماه گذشته گفت که او را خوش آمدید سابق سان فرانسیسکو 49er khezri در لیگ سه سال پس از کارفرمایی به طور موثر بسته NFL برای جلب توجه به نژادی و بی عدالتی با در نظر گرفتن زانو در طول pregame تفسیر سرود ملی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن