داعش کشتن 10 در هماهنگ حمله در عراق

بغداد - داعش کشته شدن حداقل 10 عراقی و شبه نظامیان در یک هماهنگ حمله شبانه در نزدیکی مرکز شهر سامرا مقامات امن

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

بغداد - داعش کشته شدن حداقل 10 عراقی و شبه نظامیان در یک هماهنگ حمله شبانه در نزدیکی مرکز شهر سامرا مقامات امنیتی گفت: اضافه کردن به نگرانی های این گروه افراطی است که هنگامی که کنترل مناطق زیادی از این کشور در مرحله یک باز گشت.

ارتش و نیروهای مردمی یک چتر گروه عمدتا شیعه و شبه نظامیان متحد با دولت تایید این حمله در اظهارات جداگانه. این مرگبارترین یک سری از حملات در هفته های اخیر است که مقامات در حال دست و پنجه نرم کردن با بدتر شدن بحران اقتصادی و تلاش برای مهار یک شیوع کروناویروس.

عراق اعلام کرد بیش از پیروزی در دسامبر 2017 و پس از پر هزینه سه سال مبارزه است. در ارتفاع آن به گروه کنترل حدود یک سوم از عراق و همسایه سوریه که آن را اداره کرد و مطابق با شرایط سخت و خشونت آمیز تفسیر قانون اسلامی.

در ماه های اخیر بقایای است که باید بهره برداری حفره های امنیتی ناشی از یک اختلاف ارضی بین دولت مرکزی عراق و خودمختار منطقه کردستان در شمال و همچنین خروج نیروهای آمریکایی از برنامه شرکت کردند.

هفته گذشته یک بمب گذار انتحاری هدفمند هوش در شمال شهر کرکوک و زخمی شدن حداقل سه نفر از نیروهای امنیتی در اولین حمله در ماه.

این PMF گفت: شش نفر از مبارزان آن کشته شدند آتش مستقیم اواخر جمعه در روستای Mekeeshfa در جنوب تکریت. یکی دیگر از سه جنگجویان کشته شدند یک بمب کنار جادهای به عنوان تقویت کننده نامیده می شدند ، 10 militiaman بود به ضرب گلوله در نزدیکی روستای تل al-Dahab.

هماهنگ حمله رخ داده است حدود 60 مایل (95 کیلومتری) شمال پایتخت بغداد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب