Merriam-Webster اصلاح 'نژادپرستی' پس از ورود میسوری زن معتقد به تغییرات

مریام-وبستر است تجدید نظر در مطلب خود در نژاد پرستی پس از شدید لابی های اخیر فارغ التحصیل کالج در ایالت میسوری

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

مریام-وبستر است تجدید نظر در مطلب خود در نژاد پرستی پس از شدید لابی های اخیر فارغ التحصیل کالج در ایالت میسوری با الهام از تظاهرات و بحث در مورد آنچه در آن به معنی نژادپرست است.

در حال حاضر این دیکشنری ورودی شامل سه بخش است. اولین تعریف نژاد پرستی به عنوان "اعتقاد به این که مسابقه اصلی تعیین کننده صفات انسان و ظرفیت ها و تفاوت های نژادی تولید ذاتی برتری یک نژاد خاص."

دوم خواستار آن را "دکترین یا برنامه سیاسی مبتنی بر این فرض نژادپرستی و طراحی شده برای اجرای آن اصول" و "سیاسی و یا سیستم اجتماعی تاسیس نژادپرستی است." بخش سوم اشاره به "تبعیض نژادی یا تبعیض."

پیتر Sokolowski یک ویرایشگر در بزرگ در Merriam-Webster روز چهارشنبه در گفتگویی گفت که سردبیران مشغول به کار بودند به تجدید نظر در آنلاین مطلب برای نژاد پرستی پس از اخیر فارغ التحصیل کندی میچام نوشت: یک سری از ایمیل های مورد او بیان کرد.

"این مطلب نشده است تجدید نظر شده در دهه," او گفت:, و اضافه کرد که این یک بخش جدید از این کلمه معانی "اما یک بهبود از جمله بندی."

به عنوان یک دانشجو در دریک دانشگاه در Des Moines, آیووا, میچام تا به حال متوجه شده در بحث در مورد نژاد پرستی که گاهی اوقات مردم در دفاع از استدلال خود را توسط برش و چسباندن تعریف از فرهنگ لغت.

بنابراین در اواخر ماه مه به عنوان تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس رشد میچام, 22, نوشت به سردبیران در Merriam-Webster به استدلال می کنند که این ورود باید تجدید نظر شده را بهتر منعکس کننده چگونه سیستمیک نژاد پرستی در جامعه است.

"نژادپرستی نه تنها تعصب در برابر یک مسابقه خاص با توجه به رنگ پوست افراد به عنوان آن را می گوید در فرهنگ لغت خود," او نوشت. "این است که هر دو تعصب همراه با اجتماعی و نهادی قدرت. این سیستم از مزیت بر اساس رنگ پوست."

روز بعد او یک پاسخ.

الکس اتاق یک ویرایشگر در دیکشنری گفت که آنها تجدید نظر در تعاریف و یا اضافه کردن امکانات جدید "هنگامی که ما می بینیم تغییرات بزرگ اتفاق می افتد در زبان است."

"استفاده از نژادپرستی به طور خاص به توصیف تقاطع نژاد-بر اساس تعصب اجتماعی و نهادی ظلم و ستم در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر رایج در میان کاربران فارسی," او نوشت.

پس از چندین بیشتر مبادلات در آن میچام سوال که آیا منابع خود را منعکس متنوع جامعه Chambers تایید کرد که این لغت را تجدید نظر پس از ورود به تحریریه آن را مورد بحث و توافق بیشتر نکات دقیق وظریف مورد نیاز بود. میچام ارز با سردبیر در دیکشنری گزارش شده است KMOV-تلویزیون در ژوئن 8.

اتاق های گفت: آنها نیز برنامه ریزی برای تجدید نظر در این نوشته از کلمات دیگر که مربوط به نژاد پرستی و یا نژادی معانی.

"در حالی که تمرکز ما را همیشه صادقانه منعکس کننده دنیای واقعی استفاده از یک کلمه نه در ترویج خاص هر دیدگاه ما به این نتیجه رسیدند که حذف هر گونه اشاره ای به جنبه های سیستمیک از نژادپرستی و ترویج یک دیدگاه خاص را در خود دارد," او گفت:. "آن نیز زیانی به خوانندگان از همه نژادها است."

Sokolowski گفت: تجدید نظر را تیز زبان در بخش دوم به بهتر نشان دادن راه های نژاد پرستی را می توان سیستمیک و شامل برخی از نمونه های. نقطه او گفت این بود که این مطلب را بیان کمتر "مات."

"ما را به ایده سیستمیک یا نژادپرستی نهادی حتی صریح تر در بیان تعریف" او گفت:. یک راه برای انجام این کار, او گفت:, خواهد بود به استفاده از نمونه های بیشتر مانند توصیف سیستم آپارتاید در آفریقای جنوبی است. (به دلیل مسائل مربوط به فضا گفت: نسخه قابل چاپ ورود احتمالا باید به عنوان بسیاری از نمونه است.)

سیستمیک عناصر نژاد پرستی را تبدیل به یک نقطه مرکزی این تظاهرات که در سراسر کشور پس از مارس 25 کشتن جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در مینه سوتا است. به طور فزاینده ای سیاست مداران در حال بررسی مجدد خواسته های به از بین بردن موانع نهادی و سیاست و حمایت عمومی برای زندگی مهم جنبش به شدت افزایش یافته است.

"مردم به دنبال این کلمه هر روز" Sokolowski گفت. "این کلمات که بسیار انتزاعی و در نتیجه به عنوان ایده های بسیار سخت برای قرار دادن به کلمات و این یکی از دلایلی است که مردم به فرهنگ لغت."

میچام که زندگی در فلریسنت میسوری فارغ التحصیل شد و در مارس 16, یک طعم و مزه از بیآنکه از انتزاع به عنوان یک دانشجوی سال اول در سال 2016 زمانی که نژاد و نژاد پرستی بودند مرکزی مسائل مربوط به انتخابات سال است.

او را به یک مناظره با یک نویسنده در رسانه های اجتماعی که محروم بودن نژادپرستانه با برش و چسباندن تنها بخش اول از مریام-وبستر تعریف به عنوان خود دفاع, حذف که میچام معتقد بودند رد خود را نقطه.

"من تا به حال به توضیح خودم — است که همه وجود دارد به نژاد پرستی" او در مصاحبه ای گفت: در روز چهارشنبه. "وجود دارد یک سیستم و پس از آن وجود دارد فردی تعصب. وجود سازه های که تداوم نژادپرستی و سپس افرادی که در این سیستم. این دو چیز باید دست به دست."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دیکشنری استدلال اتفاق افتاده دوباره در این سال هنگامی که یک همکلاسی استدلال با میچام را در نژاد پرستی در ایالات متحده است. میچام یک NAACP فعال در این دانشگاه گفت: همکلاسی همچنین کپی و جا به جا تنها بخش اول از Merriam-Webster ورود بدون شناخت بخش دوم و مفاهیم گسترده تر در جامعه است.

"آنها با استفاده از آن به عنوان یک راه به نادان" در مورد نژاد پرستی در همه اشکال آن از جمله microaggressions, میچام گفت. "مردم در حال برنامه ریزی به فکر می کنم یک راه خاص است. آنها نشان داده شده کل تصویر را در چند مکان."

Sokolowski گفت که درخواست های عمومی برای تجدید نظر اغلب همزمان با گفتمان ملی. ازدواج ورود دیگر شامل ارجاع به جنسيت ، "فعالیت تغییر نمی کند, فرهنگ لغت," او گفت:. "فعالیت تغییر زبان است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن