برای پرش سرشماری خانه در این 6 مکان دریافت درب ضربه اول

بزرگنمایی این تصویر پس از تاخیر در ارسال درب سینه به دلیل همه گیر اداره آمار اعلام کرد شش مناطقی از

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از تاخیر در ارسال درب سینه به دلیل همه گیر اداره آمار اعلام کرد شش مناطقی از آمریکا که در آن بی توجه خانواده ها را در مجموعه ای به شخص بازدیدکننده داشته است با شروع ماه جولای 16. اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

با حدود چهار از 10 خانه در ایالات متحده هنوز به شمارش ملی سر شمارش اداره آمار اعلام کرده است که شش مکان در ایالات متحده که در آن بی توجه خانواده ها را در شخص بازدیدکننده داشته است با شروع در اواخر این ماه.

آغاز جولای 16, دفتر درب سینه هستند فانینگ در سراسر آیداهو, مین, و, غرب ویرجینیا و همچنین بخش هایی از جنوب شرقی لوئیزیانا شمالی میسوری و شمال غربی اوکلاهما اداره گفت.

خانواده هایی که می خواهند برای جلوگیری از برقراری ارتباط با سرشماری کارگر در درب خانه خود را هنوز هم می توانید با پر کردن یک فرم آنلاین بر روی کاغذ و یا از طریق تلفن. این اداره می گوید که قصد دارد به جمع آوری پاسخ از طریق پایان ماه اکتبر, اگر چه تلاش برای انجام در شخص مصاحبه با بی توجه خانواده ها را در مجموعه ای برای شروع در سراسر کشور در اوت. 11.

این پیگیری بازدیدکننده داشته است را تشکیل می دهند بزرگترین و گران ترین عملیات از قانون اساسی موظف تعداد که تعیین توزیع قدرت سیاسی و بودجه فدرال برای سال آینده.

Coronavirus همه گیر و اقامت در خانه سفارشات مجبور اداره به عقب براند از شروع این دیدار ممکن است و در حال حاضر این اداره آغاز شده است تا سطح شیب دار به تلاش تعدادی از COVID-19 موارد همچنان به صعود در بسیاری از نقاط کشور است.

این اداره می گوید آن را تست کردن روش های جدید برای کارگران آن از جمله اجتماعی فاصله با تلاش برای انجام مصاحبه این هفته با حدود 80 خانه در آیداهو و در اطراف آن محلی در Nashville, Tenn.

این اداره همچنین افزایش نظارت از برخی از رهبران دموکرات در کنگره آمریکا, اقتصادی, انجمن, جمعیت انجمن از امریکا و دیگر سرشماری طرفداران بیش از سیاسی جدید قرار ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که نگرانی در مورد تلاش برای دخالت در سرشماری.

در یک مصاحبه مطبوعاتی این اداره می گوید شغلی مقامات تصمیم گرفت که در آن برای شروع این بازدید بر اساس "توانایی اداره آمار کارکنان با خیال راحت به از سرگیری عملیات." در اداره تایید به NPR که در آن زمینه کارگران باید هر یک از دریافت 2 اونس از ضد عفونی کننده دست و جدید قابل استفاده مجدد ماسک صورت برای هر 10 روز کار کرده و یک جفت دستکش برای هر روز کار.

آیا این اداره می تواند نیازهای اساسی را پس از یک دهه نیاز به تعداد هر فرد از زندگی در آمریکا تا حد زیادی بستگی به این اداره توانایی رسیدن به بی خانه ها در این ماه های آخر برای شمارش.

اداره تحقیقات نشان می دهد که مردم از رنگ مهاجران و دیگر در طول تاریخ undercounted گروه کمتر احتمال دارد برای شرکت در سرشماری خود به خود به دلیل بی اعتمادی مردم به دولت و آگاهی کم در مورد تعداد نقش در تعیین هر سهم دولت از حدود 1.5 تریلیون دلار در سال در بودجه فدرال برای خدمات عمومی و همچنین کنگره صندلی و کالج انتخاباتی رای.

گزارش اخیر دولت آمریکا دفتر پاسخگویی هشدار می دهد که نگرانی های بهداشتی در مورد نزدیک تعاملات می تواند آن را مشکل تر برای اداره کامل درب-به-درب بازدیدکننده داشته است و به نوبه خود تاثیر کیفیت اطلاعات جمع آوری شده برای سرشماری.

در بالای این چالش ها تیم اولسون, رئیس حوزه عملیات این سال ملی سر تعداد گفت: ممکن است که این اداره تا به حال "گذشت نقطه" از بودن قادر به ملاقات با زمان مهلت قانونی برای گزارش آخرین وضعیت تعداد جمعیت به رئیس جمهور در پایان ماه دسامبر است. اداره خواسته است کنگره به تصویب یک قانون جدید است که تمدید این مهلت نیز به عنوان یکی از تولید redistricting داده ها به ایالات متحده توسط چهار ماه. تا کنون تنها دموکرات ها در مجلس نمایندگان و سنا معرفی شده اند صورتحساب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب